• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (збирання та розвезення школярів до закладів освіти; збирання та розвезення школярів від закладів освіти)

Завершена

169 789.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 80.16 UAH
Період оскарження: 19.06.2017 17:41 - 01.07.2017 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА про усунення невідповідності тендерної документації

Номер: ba1addc938f2434b888b417f4daf947c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-19-002218-b.b3
Назва: ВИМОГА про усунення невідповідності тендерної документації
Вимога:
Тендерна документація (ТД) не відповідає вимогам Закону, Закону України "Про автомобільний транспорт" та іншим нормативно-правовим актам, прийнятим на виконання вищевказаних Законів. Зокрема ТД не містить: схеми маршруту (план або фрагмент плану міста у вигляді лінії впродовж вулиць, якими прокладено автобусний маршрут); характеристики маршруту (довжина маршруту; тривалість рейсу; кількість зупинок; наявність автостанцій, павільйонів, диспетчерських та контрольних пунктів; наявність облаштованих майданчиків для розвороту автобусів; визначення небезпечних ділянок доріг та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод); затвердженого організатором розкладу руху автобусів (час відправлення автобуса з початкової зупинки, год. хв.; час прибуття та відправлення з проміжних зупинок; час прибуття на кінцеву зупинку, год. хв.); графіка режиму праці та відпочинку водіїв (тривалість робочого часу, період керування, перерви для відпочинку і харчування, а також для короткочасного відпочинку за робочу зміну); списку пасажирів (категорію пасажирів (працівники підприємств, установ та організацій, учні, студенти, туристи, екскурсанти та інші організовані групи пасажирів); прізвища, імена, по батькові; приналежність пасажирів до замовника послуг); відомостей про зміни на маршруті (інформація про всі зміни до схеми руху, кількості, тривалості та розташування зупинок, розкладу руху та інші зміни, які здійснюються організатором перевезень чи замовником послуг за згодою перевізника або без згоди перевізника у випадках, передбачених законодавством); умов здійснення перевезень на маршруті (інформація про автобуси: категорію, клас, пасажиромісткість, клас комфортності; періодичність здійснення перевезень: постійно, сезонно, щоденно або за днями тижня з їх зазначенням; початок роботи на маршруті: відправлення першого рейсу, год., хв.; закінчення роботи на маршруті: прибуття останнього рейсу, год., хв.). Наведені відомості відносяться до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, а саме, ТД повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Усе вищеперелічене не стосується назви предмета закупівлі, як про це зазначається у попередній відповіді Замовника. Замовником підміняються поняття назви предмета закупівлі та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відсутність наведеної вище інформації не дає можливості прийняти участь у процедурі закупівлі, оскільки не можливо зрозуміти предмет закупівлі й з урахуванням його характеристики визначити ціну тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії тощо. Лише ті учасники, що раніше обслуговували маршрути за предметами закупівлі, можуть визначити всі параметри характеристики предмета закупівлі. Усі інші учасники позбавлені цієї можливості. Це вказує на порушення Замовником вимог ст. 3 Закону. Вимагаємо усунути порушення Закону та привести ТД у відповідність, включивши до неї усю необідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що зазначено вище.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На вашу вимогу UA-2017-06-19-002218-b.b3 від 23 червня 2017 (12:55) тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена замовником у тендерній документації згідно Додатку 3. Замовник не здійснює втручання у внутрішню діяльність суб’єктів господарювання та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окремо зазначаємо, що у Замовника відсутні повноваження щодо визначення відповідності стану проїжджої частини вимогам безпеки перевезень, оцінки відповідності швидкісних режимів руху, які закладаються у розкладі руху та вимогам, встановленим Правилами дорожнього руху загалом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: e81d59473318400fb452e4768a1fa4ac
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-19-002218-b.b2
Назва: ВИМОГА щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Вимога:
Наявні істотні порушення ст. 22 Закону, а також Закону України "Про автомобільний транспорт" та Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 07.05.2010 року № 278 "Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту". Згідно додатку 3 міститься вимога Замовника про надання учасником-переможцем паспортів маршрутів перевезень, а також забезпечення ними учасником-переможцем водіїв автобусів. Однак, виконання даних вимог не можливо в силу чинного законодавства в сфері перевезення пасажирів автобусами. ТД не відповідає вимогам ст. 22 Закону, а саме: не містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до законодавства повноваження щодо розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту регулярних спеціальних перевезень належать виключно Замовнику та організатору перевезень на відповідній території. Паспорт автобусного маршруту регулярних спеціальних перевезень є складовою частиною ТД. Натомість вбачається, що Замовником не розроблено та не затверджено пасторта автобусного маршруту регулярних спеціальних перевезень, а також ним не погоджено з організатором перевезень на відповідній території маршрут (схема та характеристика) та графік руху. Вимагаємо включити до ТД розроблені та затверджені паспорта автобусного маршруту регулярних спеціальних перевезень за кожним Лотом окремо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. №454. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином, Замовником визначена конкретна назва послуги, що закуповується, а саме: збирання та розвезення школярів до закладів освіти; збирання та розвезення школярів від закладів освіти. Положення абзацу четвертого пункту 1 розділу ІІ вищезазначеного Порядку визначає, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Пункти призначення визначені Замовником безпосередньо у кожному лоті закупівлі; Замовник керується принципами здійснення закупівель згідно статті 3 Закону, у тому числі принципами недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників та максимальною економією та ефективністю; учасники – суб’єкти господарювання при наданні послуг перевезень повинні в повній мірі дотримуватись абсолютно усіх вимог чинного законодавства, що регулює цю діяльність. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3. У Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 № 278 не зазначається про розроблення відповідного паспорта Замовником. Затвердження і погодження відповідного паспорта автобусного маршруту відбувається згідно вищезазначеного порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА про зміни до тендерної документації

Номер: a4350a15d3c34a9ea9375aed50aecb1b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-19-002218-b.b1
Назва: ВИМОГА про зміни до тендерної документації
Вимога:
Замовником допущено порушення ч. 3 ст. 17, ст.ст. 14, 16, 22, 25 Закону. Згідно додатку 2 Замовником вимагається письмове підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону, за встановленим ним зразком. Проте, Законом визначено будь-яку форму, тобто як електронну, так і письмову. Замовник обмежує та створює штучні перешкоди тим учасникам, які мають змогу заповнити електронну форму тендерної пропозиції. Згідно додатку 3 Замовником вимагається надання електронної копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Проте, зазначена інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому, технічно неможливо надати електронну копію. Вимагаємо внести зміни до ТД та усунути порушення Закону. Пропонується узгодити додатки 2 та 3 у вищезазначених частинах їх невідповідності вимогам Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На вашу вимогу UA-2017-06-19-002218-b.b1 від 20 червня 2017 (09:49) тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне: У Додатку 2 до тендерної документації Замовником чітко визначено надання відповідної інформації у довільній формі. Наведений у Додатку 2 зразок носить виключно демонстраційний характер одного з можливих формулювань текстової частини. Статтею 25 Закону визначено порядок подання тендерних пропозицій Учасником, де, зокрема передбачається інформація від Учасника про його відповідність вимогам, визначеним у статі 17 Закону і в тендерній документації. З огляду на викладене, у складі тендерної пропозиції Учасника має міститись інформація у довільній формі про відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону. У будь-якому разі ця інформація має бути доступною Замовнику для ознайомлення при розгляді тендерних пропозицій для прийняття рішень Замовником відповідно до вимог Закону. Окремо зазначаємо, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформація про наявність ліцензії не є інформацією про відповідність вимогам статті 17 Закону. Електронна копія ліцензії може бути створена шляхом сканування, або фото обладнання і подана в окремому файлі у складі тендерної пропозиції, як і інші документи у складі тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА

Номер: 564cee67ff6f489a8e4df25c0a8b8006
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-19-002218-b.b4
Назва: СКАРГА
Скарга:
За процедурою закупівель UA-2017-06-19-002218-b оскаржується положення тендерної документації та бездіяльність Замовника щодо неусунення їх невідповідності вимогам Закону.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.07.2017 21:10
Автор: ООО "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "АВТОГРАД", Олександр Олексійович ПОСТАВЕЦЬ +380675043884 postavec_a@mail.ru