• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) у будівлі КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3» за адресою: вул. Шевченка, 67 в м. Нікополь Дніпропетровської області»

Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)

Торги не відбулися

1 857 838.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 289.19 UAH
Період уточнення: 30.06.2021 11:35 - 06.07.2021 00:00
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНА УМОВА

Номер: 655935bff3e74073aac261d7ce45b189
Дата опублікування: 01.07.2021 17:39
Опис: В умовах Тендерної документації в Технічному завданні «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в пункті 7 зазначена вимога «З метою огляду потенційний учасник оглядає обєкт, за результатами якого складає «Акт огляду об`єкту» за підписом представника Замовника (інженер відділу освіти) та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності) датований не раніше дати оголошення закупівлі, та подає його скановану копію у складі тендерної пропозиції». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника закладу та уповноваженою особою учасника, який подає у складі пропозиції.» Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов’язковий огляд об’єку замовника до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 02.07.2021 15:45
Відповідь надана

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) у будівлі КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3» за адресою: вул. Шевченка, 67 в м. Нікополь Дніпропетровської області» Код ДК021: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Номер: 89770d7088fd4affa9c3ebb1a01cdef5
Дата опублікування: 01.07.2021 14:33
Опис: При огляді об'єкту Ви надаєте копію проектної документації? Чи є можливість зробити копію? Можливо краще, щоб викоринити корупційну складову, викласти у складі ТД специфікаю обладнання та матеріалів з робочого проекту?
Відповідь: внесено зміни додано проєктну документацію
Дата відповіді: 02.07.2021 08:53
Відповідь надана

обладнання та матеріали

Номер: 724cc88a382843f5a1927aae561fef65
Дата опублікування: 01.07.2021 11:37
Опис: Просимо додати проектну документація для детального розрахунку договірної ціни в кошторисній документації.
Відповідь: З проектною документацією можливо ознайомитись у відділі освіти за адресою пр. Трубників 3, також тендерною документацією передбачено огляд обєкта.
Дата відповіді: 01.07.2021 13:58