-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) у будівлі КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3» за адресою: вул. Шевченка, 67 в м. Нікополь Дніпропетровської області»
Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)
Торги не відбулися
1 857 838.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 289.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 289.19 UAH
Період оскарження:
30.06.2021 11:35 - 12.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
незаконне рішення про визначення переможця торгів
Номер:
570aaef7827247099e3d8d644179a976
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-30-000711-a.c2
Назва:
незаконне рішення про визначення переможця торгів
Скарга:
Згідно вкладення .
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ 03.08.2021.docx 03.08.2021 11:42
- АМКУ 03.08.2021.pdf 03.08.2021 11:42
- рішення від 05.08.2021 №17925.pdf 06.08.2021 15:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2021 №18648.pdf 16.08.2021 17:38
- рішення від 13.08.2021 №18648.pdf 18.08.2021 17:39
- Пояснення 11.08.2021 13:39
- Кап зош3 2021.docx 11.08.2021 13:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.08.2021 17:04
Дата розгляду скарги:
13.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2021 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.08.2021 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
10.09.2021 14:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення ( протокол тендерного комітету від 02.08.2021 р. №152) про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «МІСТОБУД М» переможцем процедури закупівлі- «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) у будівлі КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3» за адресою: вул. Шевченка, 67 в м. Нікополь Дніпропетровської області»
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
af7fd7a9407e4c228311a775184513f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-30-000711-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради 30.06.2021 року оголосило закупівлю «Капітальний ремонт пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) у будівлі КЗ «Нікопольска середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3» за адресою: вул. Шевченка,67 в м. Нікополь Дніпропетровської області» (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») .Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-30-000711-a.
Кінцевий термін подання пропозицій 16.07.2021 року 00:00.
Керуючись частиною 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Ознайомившись з умовами тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез», (далі – Суб’єкт оскарження) виявило умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право ТОВ «Укртехнобез» на участь у цій закупівлі а саме:
І. В Додатку 2 до тендерної документації абзацу 8 міститься вимога: «З метою огляду потенційний учасник оглядає обєкт, за результатами якого складає «Акт огляду об`єкту» за підписом представника Замовника (інженер відділу освіти) та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності) датований не раніше дати оголошення закупівлі, та подає його скановану копію у складі тендерної пропозиції».
Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів.
Вимога щодо надання акту огляду об'єкта з підписом представника Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників.
Тому вважаємо що дана вимога є дискримінаційною по відношення до ТОВ «Укртехнобез», так як представник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити акт огляду об’єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез».
Даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту.
На сьогодні в Україні запроваджено карантинні обмеження на загальнонаціональному рівні. Об'єкт Замовника, який необхідно оглянути - це приміщення в яких постійно перебувають діти, відвідування даних об'єктів може принести шкоду здоров'ю дітей.
Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повнен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена
недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Також додатково повідомляємо, що доказом того, що дана вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 23.06.2021 р. №14126 (додається до скарги як доказ)
2. Рішення від 23.06.2021 р. №14127 (додається до скарги як доказ)
3. Рішення від 25.05.2021 р. №11508 (додається до скарги як доказ)
Тому просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, та виключити вимогу: «З метою огляду потенційний учасник оглядає об’єкт, за результатами якого складає «Акт огляду об`єкту» за підписом представника Замовника (інженер відділу освіти) та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності) датований не раніше дати оголошення закупівлі, та подає його скановану копію у складі тендерної пропозиції».
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу «З метою огляду потенційний учасник оглядає обєкт, за результатами якого складає «Акт огляду об`єкту» за підписом представника Замовника (інженер відділу освіти) та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності) датований не раніше дати оголошення закупівлі, та подає його скановану копію у складі тендерної пропозиції».
Керуючись п.5.ч.5. ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», надаємо докази до скарги
Додатки (докази):
1.Рішення від 23.06.2021 р. №14126
2.Рішення від 23.06.2021 р. №14127
3.Рішення від 25.05.2021 р. №11508
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірні вимоги що містяться в тендерній документації 09.07.2021 15:23
- Доказ 2 09.07.2021 15:23
- Доказ 1 09.07.2021 15:23
- Скарга на неправомірні вимоги що містяться в тендерній документації 09.07.2021 15:23
- Доказ 3 09.07.2021 15:23
- рішення від 13.07.2021 № 15841.pdf 14.07.2021 11:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2021 16:11
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.07.2021 11:07