• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи» (мило для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)

ДК 021:2015 код 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи» (мило для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)

Завершена

1 782 552.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 912.76 UAH
Період уточнення: 29.06.2021 16:08 - 17.08.2021 00:00
Відповідь надана

сертифікат відповідності

Номер: 27dbe04196c84eb2be637c8a8453b7b3
Дата опублікування: 02.07.2021 16:31
Опис: Доброго дня. Шановний замовник! Ваша вимога стосовно Сертифіката відповідності запропонованого еквіваленту ДСТУ ISO 14024:2002. є некоректною. В ТД прописано що данний сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з оцінки відповідності акредитованим НААУ. Орган з оцінки відповідності має бути акредитований на вказаний стандарт . Але, Згідно з підписаною в 2014 році Угодою про Асоціацію між Україною та Європейським Союзом, обов'язкова сертифікація в Україні відмінена, а добровільна екологічна сертифікація повинна проводитися лише громадськими організаціями, без участі державних органів і бізнесових структур, щоб унеможливити корупцію та комерціалізацію цієї сфери. Просимо відрегувати або видалити даний пункт в Додатку 3 .
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до додатку 3 Тендерної документації у разі подання еквіваленту на підтвердження технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі надається, зокрема, копія сертифікату відповідності запропонованого товару розробленим у відповідності до міжнародного стандарту ДСТУ ISO 14024:2002 виданого органом з оцінки відповідності акредитованим НААУ. Згідно з статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Таким чином, встановлюючи вимогу щодо надання сертифікату відповідності запропонованого товару Замовник сприяє досягненню таких цілей як поліпшення показників безпеки і функціональних характеристик продукції, ефективності використання енергії та водних ресурсів, зменшення відходів, зниження викидів парникових газів, створення безпечного та комфортного середовища для навчання, праці та життя. Щодо органу, що видав сертифікат повідомляємо наступне. Згідно із Законом України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", акредитацією вважається засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Метою акредитації є: - забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності; - забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності; - створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні; - усунення технічних бар'єрів у торгівлі. Отже, з метою забезпечення отримання правдивої інформації щодо екологічних характеристик предмету закупівлі Замовником встановив вимогу наявності акредитації в органу оцінки відповідності, що видав екологічний сертифікат. Повідомляємо, що будь-яка компанія може звернутися до акредитованої лабораторії в Україні та отримати сертифікат відповідності запропонованого товару розроблений у відповідності до міжнародного стандарту ДСТУ ISO 14024:2002. Водночас, Замовник звертає увагу на необхідність правильності розуміння принципу добровільності акредитації та добровільності оцінки відповідності згідно з ДСТУ ISO 14024. Так, згідно з Законом України "Про стандартизацію" одним із принципів державної політики у сфері стандартизації є добровільне застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативноправовими актами (пункту 4 частини другої статті 4). Статтею 23 цього Закону визначено, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативноправовими актами. Замовник повідомляє, що згідно з даними Реєстру акредитованих ООВ, розміщеного на офіційному веб-сайті Національного агентства з акредитації України як національного органу з акредитації (https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix- oov) в Україні налічується 123 органи з сертифікації продукції, процесів та послуг, які відповідають вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17065 за різними сферами акредитації. ДСТУ ISO 14024:2002 "Екологічні маркування та декларації. Екологічне маркування типу І. Принципи та методи" установлює принципи та методи, застосовні для розроблення програм екологічного маркування типу I, включаючи вибір категорій продукції, екологічних критеріїв продукції і функціональних характеристик продукції, а також для оцінювання та демонстрування відповідності. Цей стандарт також установлює процедури сертифікації для присвоєння цього маркування. У розділі 7 даного стандарту викладено загальні вимоги до сертифікації та відповідності та поряд з вимогами, викладеними у стандарті, рекомендується керуватися ISO/IEC Guide 65. В останньому встановлено загальні вимоги, яким повинна відповідати третя сторона, яка діє в системі сертифікації (тобто орган з сертифікації), якщо вона бажає бути визнаною компетентною та надійною. ISO/IEC Guide 65 також встановлено, що орган з сертифікації повинен оцінювати продукцію заявника на відповідність стандартам, що вказані в області акредитації. На сьогодні, згідно з даними, наявними на офіційному сайті Міжнародної організації із стандартизації (ISO) - https://www.iso.org - ISO/IEC Guide 65 замінений ISO/IEC 17065:2012. В Україні ISO/IEC 17065:2012 прийнятий як ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT). ДСТУ EN ISO/IEC 17065 містить вимоги до компетентності, узгодженого функціонування та неупередженості органів з сертифікації продукції, процесів та послуг, у тому числі, вимоги до структури, персоналу, зовнішніх ресурсів, процесу оцінювання, аналізування та прийняття рішення щодо сертифікації. У стандарті також зазначено, що його можна використовувати як документ 4 критеріїв для акредитації або для рівноправного оцінювання або призначення органами державної влади, власниками схем та іншими сторонами. Отже, стандарти, які встановлюють загальні вимоги до органів з сертифікації, містять положення щодо акредитації таких органів. Тобто принцип добровільності реалізується тільки при виборі рішення про застосування (або незастосування) стандарту або його розділів. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату відповідності запропонованого товару виданого органом з оцінки відповідності акредитованим НААУ не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 05.07.2021 16:20
Відповідь надана

протоколи випробувань

Номер: 064ca1981fd54da3b52ec93ca370a7a2
Дата опублікування: 30.06.2021 16:34
Опис: Добрий день. Просимо видалити вимогу в Додатку 3 пункт 6. Вимоги на біологічний розклад ПАР та на вміст аніонних та неіоногенних ПАР згідно технічного регламенту відноситься до мийних засобів. Вимоги цього Технічного регламенту не поширюються на: мило тверде;косметичні засоби... Крем-мило відноситься до косметичних засобів. Просимо дати роз'яснення яким саме регламентом Ви користувалися щоб вимагати такі протоколи випробувань? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! Документація не містить жодних посилань на норми зазначеного Вами технічного регламенту. Якщо Ви плануєте приймати участь у тендері Ваша продукція повинна повністю відповідати вимогам Додатку 3 до тендерної документації. В тому числі і зазначеному Вами пункту 6.
Дата відповіді: 05.07.2021 16:20
Відповідь надана

аналогічний договір

Номер: e8aa785fe3284cd2b4c32f1ac75d9367
Дата опублікування: 30.06.2021 16:08
Опис: Доброго дня. Згідно Додатку 1 п.3 Для підтвердження виконання аналогічного договору вказані вимоги, які Учасник повинен надати. Якщо до Договору немає специфікації , чи буде достатньо додатково скинути скани видаткових накладних, де є продукт закупки, а саме крем- мила , як факт звершення покупки?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до вимог п. 3, додатку 1, до тендерної документації, учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, а саме: 1. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару (-ів), який (-і) входить (-ять) до складу предмету закупівлі (не менше одного найменування).Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників; 3.2. Скан-копію оригіналу аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору; 3.3. Скан-копія оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства), рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі Замовником не вимагається надання специфікації до договору, специфікація додається тільки якщо вона є його невід’ємною частиною, про що зазначено в договорі. Також слід зазначити, що на підтвердження виконання договору вимагається скан-копія оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору, який оформлено відповідно до вимог п. 3, додатку 1, до тендерної документації.
Дата відповіді: 05.07.2021 16:19