• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи» (мило для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)

ДК 021:2015 код 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи» (мило для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)

Завершена

1 782 552.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 912.76 UAH
Період оскарження: 29.06.2021 16:08 - 23.08.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКарга

Номер: 1415eb14e52444b69ee53162f61815e2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-003582-b.c4
Назва: СКарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 30.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2021 10:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.10.2021 17:35
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Виконана замовником

Скарги

Номер: d0b8b8558e5b4f14b6b68eebfa60d6d5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-003582-b.c3
Назва: Скарги
Скарга:
Скарги, додатки
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.08.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.07.2021 17:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.08.2021 17:51
Дата виконання рішення Замовником: 18.08.2021 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПОСТАНОВИЛИ: 1. Внести зміни до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи» (мило для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) відповідно до ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» та викласти в новій редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться у вигляді «закреслених даних».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 0f6fb86f63eb432f8e2eddf491bf94d2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-003582-b.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга, додатки
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.07.2021 21:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.07.2021 17:22
Дата виконання рішення Замовником: 18.08.2021 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом № 1456 від 29.07.2021р. Постановили: Внести зміни до Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи» (мило для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва) відповідно до ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» та викласти в новій редакції.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Вимога
Відхилено

просимо внести зміни та виключити вимоги які суперечать стандартам для мила . - стійкість піни, ум.од-в межах 0,83-0,98 -Масова частка АПАР*,%-в межах 7,5-11,0 - Масова частка бентонітів

Номер: f526a7815ee146af97f3f1612d0433ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-29-003582-b.c1
Назва: просимо внести зміни та виключити вимоги які суперечать стандартам для мила . - стійкість піни, ум.од-в межах 0,83-0,98 -Масова частка АПАР*,%-в межах 7,5-11,0 - Масова частка бентонітів
Вимога:
Користуючись своїм правом не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо внесення змін під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 код 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи» (мило для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)просимо внести зміни документації додаток Додаток № 3 Наше підприємство не погоджується з умовами тендерної документації (надалі по тексту - Документація), як такими, що суперечить Законодавству : - Відповідно до Закону України Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, № 27, ст.218) Цей Закон регулює суспільні відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, визначає відповідні права і обов'язки державних органів, підприємств, установ, організацій та громадян, встановлює порядок організації державної санітарно-епідеміологічної служби і здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні. - Розділ II - ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ГРОМАДЯН, ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ І ОРГАНІЗАЦІЙ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНІТАРНОГО ТА ЕПІДЕМІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ - Стаття 4. Права громадян - Громадяни мають право на: - безпечні для здоров'я і життя харчові продукти, питну воду, умови праці, навчання, виховання, побуту, відпочинку та навколишнє природне середовище; Документація Замовника містить вимоги що суперечать принципам здійснення закупівель визначених статтею 5, статтею 22, статтею 23, статтею 41 Закону. У відповідності до статті 5, статті 22, статті 23 Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та повинна містити інформацію відповідно до законодавства. Вимоги встановлені в документації визивають протиріччя між вимогами Замовника та вимогами чинного законодавства. Уважно вивчивши умови тендерної Документації, вважаємо їх незаконними та такими, що не відповідають нормам Закону з наступних підстав : Підстава перша. Встановлення замовником дискримінаційних умов в Додатку 3 тендерної документації в частині визначення сукупності технічних вимог У додатку 3 тендерної документації Замовником визначена сукупність технічних вимог, які притаманні невідомому нам виробнику. Ми як виробник миючих засобів , мила, та потенційний Учасник не маємо можливості виконати усю сукупність технічних характеристик встановлених Замовником, у даній закупівлі. Загальний опис: рідке крем-мило дитяче преміальної якості. Підходить для всіх типів шкіри дітей та дорослих. Медичні критерії безпеки/показники за результатами експертної оцінки: повинно відповідати ДсанПін2.2.9.027-99, а саме: за індексами гострої та хронічної токсичності при нанесені на шкіру, шкірно-подразнюючої дії, сенсибілізуючої дії, хронічної токсичності при введені в шлунок, суб’єктивними показниками – 0 балів, за індексом подразнюючої дії на слизові оболонки очей– не більше 2 балів.За мікробіологічними показниками :МАФАМ КУО (у 1 см³) – не більше 1000,дріжджові та плісняві гриби КУО у 1 см³ – не більше 100,Pseudomonas aeruginosa - відсутні у 1 см³,Staphylococcus Aureus у 1 см³ – відсутні. Медичні критерії безпеки/показники за результатами експертної оцінки у повному обсязі повинні підтверджуватися висновком державної санітарно - епідеміологічної експертизи, що має бути наданий у складі пропозиції учасника. Показники якості: рідке крем-мило дитяче -Масова частка АПАР*,%-в межах 7,5-11,0 - стійкість піни, ум.од-в межах 0,83-0,98 Мило господарське тверде «Традиційне 72%» -Масова частка бентонітів* Встановлення замовником дискримінаційних умов щодо рідкого крем-мила дитячого преміальної якості має входити Масова частка АПАР*,%-в межах 7,5-11,0, є абсурдними Аніонні (лужні) ПАР —мають низьку собівартість і знежирюючі властивості, проте вони занадто агресивні і при впливі на шкіру легко можуть її пересушити, більш того Аніонні (лужні) ПАР — такі речовини є найбільш шкідливими для організму і навколишнього середовища. Особливо агресивні в своїх діях аніонні ПАР, які здатні викликати грубі порушення імунітету, розвиток алергії, ураження мозку, печінки, нирок, легенів. Це одна з причин, за якими в країнах Західної Європи накладені суворі обмеження на використання аніонних ПАР в пральних порошках - не більше 2 відсотків. - стійкість піни, ум.од-в межах 0,83-0,98 визначається при використання аніонних ПАР в пральних порошках для автоматичного миття . Встановлення замовником дискримінаційних умов щодо Мило господарське тверде Масова частка бентонітів - природний глинистий мінерал, різновид вибілюючих глин. Глина використовується як природний адсорбент для очищення продуктів нафтопереробної, коксохімічної промисловості, в ливарному виробництві для виготовлення формувальної суміші, чорній металургії, керамічному виробництві. Враховуючи вище наведене просимо внести зміни та виключити вимоги які суперечать стандартам для мила . - стійкість піни, ум.од-в межах 0,83-0,98 -Масова частка АПАР*,%-в межах 7,5-11,0 - Масова частка бентонітів
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: під час формування тендерної документації та її умов, Замовник керувався законом України «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації. Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимоги щодо наявності якої не порушують чинне законодавство. Зазначаємо, що замовником перед оголошенням закупівлі було уважно вивчено ринок продукції мийних засобів та мила. Зазначаємо, що на ринку наявно багато виробників, які виготовляють відповідну продукцію яка повністю задовольняє технічні вимоги замовника. Замовником не було встановлено жодних дискримінаційних вимог, відповідно до діючого законодавства України.Враховуючи вищезазначене відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено