• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) згідно документації. 1.Розробити робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на підставі вихідних даних. Вихідним даним для розробки робочої документації є: розроблена стадія «Проект», архітектурні плани в форматі dwg, завдання на проектування. Робоча документація повинна містити структурні схеми, плани розміщення обладнання та прокладання комунікацій, схеми підключення, специфікацію. При виконанні робіт щодо предмету закупівлі Виконавець повинен передбачити в документації комплекс технічних засобів системи автоматичної пожежної сигналізації, що має модульну структуру побудови, розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечує контроль стану пожежних зон: «норма», «несправність», «пожежа», забезпечує раннє виявлення загорання в приміщеннях, видає сигнал на запуск системи оповіщування та іншого інженерного обладнання згідно вимог нормативних документів. Система має містити у складі систему передачі тривожних сповіщень на пульт пожежного спостерігання в м. Києві по GSM-каналу. Передбачене у документації обладнання повинне бути сертифіковане згідно вимог чинного законодавства. Обладнання приміщень системою пожежної сигналізації та оповіщення та управління евакуюванням людей повинно виконуватися згідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" та інших нормативно – правових актів, чинних в Україні. Робоча документація повинна відповідати вимогам: - ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; - ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"; - ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 "Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування"; - ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення" - НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні» - НПАОП 40.1-1.32-01 "Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок"; - МЕ та ВПУ Наказ №476 від 21.07.2017 «Правила улаштування електроустановок»; - ПУЕ - Правила улаштування електроустановок для України, та іншим нормативно-правовим актам. - Робоча документація передається Замовнику Виконавцем у паперовому вигляді в 3-х екземплярах та електронний варіант у форматі pdf. - Отримати експертну оцінку на робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. 2. Виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. Виконавець допускається на об’єкт Замовника за попередньо наданим листом зі списком працівників (при наявності посвідчень особи), узгодженим режимом роботи. - Учасник у складі пропозиції надає наряд - допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2м., від рівня підлоги. - Результатом надання послуг є оформлення акту підтвердження відповідності систем протипожежного захисту на об’єкті Форма А.1 (ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності). Оцінку відповідності СПЗ/ІСтаТО проводять інспектуваннням третьою стороною — органом інспектування, який відповідає типу «А» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020. На етапі «власне експлуатування» оцінкувідповідності СПЗ/ІСтаТО також можуть проводити організації, що виконують підтримання експлуатаційної придатності (друга сторона), які відповідають типу «В» чи «С» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020.

Завершена

2 017 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 170.00 UAH
Період уточнення: 24.06.2021 14:24 - 16.07.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення щодо ліцензії

Номер: 6f9fea7bff004d18b43892940e09e607
Дата опублікування: 14.07.2021 17:56
Опис: У тендерній документації потрібно надати копію рішення Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі. Уточніть будь-ласка, у випадку електронної ліцензії чи можливо надати витяг з наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення?
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу про, що повідомляємо наступне: відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку вважає за необхідне включити до тендерної документації. Якщо будь-який із документів, що вимагається тендерною документацією, не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення. Так як, 02.03.2016 року Закон України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» втратив чинність. Відповідно до статті 21 ЗУ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти. Можливо надати витяг з наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Дата відповіді: 19.07.2021 18:45
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 5cf42afc5b1943bfb4fab8a0935718a0
Дата опублікування: 14.07.2021 17:45
Опис: Шановний Замовник, чи передбачається в даній Закупівлі еквівалент на обладнання для монтування з не гіршими або кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Якщо учасник пропонує інше обладнання (еквівалент) ніж передбачене цією тендерною документацією, данне обладнання за своїми властивостями повинне повністю відповідати тому, що є предметом закупівлі за усіма показниками та/або бути не гіршим. Отже, Учасники можуть пропонувати еквівалент з такими ж або кращими параметрами. З огляду на зазначене, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства України, в тому числі п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та передбачено можливість закупівлі еквіваленту обладнання.. Обладнання має повністю відповідати, або бути кращим заявленим технічним характеристикам Замовника, згідно вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 19.07.2021 18:43
Відповідь надана

Уточнення

Номер: bbe416831c604c83a2afd2c7c4e7bd55
Дата опублікування: 14.07.2021 13:32
Опис: В ТД наявна вимога "Копії витягів із протоколів засідання комісії перевірки знань фахівців: з охорони праці, пожежної безпеки (не менше двох працівників), перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, робіт з підвищеною небезпекою та відповідні посвідчення фахівців", скажіть будь ласка які саме "роботи з підвищеною небезпекою" Ви маєте на увазі? Згідно яких нормативно правових актів? Які саме документи Ви хочете бачити в учасників?
Відповідь: Наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 року № 15 ( z0231-05 ) затверджено «Перелік робіт з підвищеною небезпекою», а саме п.94 Роботи верхолазні та на висоті. Відповідно до ЗУ «Про охорону праці» наявна вимога "Копії витягів із протоколів засідання комісії перевірки знань фахівців: з охорони праці, пожежної безпеки (не менше двох працівників), перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, робіт з підвищеною небезпекою та відповідні посвідчення фахівців» які необхідно надати в складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 19.07.2021 19:08
Відповідь надана

Обгрунтування щодо інспектування третьою стороною

Номер: fab2732a58c440f6889701d90c795a70
Дата опублікування: 14.07.2021 13:28
Опис: Обгрунтуйте будь-ласка на якій підставі, згідно яким діючим нормативно-технічним документам Ви вимагаєте оцінку відповідності СПЗ/ІСтаТО проводять інспектуваннням третьою стороною — органом інспектування, який відповідає типу «А» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020. На етапі «власне експлуатування» оцінкувідповідності СПЗ/ІСтаТО також можуть проводити організації, що виконують підтримання експлуатаційної придатності (друга сторона), які відповідають типу «В» чи «С» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020, адже інспектування третьою стороно наразі є не обов’язковим?
Відповідь: Згідно п. 3 ст. 11 ЗУ «Про будівельні норми» у разі якщо будівельні норми містять посилання на національні стандарти, що стосуються вимог до виготовлення містобудівної, проектної, науково-проектної та робочої документації, методів проектування, процесів виконання будівельних робіт, методів випробувань, конструктивних та інженерних систем, такі стандарти є обов’язковими до застосування. Вимоги щодо залучення третьої сторони до перевірки відповідності на етапі введення в експлуатацію СПС і СО викладені в ДСТУ-Н CEN/TS 54-14 і є обовязковим, оскільки на цей ДСТУ є посилання в ДБН В.2.5-56. Більш детально процедуру залучення Органу інспектування описано в ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності Третя сторона (ОІ тип А) проводить інспектування на етапі підготовка до експлуатування (п. 6.1 ДСТУ 9047:2020). "Власне інспектування" проводиться на етапі експлуатування СПЗ.
Дата відповіді: 19.07.2021 18:40
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: 486e9bdd4c7c44518e9d9f1bb307bf73
Дата опублікування: 14.07.2021 13:21
Опис: Чи може текст банківської гарантії відрізнятися від форми, приведеної в тендерній документації, за умови, що вона буде містити всі дані та умови, зазначені у формі?
Відповідь: Відповідно до п. 9 ч. 3 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» Гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії. Текст банківської гарантії може відрізнятися від форми, приведеної в тендерній документації, але має містити всі умови, зазначені в ТД.
Дата відповіді: 19.07.2021 18:43