• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання системи пожежної сигналізації та оповіщення, монтаж та пусконалагодження обладнання в приміщенні Ізюмського закладу дошкільної освіти (ясла - садок) №13 Ізюмської міської ради за адресою: вул. Пушкінська, 81, м. Ізюм, Харківська область

Торги відмінено

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення: 24.06.2021 13:32 - 30.06.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: c4254f7e0084450ab0574531785fff9d
Дата опублікування: 29.06.2021 17:36
Опис: Вимога:дозвіл або декларація Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки, документ дозвільного характеру ДСНС на експлуатацію приміщень (в яких розміщена матеріально-технічна база);Це Декларація відповідальності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки?
Відповідь: Щодо дозволу або декларації Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки, замовник має на увазі роботи, що виконуються на висоті (Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (зі змінами та доповненнями). Документ дозвільного характеру ДСНС на експлуатацію приміщень (в яких розміщена матеріально-технічна база - це Декларація відповідальності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Дата відповіді: 30.06.2021 14:59
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: c91637c7358c4e13bab9e5024e08f9d4
Дата опублікування: 29.06.2021 17:34
Опис: Вимога:копії документів державного зразку, які підтверджують відповідність освіти зазначених в інформаційній довідці працівників Учасника;Документи, що підтверджують нявність у виконавцв робіт кваліфікації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» мають різну назву, а саме:посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників Не всі документи мають державний зразок. Просимо відредагувати вимогу, а саме:надати посвідчень, сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт.
Відповідь: 30.06.2021 внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 30.06.2021 13:54
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 54d67bdc6c0f4af4a819777e787860ba
Дата опублікування: 29.06.2021 17:32
Опис: Вимога: оригінал або копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу виданий організацією, яка зареєстрована у Реєстрі НААУ, та має відповідний атестат про акредитацію, виданий НААУ;Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".А такожнадати можливість Учасника надати аналогічний Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, а саме:ДСТУ ISO 9001:2015.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником не порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" з наступних підстав: Згідно з ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога обумовлена тим, що Акредитація органу сертифікації в НААУ носить характер підтвердження технічної компетенції відповідного органу, що, в свою чергу, свідчить про компетентність та відповідність Учасника вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018. З листа Мінекономіки від 30.06.2020 №3432-06/40499-07 чітко вбачається, що єдиним способом підтвердження компетентності органу з оцінки відповідності є акредитацію відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності". Також, згідно з ч. 3, ч. 4 ст. 11 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та пункту 1 Положення про НААУ, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 04 лютого 2020 року № 170, національним органом України з акредитації, який проводить оцінку та акредитує органи сертифікації у відповідних сферах є НААУ. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001:2018, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Більш за те, послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість дітей, тому для Замовника вкрай важлива поставка товарів та надання послуг якісно та у встановлені терміни. Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною
Дата відповіді: 30.06.2021 14:57
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 7a3249f4ee6b4219a9293561d2d47000
Дата опублікування: 29.06.2021 17:27
Опис: Вимога:З метою уникнення хибних обсягів робіт, у період уточнень, учасник обов’язково повинен здійснити огляд об’єкту, про що Учасником має бути складено відповідний Акт. Підписаний представником Замовника та Учасника Акт подається учасником у складі пропозиції. Чому надана можливість здійснити огляд лише в період уточнень????Обгрунтуйте свою вимогу.Чому в Учасників відсутня можливість здійснити огляд в період прийому пропозицій????Просимо відредагувати вимогу про огляд, а саме надати можливість здійснити огляд до кінця періоду прийому пропозицій.
Відповідь: На Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». В даному випадку огляд об’єкту в період уточнень обумовлено для потенційних Учасників як період, за який є можливість у повному об’ємі оглянути обсяги робіт на об’єкті та завчасній підготовці своєї пропозиції. Замовник наголошує, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість дітей, тому для Замовника вкрай важлива поставка товарів та надання послуг якісно та у встановлені терміни. У зв’язку з достатньо обмеженим терміном прийому пропозицій та відсутності нормативного регулювання щодо обмеження терміну певними часовими рамками періоду для такого огляду об’єкта, Замовником встановлено відповідну вимогу. Тобто, для своєчасної та належної підготовки пропозиції Учасником. Звертаємо увагу, що будь-який учасник може здійснити огляд об’єкту у період уточнень, тобто дана вимога не є дискримінаційною. З огляду на вищезазначене Замовник не вважає за необхідне редагувати дану вимогу.
Дата відповіді: 30.06.2021 14:53
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 6f2459dcc903447ba77e6a7d5b16833d
Дата опублікування: 29.06.2021 17:26
Опис: Вимога:Протягом гарантійного терміну Учасник, у випадку виходу з ладу обладнання або збою в роботі системи пожежної сигналізації, повинен терміново направити фахівця на об’єкт для огляду і встановлення причин несправності. Час прибуття фахівця на об’єкт не повинен перевищувати двох годин, що підтверджується Учасником у вигляді гарантійного листа в складі пропозиції. У зв’язку з чим, учасник має бути зареєстрований в Харківській області або мати зареєстрований відокремлений підрозділ на території Харківської області. У разі, якщо Учасник не зареєстрований в Харківській області та не має на території Харківської області відокремленого підрозділу, він може залучити потужності субпідрядників\співвиконавців. По-перше, закупівля проводится на монтаж СПС, а не на технічне обслуговування СПС. ТО СПС буде здійснювати інша організція за іншоюзакупілею. ТО СПС даною закупівлею не передбачено. А також звертаємо Вашу увагу на те, що Згідно Накзу № 349 ст IV п.4 - Час прибуття ремонтної групи....-12 годин для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів.24 години – для інших населених пунктів. По-друге, Послуги з монтажу системи автоматичної сигналізації здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Дана Ліцензія діє на всій території України. Послуги з монтажу СПС можуть надаватися по всій території України незалежно від того де знаходтиться матеріально-технічна база, та де зареєстрована організація. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є Придбання системи пожежної сигналізації та оповіщення, монтаж та пусконалагодження обладнання, у зв’язку з чим Замовник вимагає від Учасників забезпечення гарантійного терміну на систему пожежної сигналізації, який повинен складати 12 місяців з дати підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг. Замовник не вимагає надання послуг з технічного обслуговування, тільки виконання гарантійних зобов'язань. Щодо вищезазначеного посилання на Наказ № 349 ст IV п.4, повідомляємо наступне: Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 за № 349, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365, затверджені ПРАВИЛА з пожежного спостерігання. Згідно п. 2 ці Правила є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами господарювання, які здійснюють пожежне спостерігання за системами протипожежного захисту (далі - СПЗ) об’єктів, виконують роботи з підключення та підтримання експлуатаційної придатності (далі - технічне обслуговування) СПТС, а також всіма суб’єктами господарювання незалежно від форм власності та органами виконавчої влади, які є учасниками процесу з пожежного спостерігання. Предмет закупівлі передбачає інший предмет відносин, а саме: Придбання системи пожежної сигналізації та оповіщення, монтаж та пусконалагодження обладнання, тому, посилання на вказаний нормативний акт в даному випадку є недоречним. Крім того, вказана норма визначає максимальні строки для усунення несправностей СПЗ. Але, Замовником, виходячи з власних потреб, вказані строки можуть бути зменшені, що не суперечить вимогам чинного законодавства. Ізюмський заклад дошкільної освіти (ясла - садок) №13 Ізюмської міської ради, на якому має бути встановлена система пожежної сигналізації, є закладом освіти, де постійно знаходиться велика кількість дітей, в зв’язку з чим, у випадку виходу обладнання зі строю або її некоректної роботи, має бути здійснено відновлення працездатності системи пожежної сигналізації у максимально стислий час. Некоректна робота системи пожежної сигналізації є прямою загрозою для життя дітей та працівників закладу. З огляду на те, що Замовником зазначено: «У разі, якщо Учасник не зареєстрований в Харківській області та не має на території Харківської області відокремленого підрозділу, він може залучити потужності субпідрядників\співвиконавців», дана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 30.06.2021 14:51
Відповідь надана

чому не має звіту експертизи або експертної оцінки по проекту?

Номер: d6cc1c18e9a04e1f8eabbd4d775e191a
Дата опублікування: 25.06.2021 12:32
Опис: чому не має звіту експертизи або експертної оцінки по проекту? Чи не бажає Організатор дозавантажити експертний звіт?
Відповідь: У відповідності до ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Враховуючи той факт, що опублікований Замовником проект не є проектом на будівництво або реконструкцію об’єкту, а окремо взяте улаштування системи пожежної сигналізації не віднесено до класу наслідків СС2 або СС3, проведення експертизи проекту у даному випадку не є обов’язковим
Дата відповіді: 30.06.2021 14:46
Відповідь надана

Що за дивна назва?

Номер: 462ba35e4d6049668710123a40c469ff
Дата опублікування: 25.06.2021 12:31
Опис: Доброго дня! А чи не поясне Організатор, що це за дивна така назва "придбання пожежної сигналізації"? Як можна придбачити систему, яка складається з компонентів і які потрібно скласти у повнофункціональну систему у будівлях чи приміщеннях? Чи Ви натякаєте, що десь на складах якогось Учасника лежить вже заздалегідь заготована (зібрана) система протипожежного захисту...всі компоненти зібрані в зони, під'єднані, у тому числі до джерела електропостачання? А потім цю СПЗ можна просто привести на об'єкт на не розбираючі встановити у приміщеннях? Чому б не називати всі процесі їхніми назвами?
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше питання, повідомляємо, що визначення предмета закупівлі товарів здійснюється замовником самостійно відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі визначено Замовником виходячи з власних потреб та у відповідності до чинного законодавства. Всі компоненти системи пожежної сигналізації та оповіщення зазначені в додатку 4 до Тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 30.06.2021 14:44