• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання системи пожежної сигналізації та оповіщення, монтаж та пусконалагодження обладнання в приміщенні Ізюмського закладу дошкільної освіти (ясла - садок) №13 Ізюмської міської ради за адресою: вул. Пушкінська, 81, м. Ізюм, Харківська область

Торги відмінено

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 24.06.2021 13:32 - 06.07.2021 00:00
Скарга
Скасована

Внесення змін в тендерну документацію

Номер: 9fb09df3465f45479dae4a8aac5a2f4a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-24-005919-c.a2
Назва: Внесення змін в тендерну документацію
Скарга:
Шановний Замовник, хочемо зазначити: 1) ригінал або копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу виданий організацією, яка зареєстрована у Реєстрі НААУ, та має відповідний атестат про акредитацію, виданий НААУ; Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою. Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації. 2) COVID-FREE:2020 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, як мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші ВИМОГИ». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи зміненім правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання зокрема, й в такий спосіб - як створення перешкоди для прийняття, участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінацї учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. З та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Ви, як замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. До того ж нами проаналізована практика встановлення даної вимоги іншими Замовниками закупівель на території Харківської області, та документи (сертифікати тощо), що приєднували учасники до своєї пропозиції. Повідомляємо, що в жодному разі до тендерних пропозицій не був приєднаний сертифікат, виданий спеціалізованою (медичною) установою з відкритим КВЕД на провадження такої діяльності. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Враховуючи викладене, з метою дотримання необхідних принципів здійснення закупівель вимагаємо внести зміни до оголошення видаливши документи, що створюють дискримінаційні вимоги. У випадку не вирішення з Вашого боку питання по суті, змушені будемо звернутись до відповідних органів контролю та АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 06.07.2021 00:00
Автор: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦВИРОБНИЦТВО" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС", Горбатенко Ігор 380675749190 GORBATENKO.IGOR@GMAIL.COM http://xcc.ua
Скарга
Скасована

Вимоги до учасника

Номер: d53d4a4e28d143f4866773e10db1b4f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-24-005919-c.a1
Назва: Вимоги до учасника
Скарга:
Шановний Замовник, хочемо зазначити: 1) ригінал або копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу виданий організацією, яка зареєстрована у Реєстрі НААУ, та має відповідний атестат про акредитацію, виданий НААУ; Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою. Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації. 2) COVID-FREE:2020 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, як мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші ВИМОГИ». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи зміненім правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання зокрема, й в такий спосіб - як створення перешкоди для прийняття, участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінацї учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. З та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Ви, як замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. До того ж нами проаналізована практика встановлення даної вимоги іншими Замовниками закупівель на території Харківської області, та документи (сертифікати тощо), що приєднували учасники до своєї пропозиції. Повідомляємо, що в жодному разі до тендерних пропозицій не був приєднаний сертифікат, виданий спеціалізованою (медичною) установою з відкритим КВЕД на провадження такої діяльності. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Враховуючи викладене, з метою дотримання необхідних принципів здійснення закупівель вимагаємо внести зміни до оголошення видаливши документи, що створюють дискримінаційні вимоги. У випадку не вирішення з Вашого боку питання по суті, змушені будемо звернутись до відповідних органів контролю та АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 30.06.2021 15:57
Автор: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦВИРОБНИЦТВО" КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦСЕРВІС", Горбатенко Ігор 380675749190 GORBATENKO.IGOR@GMAIL.COM http://xcc.ua