-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Годинники для нагородження
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період уточнення:
22.06.2021 09:54 - 26.06.2021 09:00
Відповідь надана
Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Номер:
0f391d4493c94bb1ae3664183c08b4a7
Дата опублікування:
24.06.2021 12:45
Опис:
1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»
3. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «TIME-R 319-613» та «TIME-R 401-402» ТОВ «Київський годинниковий завод»
4. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та параметрів жіночого - 26мм х 37,8 мм
5. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до десятої долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
6. Надати обґрунтування вимоги механізму саме Miyota 2115 (для чоловічих годинників) та S. Epson Corp. Y121E (для жіночих годинників)
7. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору індикації, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі
8. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 150 000 за 102 годинника (що складає 1 470 грн. за одиницю в середньому) та порядку її формування
9. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей «TIME-R 319-613» та «TIME-R 401-402»?
10. надати роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 3 Оголошення: «натуральна шкіра природньої структури (цільна, не пресована), а саме: ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури, цільна, не пресована», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
11. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
12. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки TIME-R, конкретних моделей TIME-R 319-613» та «TIME-R 401-402» конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод»
13. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за ВТРИЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 3 до Оголошення про закупівлю. Яка публічна позиція Голови Одеської обласної ради та депутатів Одеської обласної ради з зазначеного приводу?
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України
Відповідь:
Шановний учасник! З приводу Ваших запитань повідомляємо наступне.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Закупівля UA-2021-06-22-001487-c, оголошена Замовником – Одеською обласною радою, під час проведення якої подано Ваші запитання, проводиться шляхом проведення спрощеної закупівлі на підставі статей 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Звертаємо Вашу увагу, що згадана закупівля є спрощеною закупівлею, а не тендерною закупівлею шляхом проведення процедури відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Згідно з частиною 1 статті 14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 року № 3304-04/28729-06.
Дана продукція закуповується, як подарунок, який вручається під час проведення заходів з нагородження кращих працівників Одеської області, які досягли високого професіоналізму і значних успіхів, внесли вагомий внесок у соціально-економічний розвиток області.
Керуючись вимогами до якості та довговічності предмета закупівлі, що закуповується, моделі годинників, зазначені у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зарекомендували себе на практиці з найкращого боку. Стосовно вимог Замовника щодо стилістики, розмірів та діаметра годинників, то їх підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (для чоловічої та жіночої моделей; підходять як для маленької так і для великої руки). Матеріал корпусу, кришки та механізм цих моделей характеризуються підвищеною надійністю та довговічністю. Стилістика годинників підібрана з урахуванням особливостей та потреб Замовника. Вибір було зроблено на користь бюджетних моделей.
Закуповуються не самі годинники, а годинники з нанесенним логотипом, будь який учасник може закупити вказану модель годинників, зробити нанесення вказаної символіки та прийняти таким чином участь у спрощеній закупівлі, тому обмеження конкуренції немає, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано.
Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону.
Дата відповіді:
25.06.2021 12:18