• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Годинники для нагородження

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2021 09:54 - 26.06.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Скарга на відхилення пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь»

Номер: 44111d8c87aa42339774708a67ca832e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-22-001487-c.a2
Назва: Скарга на відхилення пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь»
Вимога:
Одеська обласна рада (надалі – Замовник) за результатами спрощеної процедури закупівлі UA-2021-06-22-001487-c абсолютно БЕЗПІДСТАВНО Протоколом N 1/20 від 05.07.2021р. за підписом Уповноваженої особи апарату Одеської обласної ради, відповідальної за організацію та проведення закупівель Тетяни КІЗІК відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», аргументуючи нібито її невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, посилаючись на п.1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» - нібито тому що «запропонований предмет закупівлі не відповідає Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (відсутність повної назви моделей годинників та зображення (зразок) годинників, що не дає можливість Замовнику оцінити зовнішній вигляд запропонованого предмету закупівлі» Проте, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» надав пропозицію, яка ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовник НЕ вимагав від учасників зазначати повну назву моделей годинників та надавати зображення (зразок) годинників, у чому можна легко переконатися, переглянув оголошення спрощеної процедури закупівлі UA-2021-06-22-001487-c Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», серед яких об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Також вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив нашу пропозицію, яка ПОВНІСТЮ відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, що підтверджується поданими документами. Таким чином, виходить, що Замовник діє виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого підлаштовував тендерну документацію, про що ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» 24.06.21р. вже подавав відповідну скаргу UA-2021-06-22-001487-c.a1 з вимогою про усунення порушень та приведення оголошення у відповідність до вимог чинного законодавства, яка Замовником безпідставно НЕ була задоволена. Подібні незаконні дії Замовника, які призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, призвели до порушення майнових прав нашого підприємства. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції може призвести до незаконного визначення переможцем ТОВ «Київський годинниковий завод», пропозиція якого істотно дорожча. Звертаємо увагу, що Одеська обласна рада постійно закуповує годинники за непрозорою процедурою закупівлі за завищеними цінами у ТОВ «Київський годинниковий завод», що має стати предметом розслідування відповідних установ. Так, лише за 2020 рік Одеською обласною радою закуплено годинників на загальну суму 312 058.00 грн., а за січень 2021 року на 75 135 грн. БЕЗ проведення відкритих торгів! Зазначені закупівлі відбулися за протиправно застосованою Одеською обласною радою процедурою «звіт про договір про закупівлю», що є неконкурентною процедурою закупівлі, та може застосовуватися лише до закупівель, що не перевищують 50 000 грн.! Відповідно до Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів. Таким чином, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ч.1 ст.20 Закону, Одеська обласна рада протиправно здійснювала закупівлі без проведення відкритих торгів, які є основною процедурою закупівлі. Тому Одеська обласна рада не мала жодних правових підстав використовувати подібну процедуру, оскільки загальний обсяг закупівлі годинників у 2020 році становив 312 058,00 грн., а у січні 2021р. - 75 135,00. Крім того, годинники були закуплено по ціні значно вищою за ринкову вартість еквівалентних годинників у єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», невідомо за якими критеріями обраним Саме для того, щоб знов закупити годинники у ТОВ «Київський годинниковий завод» за завищеною ціною, Одеська обласна рада НЕЗАКОННО, грубо порушуючи норми чинного законодавства щодо публічних закупівель, й БЕЗ ЖОДНИХ ПІДСТАВ відхилила найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі! Дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Констатуємо грубе порушення Замовником ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Крім того, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності. На підставі викладеного вимагаємо: - прийняти пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка було неправомірно відхилена - провести службове розслідування, встановити ПІБ зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, діють в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод», ігноруючи основні принципи здійснення публічних закупівель та інші вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та вжити відповідні заходи реагування
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Протягом тривалого часу Одеська обласна рада в особі голови обласної ради вручає подарунок, який вручається під час проведення заходів з нагородження кращих працівників Одеської області, які досягли високого професіоналізму і значних успіхів, внесли вагомий внесок у соціально-економічний розвиток області у вигляді годинників, саме торгової марки „ТІМЕ-R”. За весь цей час годинники торгової марки „TIME-R” зарекомендували себе з найкращого боку. Модель годинників „TIME-R” максимально практична, відрізняється якістю матеріалів та надійністю механізмів. Діаметр та розмір годинників підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів. Матеріал корпусу, кришки та механізм цієї моделі характеризуються підвищеною надійністю та довговічністю. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Годинників для нагородження» (код ДК 021:2015 – 18520000-0 «Персональні хронометри») UA-2021-06-22-001487-c замовником, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закуповуються годинники саме цієї торгової марки. Слід наголосити, що замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать Закону. При цьому замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі поставити годинники заявлених моделей та виконати вимоги із нанесення логотипу. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. В своїй пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» було запропоновано годинники, у яких повністю відсутня повна назва моделей годинників, що не дає можливість Замовнику переконатися, що запропоновані годинники саме такі, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі, про що Вам було відомо на момент подання Вашої пропозиції. З огляду на зазначене, в Замовника не було законних підстав прийняти Вашу пропозицію і вона була законно відхилена відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо на тому, що Замовник здійснює всі закупівлі відкрито та прозоро. В ході проведення закупівель керується виключно нормами Закону, діє в його межах, не вчиняє ніяких протиправних дій будь-якого характеру та не порушує діюче законодавство. Пропозиція кожного учасника детально вивчається та встановлюється її відповідність вимогам оголошення. Лише у випадку повної відповідності пропозиції учасника вимогам в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі, такий учасник може бути на законних підставах визначений переможцем. Замовник не може вчиняти дії, які суперечать Закону та приймати пропозицію, яка не відповідає якомусь із виставлених критеріїв. Якщо такий факт буде встановлено компетентними органами, службові (посадові) особи будуть притягнуті до відповідальності відповідно до чинного законодавства. В свою чергу, вимагаючи прийняти пропозицію до закупівлі, в якій зазначені годинники, у яких відсутня повна назва моделей, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» змушує Замовника прямо порушити норми Закону та прийняти пропозицію, яка не відповідає вимогам оголошення. Крім того, такими діями учасник порушує права інших учасників закупівлі, які подали пропозиції відповідно до вимог Замовника та брали участь у закупівлі на рівних умовах, відповідно до Закону. Також учасник примушує Замовника порушити принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, на якому сам же неодноразово наголошує. Просимо зважати, що всі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах, а замовники здійснюють закупівлі, виходячи із власних потреб. Дякуємо, що прийняли участь в закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством

Номер: 24c2b70eb2fd48e2a1ef3a4fb07b68da
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-22-001487-c.a1
Назва: Просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством
Вимога:
Шановні Панове! Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством, оскільки вона зараз прописана під конкретну торгову марку “Time-R” та конкретні моделі годинників конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» без можливості надання еквівалентів! Викликає величезне занепокоєння, чому у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента В. Зеленського та голови Кабінету міністрів України – Д. Шмигаля щодо максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів, Одеська обласна рада НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Одеська обласна рада (надалі – Замовник) вдається до спрощеної процедури закупівлі за завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» (оскільки надання еквівалентів даної торгової марки «TIME-R» Замовник в документації не передбачає!) Предмет закупівлі прописується виключно під годинники торгової марки «TIME-R», БІЛЬШ ТОГО, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ, в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі! «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Додаток 3 до Оголошення) прописаний Замовником під конкретні моделі годинників “Time-R”:  годинник наручний чоловічий “Time-R” 319-613 – 67 шт.  годинник наручний жіночий “Time-R” 401-402 – 35 шт. конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», БЕЗ можливості надання еквівалентів на загальну суму 150 000 грн. Це повністю підтверджують наступні факти 1.Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника “Time-R” та конкретні моделі зазначеної марки, а саме годинник наручний чоловічий “Time-R” модель 319-613 та годинник наручний жіночий “Time-R” модель 401-402 Замовник планує закупити всього 102 годинника на загальну суму 150 000 гривень, що складає, в середньому, 1 470 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума у ТРИ рази перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками! Звертаємо увагу, що Замовник ухиляється від визначення у тендерній документації вимог до подарункового футляру, а тому може прийняти навіть паперовий, що також дозволяє певні маніпуляції з вартістю предмету закупівлі Оскільки Замовник ПРОТИПРАВНО ВИКЛЮЧАЄ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ бажаним годинникам “Time-R” 319-613 та “Time-R” 401-402, він свідомо готується закуповувати годинники як мінімум за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника - «Київський годинниковий завод», а більш конкурентні пропозиції інших постачальників будуть дискримінаційно відхилені Замовником виключно на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод» Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника. Зазначене підтверджують висновки Державної аудиторської служби України Через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» - через зазначене підприємство або його представників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет явно завищену ціну та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Нагадуємо, що Одеська обласна рада постійно закуповує годинники за непрозорою процедурою закупівлі за завищеними цінами у ТОВ «Київський годинниковий завод», що має стати предметом розслідування відповідних установ. Так, лише за 2020 рік Одеською обласною радою закуплено годинників на загальну суму 312 058.00 грн., а за січень 2021 року на 75 135 грн. БЕЗ проведення відкритих торгів! Зазначені закупівлі відбулися за протиправно застосованою Одеською обласною радою процедурою «звіт про договір про закупівлю», що є неконкурентною процедурою закупівлі, та може застосовуватися лише до закупівель, що не перевищують 50 000 грн.! Відповідно до Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів. Таким чином, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ч.1 ст.20 Закону, Одеська обласна рада протиправно здійснювала закупівлі без проведення відкритих торгів, які є основною процедурою закупівлі. Тому Одеська обласна рада не мала жодних правових підстав використовувати подібну процедуру, оскільки загальний обсяг закупівлі годинників у 2020 році становив 312 058,00 грн., а у січні 2021р. - 75 135,00. Крім того, годинники були закуплено по ціні значно вищою за ринкову вартість еквівалентних годинників у єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», невідомо за якими критеріями обраним 3. Замовник – Одеська обласна рада, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, у Додатку 3 до Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі») вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів (чоловічий «TIME-R 319-613» та жіночий – «TIME-R 401-402»), які вимагаються та їх розмірів (з точністю до десятої долі мм»), розрахованих на параметри конкретних механізмів, які Замовник вимагає всупереч чинному законодавству, без передбачення надання еквівалентів, а також обмеження щодо циферблатів, їх кольору та специфічного дизайну, кольору стрілок, тощо Так, Замовник вимагає відповідність годинникам ПЕВНИМ РОЗМІРАМ та, підлаштовуючи предмет закупівлі під конкретні моделі годинників, вимагає комплектацію КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ, чиї параметри розраховані на конкретну конструкцію корпусів, а саме: - для годинника наручного чоловічого Замовник вимагає вимагає розмір 42 мм та механізм Miyota 2115 (без можливості надання еквівалентів), циферблат світлого кольору з накладними металевими значками золотистого кольору, тип індикації – арабські цифри, стрілки золотистого кольору - для годинника наручного жіночого Замовник специфічну КВАДРАТНУ ФОРМУ та розміри -ширина 26 мм, довжина - 37,8 мм та механізм S. Epson Corp. Y121E (без можливості надання еквівалентів), циферблат світлого кольору з накладними металевими значками золотистого кольору, стрілки золотистого кольору Існує дуже широкий модельний ряд різноманітних японських, а також швейцарських механізмів набагато вищої якості різних брендів та виробників. Але, замість того, щоб зазначити необхідні характеристики механізмів, Замовник протиправно обмежує конкуренцію, вимагаючи механізми виключно певних виробників та ще й конкретного калібру “Miyota 2115” та «S. Epson Corp. Y121E», параметри яких розраховані на конкретні конструкції корпусів наведених вище конкретних моделей годинників ТОВ «Київський годинниковий завод». При цьому, Замовник, навіть, не зазначає яким характеристикам мають відповідати механізми, які йому необхідні, отже, вимагає їх абсолютного НЕОБГРУНТОВАНО, так само як і конкретні розміри корпусів, всупереч пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тому зрозуміло, що крім відповідних моделей TIME-R 319-613 та TIME-R 401-402 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» не існує годинників інших виробників з циферблатами специфічного дизайну у вигляді «накладних значків певного кольору» замість цифр, підлаштованих ПІД ПАРАМЕТРИ конкретних механізмів Miyota 2115 та S. Epson Corp. Y121E, конструкція корпусів яких буде в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ відповідати до десятої долі міліметру (!) прописаним Замовником розмірам 42 мм (для чоловічих годинників) та 26 мм х 37,8 мм (для жіночих годинників), ще раз доводять, що Замовник прописав вказані характеристики безальтернативно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» Перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до десятої долі міліметру (!) розміри корпусів годинників, специфічний дизайн циферблату з «накладними значками певного кольору» та конкретні механізми конкретної торгової марки, параметри яких розраховані на конкретну конструкцію корпусу, аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі, а лише порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежують конкуренцію на користь конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи всіх інших учасників й ведуть до закупівлі ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ВТРИЧІ ЦІНОЮ Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної ТОРГОВОЇ МАРКИ конкретного виробника - TIME-R, конкретних моделей та конструкцій годинників TIME-R 319-613, TIME-R 401-402, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусу, а також механізмів конкретних виробників Miyota 2115 та S. Epson Corp. Y121E відповідно, підлаштованих під зазначені корпуси. Більш того, грубо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не передбачає надання еквівалента зазначеним годинникам, тим самим обмежуючи конкуренцію до участі єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» та збирається здійснити закупівлю як мінімум за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники! 4. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована)», при цьому ремені, якими комплектуються годинники ТОВ «Київський годинниковий завод» “TIME-R” 319-613 чоловічий та “TIME-R” 401-402 жіночий (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним вимогам, у чому можна легко пересвідчитися розрізав будь-який ремінь та подивитися його склад – Замовник вже закуповував годинники у ТОВ «Київський годинниковий завод» за протиправно застосованою процедурою «звіт про договір», а отже їх має. Таким чином, Замовник свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та прийняти годинники з ременями ТОВ «Київський годинниковий завод» (який самостійно ремені не виробляє), знаючи, що вони не відповідають подібним вимогам, а також що він порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». А це може свідчити лише бажання Замовника знайти причини для відхилення всіх учасників, крім ТОВ «Київський годинниковий завод». Тому ми наполегливо просимо Замовника надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 3 Оголошення: «натуральна шкіра природньої структури (цільна, не пресована), а саме: - ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури, цільна, не пресована», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника Виходячи з викладеного, можна констатувати порушення Замовником ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, а також порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. 5. Замовник намагається дискримінувати інших учасників шляхом незаконного прописання вище викладених протиправних обмежень з метою закупівлі годинників у ТОВ «Київський годинниковий завод» за ВТРИЧІ завищеною ціною. Відповідно до Додатку 3 до Оголошення Замовник планує закупити всього 102 годинника на загальну суму 150 000 гривень, що складає, в середньому, 1 470 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума у ТРИ рази перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками, які не можуть брати участі у торгах через протиправну вимогу замовником конкретної ТМ “TIME-R” ЄДИНОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА - ТОВ «Київський годинниковий завод» та артикулам “TIME-R” 319-613 чоловічий та “TIME-R” 401-402 жіночий (які протиправно вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), а також через невідповідність незаконно прописаним Замовником обмеженням, у т.ч. обмеження розмірів корпусів годинників до десятої долі мм Більш того, незрозуміло чому Одеська обласна рада, яка має захищати інтереси нашої держави на регіональному рівні під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників Важливо зазначити, що згадані моделі годинників так званої торгової марки “TIME-R”, які збирається закуповувати Одеська обласна рада, насправді є моделями годинників російської торгової марки «ПОЛЕТ», у чому можна легко переконатися подивившись відповідні російські сайти, а також відповідні каталоги ТОВ «Київський годинниковий завод», що безумовно має викликати широкий суспільний резонанс Через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможе взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» під товар якого прописаний предмет закупівлі та яке продасть свій товар за ВТРИЧІ завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників Враховуючи все вище викладене, посилання на зазначені моделі «Time-R» постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» (тим більш, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ!), абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» Замовником характеристик предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним моделям годинників «Time-R». Все зазначене вище свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування та БЕЗ можливості надання еквівалентів, в порушення чинного законодавства, протиправно збирається закуповувати за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники ВИКЛЮЧНО конкретні моделі годинників “Time-R” (годинник наручний чоловічий “Time-R” 319-613 та годинник наручний жіночий “Time-R” 401-402, без можливості надання еквівалентів) конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», крім того, обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише зазначеним моделям годинників «Time-R», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Більш того, незрозуміло чому Одеська обласна рада, яка має захищати національні інтереси на регіональному рівні під час війни з РФ, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво. Важливо відмітити, що годинники так званої ТМ «TIME-R», які збирається закуповувати Замовник всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», насправді є російським брендом годинників «ПОЛЕТ», у чому можно легко переконатися на сайті останнього і які до недавнього часу ТОВ «Київський годинниковий завод» продавав саме під брендом «ПОЛЕТ», про що свідчать ілюстрації з його каталогів. Отже, зазначений товар, вочевидь, має російське походження та невідомо якими каналами потрапляє в Україну Таким чином закладаючи протиправні та маніпулятивні обмеження у тендерну документацію та вимагаючи виключно годинники торгової марки ТМ «TIME-R» БЕЗ можливості надання еквівалентів, Замовник гарантує перемогу у торгах ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких “Time-R” (насправді російська торгова марка «ПОЛЕТ») прописаний предмет закупівлі (і який, ймовірно, має потрапити під дію Закону про санкції) та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до Додатку 3 до Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників “Time-R”, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі: 1. Прибрати протиправне посилання на ТМ «TIME-R» та моделі TIME-R 319-613 та «TIME-R 401-402», які прописані виключно в інтересах їх постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» 2. прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників разом з притаманними ним технічними характеристиками - форми та будь-яких конкретних розмірів годинників, специфічного дизайну циферблатів, їх кольору, кольору стрілок 3. прибрати протиправну вимогу щодо конкретних артикулів механізмів Miyota 2115 та S. Epson Corp. Y121E, пристосованих під певні параметри корпусів зазначених моделей годинників чоловічий «TIME-R 319-613» та жіночий «TIME-R 401-402» відповідно, ТОВ «Київський годинниковий завод», натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати аналоги 4. уточнити вимоги щодо можливого типу та матеріалу подарункового футляру 5. провести службове розслідування та виявити зацікавлених працівників, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» на годинники чоловічий «TIME-R 319-613» та жіночий «TIME-R 401-402» (які, крім всього іншого, вочевидь, є годинниками ТМ «ПОЛЕТ» та мають російський бекграунд) БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ (!) та закупити товар за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники 6. надати публічну позицію Голови Одеської обласної ради та депутатів Одеської обласної ради з зазначеного приводу, а також думку їх виборців (можемо допомогти провести опитування у ФБ мережі через лідерів суспільної думки) 7. у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ: 1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів? 2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод» 3. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «TIME-R 319-613» та «TIME-R 401-402» ТОВ «Київський годинниковий завод» 4. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та параметрів жіночого - 26мм х 37,8 мм 5. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до десятої долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі. 6. Надати обґрунтування вимоги механізму саме Miyota 2115 (для чоловічих годинників) та S. Epson Corp. Y121E (для жіночих годинників) 7. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору індикації, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі 8. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 150 000 за 102 годинника (що складає 1 470 грн. за одиницю в середньому) та порядку її формування 9. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей «TIME-R 319-613» та «TIME-R 401-402»? 10. надати роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 3 Оголошення: «натуральна шкіра природньої структури (цільна, не пресована), а саме: ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури, цільна, не пресована», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника 11. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників 12. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки TIME-R, конкретних моделей TIME-R 319-613» та «TIME-R 401-402» конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» 13. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за ВТРИЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 3 до Оголошення про закупівлю. Яка публічна позиція Голови Одеської обласної ради та депутатів Одеської обласної ради з зазначеного приводу? Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне. Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закупівля UA-2021-06-22-001487-c, оголошена Замовником – Одеською обласною радою, під час проведення якої подано Вашу вимогу, проводиться шляхом проведення спрощеної закупівлі на підставі статей 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Звертаємо Вашу увагу, що згадана закупівля є спрощеною закупівлею, а не тендерною закупівлею шляхом проведення процедури відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Згідно з частиною 1 статті 14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 року № 3304-04/28729-06. Дана продукція закуповується, як подарунок, який вручається під час проведення заходів з нагородження кращих працівників Одеської області, які досягли високого професіоналізму і значних успіхів, внесли вагомий внесок у соціально-економічний розвиток області. Керуючись вимогами до якості та довговічності предмета закупівлі, що закуповується, моделі годинників, зазначені у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зарекомендували себе на практиці з найкращого боку. Стосовно вимог Замовника щодо стилістики, розмірів та діаметра годинників, то їх підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (для чоловічої та жіночої моделей; підходять як для маленької так і для великої руки). Матеріал корпусу, кришки та механізм цих моделей характеризуються підвищеною надійністю та довговічністю. Стилістика годинників підібрана з урахуванням особливостей та потреб Замовника. Вибір було зроблено на користь бюджетних моделей. Закуповуються не самі годинники, а годинники з нанесенним логотипом, будь який учасник може закупити вказану модель годинників, зробити нанесення вказаної символіки та прийняти таким чином участь у спрощеній закупівлі, тому обмеження конкуренції немає, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано. Окрім того, Замовник Одеська обласна рада не здійснює закупівлю товару у Учасника, який не гарантує відсутність застосування щодо нього обмежень, встановлених Законом України «Про санкції» (пункт 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону. Зміни у Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») Замовником вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні