• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з актуалізації картографічної інформації — створення (оновлення) топографічних планів масштабу 1:2000, 1:5000 та ортофотоплану на територію Луцької міської територіальної громади

Завершена

3 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Період уточнення: 18.06.2021 14:28 - 25.06.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо квалыфыкованого електронного підпису

Номер: 56c12086883248bca0a0a5e0ab74bad1
Дата опублікування: 24.06.2021 12:40
Опис: Вимогами тендерної документації вимагається, що "Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо" (п. 3.1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Разом з тим, Замовником визначено, що "Під КЕП мається на увазі кваліфікований/ удосконалений електронний підпис на будь-якому носієві." Однак, відповідно до: 1) ЗАКОН УКРАЇНИ "Про електронні довірчі послуги" чітко визначено, що "кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа" 2) відповідно до розяснень Антимонопольного комітету України (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) від 04 березня 2021 року та Листа Міністерство цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, визначено, що "якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим." Отже зазначення Замовником вимог, що "Під КЕП мається на увазі кваліфікований/ удосконалений електронний підпис на будь-якому носієві." протирічить чинному законодавству та розясненням органів виконавчою влади. Просимо вилучити твердження, що Під КЕП мається на увазі кваліфікований/ удосконалений електронний підпис на будь-якому носієві."
Відповідь: Оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація та проект договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". При чому тендерною документацією встановлено вимога щодо підписання тендерної пропозиції учасників, а саме: «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо" Під КЕП мається на увазі кваліфікований/ удосконалений електронний підпис на будь-якому носієві.» Вище зазначена вимога відповідає нормам, як встановлені законами України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", з врахуванням Постанови Кабінету міністрів України від 03.03.2020 № 193 (зі змінами). Тобто удосконалені електронні підписи, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови № 193 вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб (крім випадків, передбачених підпунктом 1 пункту 3 Постанови № 193) у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів. Разом з тим, у зверненні учасник не зазначає у чому саме полягає дискримінаційність вимог замовника, не наводить жодних обґрунтувань, яким чином такі вимоги призвести до зменшення конкуренції, обмеження кола потенційних учасників, або порушити їх права та законні інтереси. Таким чином, роз’яснюємо, що Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерна документація, Проект договору про закупівлю оформлені та оприлюднені у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації, у тому числі в частині питань зазначених у даному зверненні, відсутні в електронній системі закупівлі.
Дата відповіді: 29.06.2021 22:14
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 7604bf25fcc049fc8694cb072d1de7c5
Дата опублікування: 23.06.2021 17:45
Опис: Згідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-18-002081-a, (замовник Виконавчий комітет Луцької міської ради), предметом закупівлі є: "Послуги з актуалізації картографічної інформації — створення (оновлення) топографічних планів масштабу 1:2000, 1:5000 та ортофотоплану на територію Луцької міської територіальної громади". Зазначений предмет закупівлі відноситься до сфери Закону України Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність. Крім цього, статтею 34 Закону України «Про землеустрій» визначено, що: "Топографо-геодезичні та картографічні роботи проводяться з метою створення і своєчасного поновлення планово-картографічної основи при здійсненні землеустрою в порядку, визначеному Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність"." Статтею 5 Закону України Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність однозначно визначено, що: "Суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт." Вимога Замовника щодо наявності в учасника сертифікованих інженерів - землевпорядників - не менше 2-ох осіб (п. 3 кваліфікаційних критеріїв Додатку 1 до Тендерної документації) для виконання послуг закупівлі є дискримінаційною та такою, що не дає змогу прийняти участь у закупівлі учасникам у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, але відсутні 2 сертифікованих інженерів - землевпорядників. Зазначена вимога Замовника порушує принципи визначені у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників." та ч. 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Вимагаємо вилучити вимогу про наявність в учасника сертифікованих інженерів - землевпорядників - не менше 2-ох осіб, як таку, що є дискримінаційною та такою, що обмежує потенційне коло учасників закупівлі.
Відповідь: Оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація та проект договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та з врахуванням Повітряного кодексу України, вимог Закону України «Про державну таємницю», Закону України «Про землеустрій» та Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». Викладені зауваження у вимозі взяті до уваги та повторно переглянуті. На підставі вище зазначеного, роз’яснюємо, що Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерна документація, Проект договору про закупівлю оформлені та оприлюднені у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації, у тому числі в частині питань зазначених у даному зверненні, відсутні в електронній системі закупівлі.
Дата відповіді: 29.06.2021 22:51
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: b24d8129c0d6448f91898a651d639b08
Дата опублікування: 23.06.2021 16:17
Опис: У пункті 1.4 Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) встановлені такі вимоги до виконання послуг: технологія виготовлення цифрових топографічних планів включає такі основні процеси: – збір, вивчення і оцінка вихідних зйомочних і картографічних матеріалів, матеріалів польових топографо-геодезичних робіт; – виконання аерофотознімальних робіт; – попередню обробку матеріалів аерофотозйомки (фотограмметричне згущення); – створення цифрової моделі рельєфу; – виготовлення ортофотоплану; – польове та камеральне дешифрування; – контроль якості виготовлення цифрових топографічних планів; – конвертацію у векторний та растровий обмінний формат і запис цифрових топографічних планів на машинний носій інформації.". Крім того, підпунктом «Б» пункту 2.3.3 Технічного завдання також передбаченні такі особливі умови для аерофотознімань: всі цифрові ортофотоплани, які поставляються по цьому технічному завданню, на території на яких виявлені об’єкти, що становлять державну таємницю, повинні бути поставлені з відкритим доступом, що підтверджується відповідним актом. Отже, технічним завданням передбачено виконання аерофотознімальних робіт та виготовлення ортофотопланів за результатами аерофотознімання. У зв’язку із цим, просимо надати роз'яснення хто повинен надати відповідний акт щодо відкритого доступу ортофотопланів? Чи необхідно проводити контрольний перегляд матеріалів аерофотознімання з метою виявлення на них та похідних матеріалів з них (ортофотопланів) об’єктів, що підпадають під ознаки статті 1.11.2 Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України 23.12.2020 № 383, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2021 р. за № 52/35674?
Відповідь: Оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація та проект договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та з врахуванням Повітряного кодексу України, вимог Закону України «Про державну таємницю». Відповідь на Ваше звернення міститься в Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) що відповідає нормам чинного законодавства України. Викладені зауваження у вимозі взяті до уваги та повторно переглянуті. На підставі вище зазначеного, роз’яснюємо, що Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерна документація, Проект договору про закупівлю оформлені та оприлюднені у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.
Дата відповіді: 29.06.2021 22:49
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: bf3efdb31d6047d8914414fa0ba6de89
Дата опублікування: 23.06.2021 16:15
Опис: Відповідно до підпункту «А» пункту 2.3.3 Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) встановлені такі особливі умови для аерофотознімань: виконавець повинен мати всі дозвільні документи на виконання аерофотозйомочних робіт на території України. Просимо надати роз'яснення та конкретизувати, які саме дозвільні документи повинен мати учасник із зазначенням точного переліку таких документів? Також просимо пояснити, чи має бути в учасника спеціальний дозвіл, виданий Службою безпеки України на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, відповідно до положень закону України «Про державну таємницю» для виконання аерофотознімальних робіт та виготовлення цифрових ортофотопланів?
Відповідь: Оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація та проект договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та з врахуванням Повітряного кодексу України, вимог Закону України «Про державну таємницю» . Відповідно до підпункту «А» пункту 2.3.3 Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) виконавець повинен мати всі дозвільні документи на виконання аерофотозйомочних робіт на території України відповідно до норм чинного законодавства України.
Дата відповіді: 29.06.2021 22:36
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: efea2ac70414473e89549601c194c149
Дата опублікування: 23.06.2021 16:14
Опис: Відповідно пункту 1.4 Додатку 3 до Тендерної документації (Технічне завдання) встановлені наступні вимоги до виконання послуг: Цифрові топографічні плани повинні бути виготовлені топографічним методом з застосуванням стереотопографічного знімання за цифровими технологіями. Технологія виготовлення цифрових топографічних планів включає такі основні процеси: – збір, вивчення і оцінка вихідних зйомочних і картографічних матеріалів, матеріалів польових топографо-геодезичних робіт; – виконання аерофотознімальних робіт; – попередню обробку матеріалів аерофотозйомки (фотограмметричне згущення); – створення цифрової моделі рельєфу; – виготовлення ортофотоплану; – польове та камеральне дешифрування; – контроль якості виготовлення цифрових топографічних планів; – конвертацію у векторний та растровий обмінний формат і запис цифрових топографічних планів на машинний носій інформації. У підпункту 2.3.1 цього ж Додатку передбачено, що: а) актуальність знімків – 2021 рік. б) для отримання знімків повинна бути застосована: 1. цифрова аерофотокамера з розміром зображення не менше 60 мегапікселів. У підпункті 2.3.3 також зазначено, що: а) Виконавець повинен мати всі дозвільні документи на виконання аерофотозйомочних робіт на території України. б)Всі цифрові ортофотоплани, які поставляються по цьому технічному завданню, на території на яких виявлені об’єкти, що становлять державну таємницю, повинні бути поставлені з відкритим доступом, що підтверджується відповідним актом. Відповідно до підпункту 1 ст. 1 закону України «Про державну таємницю» державна таємниця (далі також - секретна інформація) - вид таємної інформації, що охоплює відомості у сфері оборони, економіки, науки і техніки, зовнішніх відносин, державної безпеки та охорони правопорядку, розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці України та які визнані у порядку, встановленому цим Законом, державною таємницею і підлягають охороні державою. Віднесення інформації до державної таємниці включає в себе внесення цієї інформації до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України 23.12.2020 № 383 (надалі Наказ №383). Відповідно до п. 1.11.2 Наказу №383, відомості, що містяться у первинних та похідних матеріалах аерозйомок становлять державну таємницю. Технічним завданням (Додаток 3 до Тендерної документації) передбачено, що технологія виготовлення цифрових топографічних планів включає виконання аерофотознімання, а також створення з них похідних матеріалів - цифрових ортофотопланів. Статтею 18 закону України «Про державну таємницю» з метою охорони державної таємниці встановлено дозвільний порядок провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею. Відповідно до ст. 20. Закону України «Про державну таємницю» дозвільний порядок провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею та режим секретності полягає в наданні Службою безпеки України спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею. Відтак, учасник повинен мати дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею. З метою приведення вимог Тендерної документації до положень Закону вимагаємо у Замовника внести зміни до Тендерної документації та додати вимогу щодо наявності в учасника або виконавця аерофотознімальних робіт спеціального дозволу, виданого Службою безпеки України безпосередньо учаснику або виконавцю аерофотознімальних робіт, на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, що є дійсним на момент подання тендерних пропозицій та протягом всього строку виконання робіт (послуг).
Відповідь: Оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація та проект договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та з врахуванням Повітряного кодексу України, вимог Закону України «Про державну таємницю» . Викладені зауваження у вимозі взяті до уваги та повторно переглянуті. На підставі вище зазначеного, роз’яснюємо, що Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерна документація, Проект договору про закупівлю оформлені та оприлюднені у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації, у тому числі в частині питань зазначених у даному зверненні, відсутні в електронній системі закупівлі.
Дата відповіді: 29.06.2021 22:30
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 0665e49f6d88420ca3ad1ffa02fe09e9
Дата опублікування: 23.06.2021 16:12
Опис: Відповідно до кваліфікаційних критеріїв, визначених у Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо наявності в учасника наступного обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: безпілотних літальних апаратів (БПЛА) для аерознімання, обладнаних цифровою камерою з повнокадровою матрицею та об’єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двочастотним високоточним GNSS приймачем, із частотою отримання даних не менше 20 Гц. Технічні характеристики та придатність до високоточного аерознімання повинні відповідати: діапазон швидкості польоту 65-110 км/год. Час польоту не менше ніж 120 хв., дальністю польоту від 110 км, швидкістю набору висоти від 5 м/с, робочою висотою польоту над точкою старту від 1900 м, обладнаною системою стабілізації кута крену, та парашутною системою безпеки. Відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації), а саме пункту 1.4 встановлені такі вимоги до виконання послуг: цифрові топографічні плани повинні бути виготовлені топографічним методом з застосуванням стереотопографічного знімання за цифровими технологіями. Технологія виготовлення цифрових топографічних планів включає такі основні процеси: – збір, вивчення і оцінка вихідних зйомочних і картографічних матеріалів, матеріалів польових топографо-геодезичних робіт; – виконання аерофотознімальних робіт; – попередню обробку матеріалів аерофотозйомки (фотограмметричне згущення); – створення цифрової моделі рельєфу; – виготовлення ортофотоплану; – польове та камеральне дешифрування; – контроль якості виготовлення цифрових топографічних планів; – конвертацію у векторний та растровий обмінний формат і запис цифрових топографічних планів на машинний носій інформації. Відповідно до пункту 7.1.13 Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) аерофотознімання виконують відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів. Відповідно до положень підпункту 7 та 79 частини 1 статті 1 Повітряного кодексу України авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо); а повітряне судно - апарат, що підтримується в атмосфері у результаті його взаємодії з повітрям, відмінної від взаємодії з повітрям, відбитим від земної поверхні. Таким чином, вимога Замовника про наявність в учасника тільки безпілотного літального апарату (БПЛА) для аерознімання є дискримінаційною та такою, що безпідставно обмежує коло потенційних учасників закупівлі. З урахуванням положень Повітряного кодексу України, діючих нормативних документів щодо проведення аерофотознімальних робіт для топографічного знімання, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації шляхом включення вимоги щодо можливості використання учасником спеціалізованого повітряного судна для виконання аерофотознімальних робіт разом з наданням документів на повітряне судно (реєстраційне посвідчення, сертифікат експлуатанта, експлуатаційні специфікації, сертифікат льотної придатності, сертифікат перегляду льотної придатності).
Відповідь: Оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація та проект договору про закупівлю оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та з врахуванням вимог Повітряного кодексу України. Викладені зауваження у вимозі взяті до уваги та повторно переглянуті. На підставі вище зазначеного, роз’яснюємо, що Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерна документація, Проект договору про закупівлю оформлені та оприлюднені у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації, у тому числі в частині питань зазначених у даному зверненні, відсутні в електронній системі закупівлі.
Дата відповіді: 29.06.2021 22:25