-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з актуалізації картографічної інформації — створення (оновлення) топографічних планів масштабу 1:2000, 1:5000 та ортофотоплану на територію Луцької міської територіальної громади
Завершена
3 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Номер:
16e4eca6be954332963e99c4247c1ae6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-08-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2021 00:00
Період моніторингу:
08.09.2021 11:41 - 30.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2021 № 550
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.09.2021 №550
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-18-002081-a від 18.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Під час проведення моніторингу закупівлі Замовником в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону надано інформацію та документи.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в майбутньому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиті заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Виконавчого комітету Луцької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.06.2021 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Центр Проектів» (далі – ТОВ «Центр Проектів»), повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2021; договір про надання послуг від 25.08.2021 №251; відповіді замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 08.09.2021 та 15.09.2021 року.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у Додатку 6 «Підтвердження учасником-переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону» до тендерної документації визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону у вигляді довідки складеної у довільній формі, про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС №1256.
Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця.
Замовнику, через електронну систему закупівель, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області надіслано 08.09.2021 запит щодо надання пояснень.
Пояснення надано 14.09.2021 або на четвертий робочий день, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
22.09.2021 10:05 - 07.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2021 10:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-18-002081-a повідомляємо, що уповноваженою особою враховані зауваження. Замовником в майбутньому будуть враховані зауваження, зазначені органом державного фінансового контролю у Висновку і будуть вживатися заходи щодо недопущення встановлених моніторингом порушень в закупівлях.
Дата публікації звіту:
28.09.2021 14:57
Запити/Пояснення
Номер:
f560ac1a13614fa98390f11ce59656ac
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
08.09.2021 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з актуалізації картографічної інформації — створення (оновлення) топографічних планів масштабу 1:2000, 1:5000 та ортофотоплану на територію Луцької міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-18-002081-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
50d3c0df4c374245939aa3733bb11176
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.09.2021 16:54
Опис:
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з актуалізації картографічної інформації — створення (оновлення) топографічних планів масштабу 1:2000, 1:5000 та ортофотоплану на територію Луцької міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-18-002081-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291) повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі виконано відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та Зміна 1, 2 і 3 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» додаток «Д» і «К»; СОУ Д.1.2-02495431- 001:2008 «Нормативи витрат праці для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатації придатності конструкцій будівель і споруд» та «Методичних рекомендацій про формування собівартості проектновишукувальних робіт з урахуванням вимог положень (стандартів) бухгалтерського обліку» затверджених наказом Держбуду від 29.03.2002 №64.
Додатково інформуємо, що у 2020 році на замовлення виконавчого комітету Луцької міської ради були виконані аналогічні роботи по створенню топографічної основи масштабу 1:2000 та 1:5000 на територію Прилуцького старостинського округу. При розрахунку орієнтовної вартості була врахована середня вартість одиниці виміру вищезазначених робіт.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/files/r/6s/cjz6jgyohxmwb3t5qf2it36i7l5bf6sr.pdf
Номер:
a610aa17c14741b79d9bf43287cb8660
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
15.09.2021 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з актуалізації картографічної інформації — створення (оновлення) топографічних планів масштабу 1:2000, 1:5000 та ортофотоплану на територію Луцької міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-18-002081-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Прошу надати інформацію та копії документів, які подав переможець публічної закупівлі ТзОВ «Центр Проектів» при укладанні договору від 25.08.2021 №251 згідно пункту 6.3.4. Тендерної документації, а саме: інформацію та/або копії документів про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або лист-роз'яснення про їх ненадання).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
82e7d5f9a0b547da81601d5c36b8898c
Назва:
ВІдповідь
Дата опублікування:
16.09.2021 11:09
Опис:
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з актуалізації картографічної інформації — створення (оновлення) топографічних планів масштабу 1:2000, 1:5000 та ортофотоплану на територію Луцької міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-18-002081-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291) надаємо відповідні документи окремим файлом "Документи.pdf".