-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Інтерактивне, комп’ютерне та периферійне обладнання
Завершена
418 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 15.00 UAH
мін. крок: 0% або 15.00 UAH
Період уточнення:
17.06.2021 17:18 - 25.06.2021 00:00
Відповідь надана
Монтаж
Номер:
f40dffd7533f40cb9bb96aa9a6b9e4ec
Дата опублікування:
23.06.2021 10:01
Опис:
Доброго дня! Чи потрібен Вам монтаж інтерактивної панелі?
Відповідь:
Щодо надання послуг з монтажу, встановлення та підключення обладнання.
Відповідно до частини першої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а також пункту 1.3 Проєкту договору, оприлюдненого в електронній системі закупівель у складі тендерної документації, ціна тендерної пропозиції вказується з урахуванням вартості всіх податків і зборів, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю, витрат, пов’язаних із доставкою товару транспортом та силами учасника за адресою замовника, а також налаштуванням, підключенням до живлення, завантажувально-розвантажувальних, логістичних та інших супутніх робіт і послуг, що є необхідними і пов’язані із доставкою товару.
Таким чином, разом із інтерактивною панеллю, яка є предметом закупівлі по лоту 3 замовник закуповує супутні послуги, пов’язані із її доставкою, а саме доставка товару транспортом та силами учасника за адресою замовника, а також налаштування, підключення до живлення, завантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші супутні роботи і послуги.
Дата відповіді:
24.06.2021 23:43
Відповідь надана
Рекомендації
Номер:
6abb17fcdc5642a7b0deacd22aba71ba
Дата опублікування:
23.06.2021 10:00
Опис:
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель та базове програмне забезпечення до інтерактивної панелі.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Відповідь:
Щодо рекомендацій посилення вимог до учасників торгів.
Замовник щиро вдячний за роз’яснення окремих положень законодавства про публічні закупівлі, основ стандартизації, уніфікації та оцінки відповідності технічним регламентам.
Замовником взяті до уваги висловлені побажання та рекомендації щодо вдосконалення умов тендерної документації, вимог до учасників торгів та, як вказано учасником, рекомендації щодо «розширення» вимог технічної частини.
Замовник розуміє намагання окремих учасників здійснити заходи впливу та підміну визначень з метою отримання переваги та спотворення результатів торгів обмеживши конкуренцію серед потенційних постачальників у зв’язку із введенням вимоги про надання додаткових документів, які не стосуються предмета закупівлі.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює публічні закупівлі за принципами добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення до них тощо. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 23 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Зважаючи на викладене, доводимо до відома учасників торгів про наступне:
1.
Порядок визнання відповідності педагогічним вимогам засобів навчання і обладнання та форму відповідного Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, затверджені наказами МОН України «Про затвердження заходів щодо координації і проведення процедури розгляду засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення, навчальних комп'ютерних комплексів для закладів освіти» від 25 червня 2007 року № 536, та «Про головну організацію з питань стандартизації засобів навчання та обладнання для закладів освіти» від 26 травня 2006 року № 411, які втратили чинність на підставі наказу МОН України від 04.12.2020 № 1514 «Про визнання такими, що втратили чинність деяких наказів».
Перелік вимог до комп'ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні приміщення (класи, групи, майстерні, аудиторії) закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, крім бібліотек, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання навчальних предметів у цих закладах визначений на основі типового (наказ Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року N 1440) та не передбачає наявності Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Зважаючи на викладене, вимога тендерної документації про надання у складі тендерної пропозиції учасника копії Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам неправомірна та суперечить чинним НПА.
У зв’язку з цим пропонуємо учаснику приділити більше уваги ознайомленню з чинними нормативно-правовими актами та зосередитись на підготовці власної тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, а «роз’яснювати» законодавство – довірити Мінекономіки.
2.
Порядок реєстрації прав інтелектуальної власності та видачі Свідоцтва на знак для товарів і послуг визначаються Законом України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», а форма та зміст зазначених у ньому відомостей, визначені Положенням про Державний реєстр Свідоцтв України на знаки для товарів і послуг, затвердженим наказом МОН України від 10.01.2002 № 10.
Державний реєстр Свідоцтв України на знаки для товарів і послуг, - це відкрита і доступна для перегляду будь-якою особою на офіційному веб-сайті НОІВ сукупність офіційних відомостей щодо державної реєстрації знаків для товарів і послуг (далі - знаки),які постійно зберігаються на електронному і паперовому носіях.
Зважаючи на викладене, вимога тендерної документації про надання у складі тендерної пропозиції учасника копії Свідоцтва України на знаки для товарів і послуг неправомірна та суперечить вимогам частини п’ятої статті 17 Закону, а можливість підтвердження гарантійного строку та зобов'язань учасника – неправдиве, безпідставне та необгрунтоване твердження.
У своєму зверненні щодо необхідності внесення змін до тендерної документації учасник, посилаючись на застарілі та недіючі норми законодавства, не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації, та безпідставно перебрав на себе невластиві функцій надавати «роз’яснення» замовнику.
Дата відповіді:
25.06.2021 03:39