• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Інтерактивне, комп’ютерне та периферійне обладнання

Завершена

418 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 15.00 UAH
Період оскарження: 17.06.2021 17:18 - 01.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: c4d62c0975b8495ab23c28d0552b20dc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-17-009588-b.a2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Інтерактивна дошка неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Intboard. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо дискримінаційних умов та еквівалентних вимог. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Додатком № 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і технічні специфікації товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. При цьому технічні характеристики предмета закупівлі (у разі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва) містить вираз «або еквівалент» відповідно до вимог частини четвертої статті 23 Закону. У випадку надання учасником еквіваленту, його технічні та якісні характеристики не повинні бути гіршими, та учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками товару, що вимагаються умовами тендерної документації. У своїй вимозі № UA-2021-06-17-009588-b.a2 щодо необхідності внесення змін до тендерної документації через наявність дискримінаційних умов учасник не зазначив які саме зміни необхідно внести Замовнику для приведення положень тендерної документації у відповідність до чинного законодавства, не довів та документально не підтвердив необхідність внесення таких змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання умов тендерної документації в чинній редакції. Крім того, учасник у своїй вимозі № UA-2021-06-17-009588-b.a2 не довів, яким чином положення затвердженої тендерної документації порушують його права та законні інтереси, та яким чином вказані положення тендерної документації пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.07.2021 10:02
Вимога
Відхилено

Не відповідність Наказу МОН

Номер: d0442f61069e4ef6a0b59d697389fc33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-17-009588-b.a1
Назва: Не відповідність Наказу МОН
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574. Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Додатком № 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і технічні специфікації товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. При цьому технічні характеристики предмета закупівлі (у разі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва) містить вираз «або еквівалент» відповідно до вимог частини четвертої статті 23 Закону. У випадку надання учасником еквіваленту, його технічні та якісні характеристики не повинні бути гіршими, та учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками товару, що вимагаються умовами тендерної документації. У своїй вимозі № UA-2021-06-17-009588-b.a1 щодо необхідності внесення змін до тендерної документації через наявність дискримінаційних умов учасник не зазначив які саме зміни необхідно внести Замовнику для приведення положень тендерної документації у відповідність до чинного законодавства, не довів та документально не підтвердив необхідність внесення таких змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання умов тендерної документації в чинній редакції. Крім того, учасник у своїй вимозі № UA-2021-06-17-009588-b.a1 не довів, яким чином положення затвердженої тендерної документації порушують його права та законні інтереси, та яким чином вказані положення тендерної документації пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимлоги в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено