• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

21П-093_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів на родовищах АТ «Укргазвидобування» (Лот №1 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів); (Лот №2 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів)

Завершена

132 747 110.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 270 000.00 UAH
Період уточнення: 17.06.2021 15:17 - 17.07.2021 00:00
Відповідь надана

Переможець тендеру при складанні кошторису до фінальної ставки не може вказувати розцінки вище зафіксованих в кошторисах тендерної документації Замовника (додатки у форматі Excel)

Номер: a74daf59cc514f7f9051ce8feab7cf2d
Дата опублікування: 08.07.2021 16:44
Опис: Визначення Замовника, у складі тендерної документації, що «Переможець тендеру при складанні кошторису до фінальної ставки не може вказувати розцінки вище зафіксованих в кошторисах тендерної документації Замовника (додатки у форматі Excel)» - не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правилам визначення вартості будівництва» та іншим стандартам, які розроблено в його розвиток. Керуючись Розділом 6 «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни, при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт» ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», підрозділом 6.2 «Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів», а саме пунктом 6.2.1.2 значено механізм визначення вартості машино-години власної будівельної техніки підрядника, та пунктом 6.2.1.3, де значено механізм щодо визначення вартості машино-години орендованої будівельної техніки, згідно з яким вартість орендованої техніки приймається на підставі цін, що склалися в регіоні або наближених до нього територіях, при цьому проводиться аналіз ринку послуг з оренди будівельної техніки, на підставі аналізу приймається рішення про найбільш економічно вигідний варіант, який узгоджується Замовником у складі договірної ціни. Хочемо зазначити, що визначені ціни Замовником у складі Тендерної документації, на техніку, не відповідають реальним ринковим цінам жодного з регіонів України. Додатково звертаємо Вашу увагу, що має виконуватись вимога другого абзацу п.6.2.1.3 про те, що у випадку оренди техніки загальновиробничі, адміністративні витрати, а також прибуток у цілому по об’єкту розраховується без урахування трудовитрат працівників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї техніки. Виключення становлять випадки, коли умови договору оренди передбачають тільки надання орендодавцем своїх машин, а орендар (підрядник) своїм персоналом повністю забезпечує її експлуатацію (здійснює заправлення, обслуговування, ремонт, керування, зберігання, перебазування тощо). Ця обставина повинна враховуватися при проведенні аналізу запропонованої техніки, тому що в такому випадку ціна оренди повинна бути мінімальною, а зіставлення проводиться за сукупністю всіх витрат (витрати на оренду техніки плюс витрати на її обслуговування підрядником, загальновиробничі, адміністративні витрати і прибуток). Мінрегіон України листом від 21.03.2016 №7/15-2030 на адресу Державної фінансової інспекції України (див. Збірник «Ціноутворення у будівництві» № 4, квітень 2016,стор. 66-67) роз’яснив порядок визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку у випадку, якщо відповідно до договору оренди експлуатація орендованої будівельної техніки здійснюється машиністами підрядника. Враховуючи наведене просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та змінити формулювання «Переможець тендеру при складанні кошторису до фінальної ставки не може вказувати розцінки вище зафіксованих в кошторисах тендерної документації Замовника (додатки у форматі Excel)» на формулювання, яке буде відповідати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правилам визначення вартості будівництва» та іншим стандартам, які розроблено в його розвиток.
Відповідь: Кошторисна документація по проекту «Влаштування майданчиків свердловин та під`їзних шляхів» розрахована у відповідності з нормативними показниками Мінрегіону, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін 1, 2, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» з урахуванням змін 1, 2, 3, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», а саме: - застосовані нормативні показники – ресурсні елементні кошторисні норми РЕКН, РЕКНр відповідають нормам Мінрегіону України в частині складу та норм витрат ресурсів; - розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації складає 10 628,39 грн. і врахований в даній кошторисній документації; - норма тривалості робочого часу у 2021 році складає 166,17 робочих годин за місяць (лист Мінекономіки № 3501-06/219 від 12.08.2020 року) і врахована в даній кошторисній документації; - усереднені показники вартості експлуатації 1 маш.-год. будівельних машин та механізмів розраховані згідно вимог Мінрегіону по цінам, що діють з 01.03.2021 року; - усереднені показники вартості перевезення будівельних вантажів автомобільним транспортом розраховані згідно вимог Мінрегіону по цінам, що діють з 01.03.2021 року; - показники витрат на соціальне страхування складають 22%+0,78%+0,1716%+0,3739%=23,3255% (постанова Кабінету Міністрів №85 від 18.02.2016 року); - загальновиробничі витрати розрахованi у вiдповiдностi з усередненими показниками ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Додаток Б. Розрахунки додаткових витрат, передбачених в ЗКР, відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін 1, 2. Розцінки наведені в кошторисі до тендерної документації сформовані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та на підставі наданих розцінок учасниками ринку, до оголошення тендерної процедури закупівлі. Якщо при складанні кошторису контрагент, не може надати саме одиничну розцінку нижче зафіксованої в кошторисі до тендерної документації, в такому випадку він залишає таку розцінку без змін, у відповідності до тендерної документації, та розглядає наступні розцінки, де він може зменшити вартість розцінок, тим самим покращити свою загальну пропозицію з метою перемоги в тендерній процедурі закупівлі. Звертаємо увагу учасників в додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», наведені обсяги робіт до лотів (додаток №1). Для розрахунку ціни пропозиції процедури закупівлі розміщена окремо детальна інформація, а саме зведені, об’єктні, локальні кошториси, відомість ресурсів, розрахунки загально-виробничих, адміністративних та інших витрат, в додатках у форматі Excel до «Вимоги до розрахунку ціни пропозиції процедури закупівлі.
Дата відповіді: 12.07.2021 17:24
Відповідь надана

щодо заповнення договору

Номер: 4adfa4d7a78b417782834f0ae2ed0cc9
Дата опублікування: 08.07.2021 13:50
Опис: Тендерною документацією у п. 9 Додатку 2.1 вимагається надання проекту ДОГОВОРУ РАЗОМ З УСІМА ДОДАТКАМИ заповнений та підписаний зі сторони учасника. Шановний Замовнику, скажіть будь-ласка, як можна заповнити додаток 8 до Договору, якщо він по-перше, надається в електронному вигляді, з фотографіями, по-друге, необхідно заповнювати по тижнях 2017 року. Учасник самостійно виправляти помилки не може, оскільки договір про закупівлю не може відрізнятися від проекту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до п.3.1.12 проекту договору щотижневий звіт (додаток №8 до договору) заповнюється підрядником в процесі виконання своїх зобов'язань за договором. Враховуючи вищенаведене, переможцю закупівлі не потрібно заповнювати додаток №8 до проекту договору.
Дата відповіді: 09.07.2021 15:13
Відповідь надана

щодо проекту договру

Номер: 70e5cb733d7046c8bc1425bda452ca4b
Дата опублікування: 08.07.2021 13:49
Опис: Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що умови договору не повинні відрізняти від змісту тендерної пропозиції, у тому числі предмет закупівлі від предмету договору про закупівлю. Тому просимо внести зміни до проекту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації та зазначити предмет договору про закупівлю у відповідності до предмету закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Зазначений в проекті договору, предмет договору відповідає предмету закупівлі.
Дата відповіді: 09.07.2021 15:09
Відповідь надана

UA-2021-06-17-004727-c

Номер: 43698c3ff03649d593ba35330cfc4112
Дата опублікування: 08.07.2021 09:22
Опис: Подскажите, пожалуйста, в связи с ответом на ТРЕБОВАНИЕ по лицензии, будет ли изменение в дате подачи пропозиции или останется - "Подача пропозицій 17 черв. 15:17 – 19 лип. 15:00 "? Спасибо
Відповідь: Доброго дня! Необхідність в продовженні періоду прийому пропозицій відсутня.
Дата відповіді: 09.07.2021 15:06
Відповідь надана

Уточнення вимоги щодо надання ліцензії

Номер: 17b39a7da88c424ca746270a01f97f61
Дата опублікування: 07.07.2021 12:08
Опис: Чи правильно ми зрозуміли, що в Ліцензія учасника на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, класу наслідків СС3, повинен бути хоча б один із запропонованих вами пунктів: зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій, або монтаж інженерних споруд, або будівництво доріг автомобільних, з усіма додатками. Тобто наявність всіх трьох видів робіт в ліцензії не є обов'язковою?
Відповідь: Згідно умов тендерної документації передбачено мінімальна наявність одного з трьох вказаних видів робіт в ліцензії.
Дата відповіді: 09.07.2021 17:25
Відповідь надана

Щодо вимог Додатку 2.1. до тендерної документації

Номер: ff598ac02cdd4db0a6721eccf5d85910
Дата опублікування: 07.07.2021 11:54
Опис: У Додатку №2.1 до тендерної документації окрім документів що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), строки оприлюднення яких чітко вказані Замовником, вимагаються інші документи. Так, із відповіді Замовника ми дізнались, що інші документи теж вимагаються від переможця процедури закупівлі. Хочемо звернути увагу Замовника, на те, що Законом чітко передбачені вимоги щодо надання документів ПЕРЕМОЖЦЕМ лише відповідно до ст. 17 Закону у відповідні строки, встановлені даною статтею та документів відполвідно до п.1,2 ч.2 ст. 41 Закону ПІД ЧАС УКЛАДАННЯ договору про закупівлю таких як: "1)відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Разом з тим ч.3 ст. 22 Закону передбачено що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Але, НАЖАЛЬ Законом не передбачено надання ПЕРЕМОЖЦЕМ інших документів, окрім документів які вимагаються даним Законом. Інші документи, шо вимагаються Замовником не є складовою тендерної пропозиції Учасника, які завантажені після кінцевої дати подання тендерних пропозицій та їх ненадання Переможцем не може бути підставою для відхилення пропозиції ПЕРЕМОЖЦЯ. Підстави для відхилення ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі чітко визначені п.3 ч.1 ст.31 Закону. Просимо надати роз'яснення: 1. Якою статтею Закону України "Про публічні закупівлі" керувався Замовник при вимозі надання ПЕРЕМОЖЦЕМ інших документів шляхом оприлюднення їх протягом 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, зокрема щодо надання таких документів як : гарантійний лист (п.4), відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлі (п.5), копію ліцензії або документа дозвільного характеру (п.6), цінової пропозиції за результатами аукціону (п.7), кошторисні розрахунки (п.8) та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ з додатками (п.9) 2. У разі ненадання таких документів з якої підстави буде відхилено ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі відповідно до Закону УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Доброго дня! Враховуючи положення Закону України "Про публічні закупівлі" переможець повинен надати документи передбачені ст.17 Закону у строк що не перевищує 10 десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Разом із тим, у відповідності до ч.3 ст 22 Закону, Замовником вимагаються документи відповідно до Додатку №2.1 до тендерної документації для подання переможцем до підписання договору.
Дата відповіді: 09.07.2021 15:05
Відповідь надана

По дозвільним документам

Номер: 28bb9a45aea54abd9bad3c1950a80325
Дата опублікування: 07.07.2021 09:24
Опис: Згідно вимоги "Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки: - експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини. ". У випадку, якщо машини та механізми, використання яких потребує наявності вищевказаного дозволу, будуть залучені Учасником згідно договору надання послуг технікою, то чи буде надання Учасником відповідних дозволів, виданих на безпосереднього виконавця робіт підвищеної небезпеки, а саме на надавача послуг технікою, вважатись виконанням даної вимоги?
Відповідь: У відповідності до підпункту 2 пункту 2 Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства таблиці 1.2. Інші вимоги до учасників закупівель, додатку №1 до тендерної документації, Учасник надає оформлену на Учасника: Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки: - експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини. В разі якщо Учасник планує залучення на певні види робіт чи надання послуг Субпідрядника/Співвиконавця, Учасник надає оформлену на Субпідрядника/Співвиконавця: Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки: - експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини. та документи у відповідності до п.8 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг) Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді: 09.07.2021 17:25
Відповідь надана

Щодо надання дозволу

Номер: a04bee0e69e843658e9d9b46a37e4b99
Дата опублікування: 06.07.2021 18:02
Опис: Відповідно до частини 1.2. Інші вимоги до учасників закупівель Додатку 1 до тендерної документації у п 2. табличної форми Замовник вимагає від УЧАСНИКА скановану копію Дозволу та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки: - експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога по відношенню до Учасника, в частині надання відповідного Дозволу та/або Декларації є дискримінаційною, оскільки УЧАСНИК може використовувати машини та механізми як за договорами оренди так і залучати техніку на праві користування за договорами про надання послуг. Зважаючи на викладене просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання такого Дозволу та/або Декларації УЧАСНИКОМ
Відповідь: У відповідності до підпункту 2 пункту 2 Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства таблиці 1.2. Інші вимоги до учасників закупівель, додатку №1 до тендерної документації, Учасник надає оформлену на Учасника: Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки: - експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини. В разі якщо Учасник планує залучення на певні види робіт чи надання послуг Субпідрядника/Співвиконавця, Учасник надає оформлену на Субпідрядника/Співвиконавця: Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки: - експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини. та документи у відповідності до п.8 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг) Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді: 09.07.2021 17:24
Відповідь надана

щодо розрахунку приведеної вартості послуг

Номер: b7f53d2eb39a4e1dbdf7f04ebcbdf5e4
Дата опублікування: 06.07.2021 11:34
Опис: Доброго дня! Заповнений додаток №7 до тендерної документації "Розрахунок приведеної вартості послуг " таблиця 7.1 та таблиця 7.2 коли подається учасником?
Відповідь: Доброго дня! Розрахунок приведеної вартості відповідно до додатку №7 до тендерної документації надається переможцем разом з ціновою пропозицією за результатами проведеного аукціону (для учасників-нерезидентів)
Дата відповіді: 06.07.2021 15:45
Відповідь надана

Кошторис

Номер: fd78e08522034c238e61d09e390fce2d
Дата опублікування: 06.07.2021 08:59
Опис: Просимо дати розгорнуте роз’яснення щодо зафіксованих в тендерній документації розцінок на застосування будівельної техніки, а також прошу надати роз’яснення щодо порядку визначення та застосування загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку у випадку, якщо відповідно до договору оренди експлуатація орендованої будівельної техніки буде здійснюється машиністами підрядника/переможця. Оскільки в тендерній документації вказано що «Переможець тендеру при складанні кошторису до фінальної ставки не може вказувати розцінки вище зафіксованих в кошторисах тендерної документації Замовника (додатки у форматі Excel).» оскільки це визначення значним чином не буде відповідати фактичним затратам понесеним підрядником/переможцем при виконанні робіт. Також прошу вас надати аналогічне роз’яснення щодо вартості матеріалів при виконанні будівельно-монтажних робіт, оскільки наведені розцінки значним чином не відповідають фактичним, середньо ринковим, що склались у відповідних регіонах або наближених до нього територіях.
Відповідь: Кошторисна документація по проекту «Влаштування майданчиків свердловин та під`їзних шляхів» розрахована у відповідності з нормативними показниками Мінрегіону, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін 1, 2, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» з урахуванням змін 1, 2, 3, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», а саме: - застосовані нормативні показники – ресурсні елементні кошторисні норми РЕКН, РЕКНр відповідають нормам Мінрегіону України в частині складу та норм витрат ресурсів; - розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації складає 10 628,39 грн. і врахований в даній кошторисній документації; - норма тривалості робочого часу у 2021 році складає 166,17 робочих годин за місяць (лист Мінекономіки № 3501-06/219 від 12.08.2020 року) і врахована в даній кошторисній документації; - усереднені показники вартості експлуатації 1 маш.-год. будівельних машин та механізмів розраховані згідно вимог Мінрегіону по цінам, що діють з 01.03.2021 року; - усереднені показники вартості перевезення будівельних вантажів автомобільним транспортом розраховані згідно вимог Мінрегіону по цінам, що діють з 01.03.2021 року; - показники витрат на соціальне страхування складають 22%+0,78%+0,1716%+0,3739%=23,3255% (постанова Кабінету Міністрів №85 від 18.02.2016 року); - загальновиробничі витрати розрахованi у вiдповiдностi з усередненими показниками ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Додаток Б. Розрахунки додаткових витрат, передбачених в ЗКР, відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін 1, 2. Розцінки наведені в кошторисі до тендерної документації сформовані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та на підставі наданих розцінок учасниками ринку, до оголошення тендерної процедури закупівлі. Якщо при складанні кошторису контрагент, не може надати розцінку нижче зафіксованої в кошторисі до тендерної документації, в такому випадку він залишає таку розцінку без змін, у відповідності до тендерної документації, та розглядає наступні розцінки, де він може зменшити вартість розцінок, тим самим покращити свою загальну пропозицію з метою перемоги в тендерній процедурі закупівлі
Дата відповіді: 09.07.2021 17:26