-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
21П-093_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів на родовищах АТ «Укргазвидобування» (Лот №1 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів); (Лот №2 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів)
Завершена
132 747 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 270 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 270 000.00 UAH
Номер:
7c59ed165f8441c2af18a9772416a5e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-22-000105
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2021 00:00
Період моніторингу:
22.09.2021 17:00 - 14.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2021-06-17-004727-c 17.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі ТОВ «Буденергомонтаж-1» по лотам № 1 та № 2, ТОВ «ТБМ-Інвест» по лоту № 1, ТОВ «Нордік-БУД» по лотам № 1 та № 2 установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту № 1 ТОВ «Компанія антаріус», ТОВ «ВТГ «Діптрансгаз», ТОВ «БМУ», ТОВ «ЕДБ», ТзОВ «СБМУ-124», ТОВ «СП «Будучність», ТОВ «Будмонтажсервіс I», ТзОВ «Балтом Україна», ТОВ «Віртум строй», ТОВ «Соді ком», тендерних пропозицій по лоту № 2 ТОВ «Компанія антаріус», ТОВ «БМУ», ТОВ «ВТГ «Діптрансгаз», ТОВ «ЕДБ», ТзОВ «СБМУ-124», ТОВ «Будмонтажсервіс I», ТзОВ «Балтом Україна», ТОВ «Віртум строй», ТОВ «Соді ком», своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує забезпечити усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.06.2021 (протокол № 1171) та зміни до неї, затверджені рішеннями тендерного комітету від 08.07.2021 (протокол № 1311), від 15.07.2021 (протокол № 1356) та від 16.07.2021 (протокол № 1389), тендерні пропозиції по лоту № 1 товариства з обмеженою відповідальністю «Буденергомонтаж-1» (далі – ТОВ «Буденергомонтаж-1»), товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія антаріус» (далі – ТОВ «Компанія антаріус»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВТГ «Діптрансгаз» (далі – ТОВ «ВТГ «Діптрансгаз»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажне управління» (далі – ТОВ «БМУ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично - дорожнє будівництво» (далі – ТОВ «ЕДБ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СБМУ-124» (далі – ТзОВ «СБМУ-124»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТБМ-Інвест» (далі – ТОВ «ТБМ-Інвест»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «Будучність» (далі – ТОВ «СП «Будучність»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтажсервіс I» (далі – ТОВ «Будмонтажсервіс I»), товариства з обмеженою відповідальністю «Балтом Україна» (далі – ТзОВ «Балтом Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «Нордік-БУД» (далі – ТОВ «Нордік-БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Віртум строй» (далі – ТОВ «Віртум строй»), товариства з обмеженою відповідальністю «Соді ком» (далі – ТОВ «Соді ком»), тендерні пропозиції по лоту № 2 ТОВ «Буденергомонтаж-1», ТОВ «Компанія антаріус», ТОВ «БМУ», ТОВ «ВТГ «Діптрансгаз», ТОВ «ЕДБ», ТзОВ «СБМУ-124», ТОВ «Будмонтажсервіс I», ТзОВ «Балтом Україна», ТОВ «Нордік-БУД», ТОВ «Віртум строй», ТОВ «Соді ком», протоколи розгляду тендерних пропозицій по лотам № 1 та № 2 від 26.08.2021; реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотам № 1 та № 2 від 01.09.2021; протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотам № 1 та № 2 від 01.09.2021; повідомлення про намір укласти договір по лотам № 1 та № 2 від 07.09.2021; договір підряду від 01.10.2021 № ЛГВ-659/08-21, укладений з ТОВ «СП «Будучність» (лот № 1 ), договір підряду від 01.10.2021 № ЛГВ-658/08-21, укладений з ТзОВ «Балтом Україна» (лот № 2 ), пояснення Замовника, надані 30.09.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження, зокрема інформації та документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з ст. 16 Закону відповідно до переліку, наведеному у додатку №1 цієї тендерної документації.
Так, згідно з підпунктом б) пункту 1 таблиці 1.1 додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник подає скан-копію документів, що підтверджують права власності та/або користування МТР. Мінімальна кількість техніки для лотів № 1 та № 2, зокрема: бульдозер – не менше 2 одиниць; автокран – не менше 2 одиниць.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Буденергомонтаж-1» у своїх тендерних пропозиціях по лотам № 1 та № 2 подав відомості про наявність МТР від 08.07.2021 № 80 та від 08.07.2021 № 90, зокрема про наявність бульдозеру Shantui SD 22, та договір фінансового лізингу від 26.03.2021 № 9113-SME-FL. За цим договором ТОВ «ОТП Лізинг» (Лізингодавець) зобов’язується передати, а ТОВ «Буденергомонтаж-1» (Лізингоодержувач) прийняти за актом приймання-передачі бульдозер Shantui SD 22. З дати підписання акту приймання-передачі Лізингоодержувач має право користуватися зазначеним бульдозером.
Однак, учасник процедури закупівлі ТОВ «Буденергомонтаж-1» у своїх тендерних пропозиціях по лотам № 1 та № 2 не подав акт приймання-передачі бульдозеру Shantui SD 22 до договору фінансового лізингу від 26.03.2021 № 9113-SME-FL, чим не дотримався вимог підпункту б) пункту 1 таблиці 1.1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Згідно з підпунктом 2 пункту 2 таблиці 1.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника учасник подає скановану копію дозволу (далі – Дозвіл), виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці)), та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація), зареєстрованої уповноваженим органом у встановленому порядку – на експлуатацію, а саме на вантажопідіймальні крани – кран(и) автомобільний (і).
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Буденергомонтаж-1» у своїх тендерних пропозиціях по лотам № 1 та № 2 подав відомості про наявність МТР від 08.07.2021 № 80 та від 08.07.2021 № 90, зокрема про наявність автокранів МАЗ 630305 і МАЗ 630308-023, та Декларацію на експлуатацію крану автомобільного 10 т на шасі ЗИЛ-133 ГЯ з гідравлічним приводом КС 3575 А (КС 3575 А,000 ПС).
Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТБМ-Інвест» у своїй тендерній пропозиції по лоту № 1 подав відомість про наявність МТР від 22.07.2021 № 1408, зокрема про наявність крану баштового КБ-404.4-1, крану на автомобільному ходу КС-3575А, крану на гусеничному ходу МГК-25, Декларацію з інформацією про наявність договору оренди крану МГК-25-01А та Дозвіл Держпраці на експлуатацію крану автомобільного КС-45717К-1.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Нордік-БУД» у своїх тендерних пропозиціях по лотам № 1 та № 2 подав відомості про наявність МТР від 11.08.2021 № 11-01/09 та від 11.08.2021 № 11-01/10, зокрема про наявність автокранів КТА-25 (Камаз 55111) та Камаз 53212 (КС 4574), Дозволу Держпраці на експлуатацію крану типу КТА-25.
Однак, учасники процедури закупівлі у своїх тендерних пропозиціях не подали Дозвіл Держгірпромнагляд або Держпраці або Декларацію на експлуатацію автокранів, а саме: учасник ТОВ «Буденергомонтаж-1» по лотам № 1 та № 2 – на МАЗ 630305 та МАЗ 630308-023, учасник ТОВ «ТБМ-Інвест» по лоту № 1 – на крани КБ-404.4-1 або КС-3575А, учасник ТОВ «Нордік-БУД» по лотам № 1 та № 2 – на Камаз 53212, чим не дотрималися вимог підпункту 2 пункту 2 таблиці 1.2 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «Буденергомонтаж-1» по лотам № 1 та № 2, ТОВ «ТБМ-Інвест» по лоту № 1, ТОВ «Нордік-БУД» по лотам № 1 та № 2 як таких, що не відповідають кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та допустив до аукціону.
Період усунення порушень:
13.10.2021 15:14 - 30.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2021 15:14
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
27.10.2021 18:46
Дата відкриття провадження:
04.11.2021 11:00
Номер відкриття провадження:
640/30742/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку по процедурі закупівлі 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів на родовищах АТ «Укргазвидобування» (Лот №1 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів); (Лот №2 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів), 21П-093, ідентифікатор закупівлі №UA-2021-06-17-004727-c, в редакції, що додається
Дата публікації звіту:
21.10.2021 12:03
Запити/Пояснення
Номер:
a28b4676c1384bac81262cafd74abd32
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.09.2021 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 21П-093_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів на родовищах АТ «Укргазвидобування» (Лот №1 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів); (Лот №2 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів), очікуваною вартістю 132 747 110,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-004727-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
136f79dc22e24d55aadb5a08818e473a
Назва:
пояснення у відповідь на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
30.09.2021 12:34
Опис:
пояснення у відповідь на запит Державної аудиторської служби України у редакції, що додається