-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам'яне ДГ 13-100
Торги відмінено
454 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 270.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 270.00 UAH
Період уточнення:
15.06.2021 11:40 - 21.06.2021 00:00
Відповідь надана
Строк дії тендерної пропозиції
Номер:
699a7390068f45138230683660ca150f
Дата опублікування:
20.06.2021 16:12
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовник зазначає, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак в формі тендерної пропозиції зазначає цей термін як 105 (сто п'ять) днів, що суперечить умовам тендерної документації.
Будь-ласка, приведіть документацію у відповідність.
Відповідь:
Дякуємо за питання.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:22
Відповідь надана
Лист від лабораторії
Номер:
639e5f7a6d96461789eebedbf63f9972
Дата опублікування:
20.06.2021 16:09
Опис:
Замовником встановлено вимогу щодо необхідності подання листа від незалежної лабораторії, адресований на ім’я замовника, в якому зазначено право використання учасником зазначеного документу в цих торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
Слід зазначити, зо дана вимога є дискримінаціною та такою, що грубо порушує основні принципи проведення публічних закупівель, що передбачені ст.5 Закону, а саме принцип недискримінації, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях проведення закупівель.
Так, Лабораторія не зобов'язана видавати таких документів учасника, тим паче видані на ім'я замовника. Учасник ніяким чином не може вплинути на незалежну лабораторію, щодо того, аби останньою було надано такий лист, а тимпаче відповідного змісту чи з дориманням того, на чиє саме ім'я має бути виданий такий лист. Окрім того, єдине з чим може звернутися учасник до незалежної лабораторії це із запитом щодо надання публічної інформаці, на який, як відомо, відповідть надається на протязі 30 днів. Таким чином, Замовник ставить в залежне становище учасників від волі третіх осіб, чим грубо порушує законодавства. Слід зазначити, що АМКУ неодноразово виносилися рішення по скаргах щодо аналогічних питаннях і орган оскарження дотримувався позиції, що дана вимога є неправомірною.
Беручи до уваги все вищезазначене, звертаємося до вас з вимогою внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Просимо Вас уважно звернути увагу на вимоги до предмету закупівлі, що наведені у Додатку 4 до Тендерної документації. Важливі для Вас пункти виділено.
- ОРИГІНАЛ ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАНЬ на вугілля кам’яне, що є предметом закупівлі, видані незалежною лабораторією (із зазначенням показників зольності, вологості, сірки, теплоти згорання) НА ІМ’Я УЧАСНИКА.
- ОРИГІНАЛ СЕРТИФІКАТУ ЯКОСТІ ТА ОРИГІНАЛ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ на марку вугілля , що закуповується замовником, які засвідчують якість запропонованого товару на відповідність встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного законодавством НА ІМ’Я УЧАСНИКА.
- КОПІЯ (КОПІЇ) ДІЙСНОГО АТЕСТАТУ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ НЕЗАЛЕЖНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ, яка видала протокол випробувань, сертифікат якості та сертифікат відповідності. Та лист від такої лабораторії, адресований на ім’я замовника, в якому зазначено право використання учасником зазначеного документу в цих торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
Одночасно з цим наголошуємо, що з метою отримання достовірної інформації Замовник вимагає від учасника «лист від такої лабораторії, адресований на ім’я замовника, в якому зазначено право використання учасником зазначеного документу в цих торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель» як свідчення того, що Товар буде відповідати технічним та якісним характеристикам.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:21
Відповідь надана
Вимога
Номер:
924aab81222545c38d8724827be93f6c
Дата опублікування:
20.06.2021 16:01
Опис:
Замовником встановлена вимога щодо необхідності надання договору (договори) купівлі-продажу (поставки) товару, діючий до кінця 2021 року, що є предметом закупівлі, між учасником і виробником товару (його офіційним представником) з додаванням документу(ів) від виробника, що підтверджує факт офіційного представництва виробника (якщо надається договір між учасником і офіційним представником виробника товару).
Надайте будь-ласка роз'ясненн за натспуного питання:
- у разі якщо договір буде подано не з офіційним пердставником виробника вугілля, а з будь-яким іншим суб'єктом підприємницької діляльності, що займається реалізацією вугілл кам'яного, то відсутність такого договору не може бути причиною для відхилення пропозиції такого учасника?
Відповідь:
Дякуємо за питання. Відповідно до Тендерної документації (Додаток 4) вимагається «Договір (договори) купівлі-продажу (поставки) товару, діючий до кінця 2021 року, що є предметом закупівлі, між учасником і виробником товару (його офіційним представником) з додаванням документу(ів) від виробника, що підтверджує факт офіційного представництва виробника (якщо надається договір між учасником і офіційним представником виробника товару);». Дана вимога до потенційного Учасника надає можливість отримати Замовником Товар, що отримано законним шляхом.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:21
Відповідь надана
Документи переможця
Номер:
7dbb46cfe65646d1b0ec10fa934aa436
Дата опублікування:
20.06.2021 15:55
Опис:
Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, Замовником встановлено, що також, Переможець торгів самостійно надає підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 3 та 8 ч. 1 ст. 17 Закону.
Відповідно до ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Разом з тим, відповідно до ч.5 ст.17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Однак, в порушення вимог Закону, Замовник вимагає від майбутнього переможця надання документального підтвердження інформації, що міститься в відкритих реєстрах.
Слід зазначити, що дана інформація може бути перевірна Замовником самостійно в відкритих реєстрах за посиланнями:https://kap.minjust.gov.ua/login/index/ ; http://corrupt.informjust.ua/ .
МЕРТУ неодноразово було надано роз’яснення з даного питання.
Таким чином, Замовник не має права вимагати в учасника-переможця даних документів та, відповідно, в тендерну документацію повинні бути внесені зміни щодо виключення даної вимоги.
Відповідь:
Дякуємо за питання. Замовник з метою перевірки наданої інформації від Учасника МАЄ ПРАВО перевірити самостійно інформацію, що знаходиться у відкритому доступі і МОЖЕ не вимагати надання такої інформації. Замовнику надано право застосовувати цю норму Закону за власним розсудом. Відповідно до Тендерної документації Замовник вимагає надання даної інформації.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:21
Відповідь надана
Надання документів переможця
Номер:
a70990c408ec48debd89edb178b80ac6
Дата опублікування:
20.06.2021 15:39
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації, Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи шляхом завантаження файлів з інформацією в Систему (скановані копії документів, оформлені відповідно до вимог Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації), що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, згідно Додатку 3 тендерної документації.
Дана вимога є такою, що не відповідає чинному закупівельному законодавству. Відповідно до ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Беручи до уваги вищезазначене, звертаємося до вас з вимогою внесення змін у цій частині.
Відповідь:
Дякуємо за питання. Так, ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що Переможець процедури закупівлі у строк, що НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ДЕСЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Одночасно з цим, Замовник може сам визначити термін впродовж, якого Переможець зобов’язаний завантажити у систему необхідні документи. При цьому цей термін не повинен перевищувати десяти днів.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:20
Відповідь надана
Вимоги до переможця
Номер:
0ab06fce6c2a43c0af4bc4082d1b9b99
Дата опублікування:
20.06.2021 15:33
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовник вимагає вуд учасника-переможця надати довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не порушував свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Тобто, судячи зі змісту, Замовник вимагає від Переможця підтвердження, що до останнього було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Наявність даної підстави є причиною для відхилення, а для Замовника було б доцільніше вимагати підтвердження відсутності даної підстави.
Звертаємося до вас внести зміни в даній вимозі у цій частині.
Відповідь:
Дякуємо за питання. Відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Відповідно до частини першої статті 611 ЦК України у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом: 1) припинення зобов'язання внаслідок односторонньої відмови від зобов'язання, якщо це встановлено договором або законом, або розірвання договору; 2) зміна умов зобов'язання; 3) сплата неустойки; 4) відшкодування збитків та моральної шкоди.
Разом з тим згідно з частиною першою статті 216 Господарського кодексу України (далі - ГК України) учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором.
Частиною другою статті 217 ГК України визначено види господарських санкцій: відшкодування збитків; штрафні санкції; оперативно-господарські санкції.
Частиною 615 ЦК України встановлено, що у разі порушення зобов'язання однією стороною друга сторона має право частково або в повному обсязі відмовитися від зобов'язання, якщо це встановлено договором або законом. Одностороння відмова від зобов'язання не звільняє винну сторону від відповідальності за порушення зобов'язання.
Водночас статтею 222 ГК України передбачений досудовий порядок реалізації господарсько-правової відповідальності, згідно якої учасники господарських відносин, що порушили майнові права або законні інтереси інших суб'єктів, зобов'язані поновити їх, не чекаючи пред'явлення їм претензії чи звернення до суду. У разі необхідності відшкодування збитків або застосування інших санкцій суб'єкт господарювання чи інша юридична особа - учасник господарських відносин, чиї права або законні інтереси порушено, з метою безпосереднього врегулювання спору з порушником цих прав або інтересів має право звернутися до нього з письмовою претензією, якщо інше не встановлено законом.
Ураховуючи викладене, для реалізації права замовника на майбутнє відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі, замовникові слід передбачати відповідні умови у проекті договору та договорі про закупівлю щодо порядку розірвання договору, застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
При цьому відмова в участі можлива саме у випадку, якщо відносно учасника за раніше укладеним з ним договором наявні факти одночасно невиконання зобов"язання, дострокового розірвання такого договору, накладення санкцій у вигляді штрафу та/або відшкодування збитків, незалежно від способу розірвання такого договору, накладення санкцій у вигляді штрафу та/або відшкодування збитків у судовому або добровільному порядку.
Дата відповіді:
22.06.2021 08:20