• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам'яне ДГ 13-100

Торги відмінено

454 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 270.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2021 11:40 - 27.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога. Частина 2

Номер: 59dc48e510244992a400f5e741235873
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-005174-b.c2
Назва: Дискримінаційна вимога. Частина 2
Вимога:
Шановний Замовнику! Якщо Тендерний комітет вважає, що під дозволом, виданим Держгірпромнаглядом України мається на увазі дозвіл на підземні гірничі роботи, оскільки мова йде про видобування вугілля кам'яного - то тендерний комітет зобовязаний вказати в тендерній документації саме те, що він має на увазі, а не те, що фактично вказано у даному випадку. Станом на сьогодні, у даному випадку з Ваших слів - дозвіл Держгірпромнагляду це "дозвіл на підземні гірничі роботи". Вимушені з прикрістю констатувати той факт, що Дозвіл на підземні гірничі роботи є зовсім іншим документом. Водночас повідомляємо, що наше підприємство отримало відповідні дозволи у 2018, 2020, та навіть у 2021 році, та твердження, що такі дозволи лише продовжувались після 2014 року - хибне. Вимагаємо виключити дану незаконну вимогу або сформулювати її у відповідності із тим, що має на увазі у тендерний комітет.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У вересні 2014 року Кабінетом Міністрів України прийнято рішення про створення Державної служби з питань праці, реорганізувавши шляхом злиття Державну інспекцію з питань праці та Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки. З 30 вересня 2015 року, у зв'язку із виданням Кабінетом Міністрів України розпорядження № 1021-р, функції Держгірпромнагляду перейшли до Держпраці (крім функцій з реалізації державної політики у сфері охорони надр). Тому з цього часу Держпраці почала виконувати функції із організації та здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням законів та інших нормативно-правових актів Відповідно до Додатку 4 тендерної документації «Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб’єкта господарювання, як легального виробника, шляхом надання копій дозволів, виданих Держгірпромнаглядом України, завірені виробником або «Державною службою України з питань праці», завірені виробником» Відповідно до Статті 19 Гірничого закону України «Гірничі роботи проводяться за спеціальним дозволом (ліцензією) на користування надрами, який видається згідно з законодавством. Проведення гірничих робіт здійснюється відповідно до проектів і паспортів, розроблених і затверджених згідно з правилами безпеки, правилами технічної експлуатації, єдиними правилами безпеки при підривних роботах. Проекти та паспорти повинні мати розділ "Протиаварійний захист". У разі фактичних чи прогнозованих змін гірничо-геологічних (виробничих) умов гірничі роботи припиняються до коригування та перезатвердження в установленому порядку проектів і паспортів. Проекти та паспорти доводяться до відома працівників гірничих підприємств у порядку, передбаченому правилами безпеки. План розвитку гірничих робіт підприємства щорічно розглядається та погоджується з органами гірничого нагляду.» На даний момент такі дозволи видаються Державною службою України з питань праці.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога.

Номер: 0a1820a5bb3a4a34a178f828f3bbb1b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-15-005174-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога.
Вимога:
Шановний замовнику! Додатком 4 до тендерної документації вимагається наступне: "Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб’єкта господарювання, як легального виробника, шляхом надання копій дозволів, виданих Держгірпромнаглядом України, завірені виробником або «Державною службою України з питань праці», завірені виробником" Тобто, враховуючи формулювання даної вимоги у закупівлі зможуть прийняти участь тільки безпосередні виробники вугілля у яких є копія дозволу, який видано Держгірпромнаглядом України. Натомість, інші підприємства які є офіційними представниками (дистрибюторами, дилерами, тощо) - не зможуть прийняти участь у закупівлі, оскільки не є виробниками та не мають такого дозволу. Крім того, 30 вересня 2015 р. кабінет міністрів України ліквідував Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) відповідно до розпорядження № 1021-р. Враховуючи зазначене, у закупівлі зможуть прийняти участь тільки ті підприємства, які отримали такий дозвіл до ліквідації Держгірпромнагляду або мають можливість повернутися у минуле для його оформлення. З урахуванням вищевикладеного, просимо виключити дану незаконну вимогу або сформулювати її відповідно до п.4 ч.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу та встановлено наступне! Замовником в Тендерній бокументації була встановлена вимога про підтвердження статусу відповідного суб’єкта господарювання, як легального виробника, шляхом надання копій дозволів, виданих Держгірпромнаглядом України, завірені виробником. Під дозволом, виданим Держгірпромнаглядом України мається на увазі дозвіл на підземні гірничі роботи, оскільки мова йде про видобування вугілля кам'яного. Стосовно того, що фірми, створені після 2014 року просто фізично не зможуть надати дозволи, видані Держгірпромнаглядом, проте зможуть надати дозволи Держпраці повідомляємо, що добування вугілля кам'яного на території України відбувається не фірмами, а шахтами. Новостворених шахт після 2014 року на Україні не має. Всі підприємства вугільної промисловості до 2014 року отримали дозволи від Держгірпромнагляду України. Потім дія цих дозволів подовжувалась згідно з Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» Державною службою України з питань праці.
Статус вимоги: Відхилено