• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Консультаційні послуги з питань закупівель (ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а зокрема: 79418000-7 - Консультаційні послуги з питань закупівель)

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 11.06.2021 19:43 - 17.06.2021 00:00
Відповідь надана

Оплата

Номер: eb63610ca454496d81ca8ac127db3e35
Дата опублікування: 14.06.2021 10:02
Опис: Доброго дня. Відповідно до яких величин буде здійснюватися оплата за наданні послуги, а саме за одну проведену закупівлю, один протокол ітд. Також, прошу надати розяснення стосовно ситуація коли наприклад закупівля невідбудеться ізза недостатньої кількості учасників або всі учасники будуть відхилені, чи буде це вважатися проведеною закупівлею та відповідно буде оплачена. Дякую
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, предметом закупівлі є не проведення закупівель, а консультаційний супровід закупівель Замовника з метою навчання персоналу, у тому числі з особистою присутністю принаймні 4 години на місяць в робочий час (згідно режиму трудового дня, встановленого в сільській раді) на виробничих нарадах Замовника для проведення правильного планування закупівель по різним напрямкам діяльності, визначення предметів закупівель та процедур, узгодження технічних завдань та кваліфікаційних критеріїв. Оплата за надані послуги може здійснюватися за погодинною тарифікацією та не залежить від результату проведення закупівлі (відбулась чи не відбулась), за винятком випадку скасування процедури через надання неякісних консультацій щодо її проведення. Однак, цінова пропозиція повинна бути розрахована з урахуванням вимог, встановлених в Додатку 1 до Оголошення та очікуваних обсягів та термінів надання послуг, наведених у відповіді на запитання, що поступило через електронну систему закупівель 12 червня 2021 року о 09:44.
Дата відповіді: 14.06.2021 15:22
Відповідь надана

Кількість послуг (закупівель)

Номер: 09672863352542b694d88986f552a110
Дата опублікування: 12.06.2021 09:44
Опис: Доброго дня. Прошу Вас надати кількість закупівель які необхідно буде провести, від цього залежить орієнтовна вартість пропозиції, хоча б орієнтовно. З повагою, Учасник
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, предметом закупівлі є не проведення закупівель, а консультаційний супровід закупівель Замовника з метою навчання персоналу, у тому числі з особистою присутністю принаймні 4 години на місяць в робочий час (згідно режиму трудового дня, встановленого в сільській раді) на виробничих нарадах Замовника для проведення правильного планування закупівель по різним напрямкам діяльності, визначення предметів закупівель та процедур, узгодження технічних завдань та кваліфікаційних критеріїв. Оскільки рішенням сесії Колочавської сільської ради встановлено в поточному році проведення видатків Відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту та культури Колочавської сільської ради централізованою бухгалтерією сільської ради, планується проведення понад 35 спрощених закупівель та відкритих торгів (продукти харчування, дезинфекційні засоби, господарські та канцелярські товари, пально-мастильні матеріали, тверде паливо (дрова, вугілля), Електрична енергія, комп’ютери та комп’ютерне обладнання; послуги з поточних ремонтів та роботи з капітальних ремонтів, будівництва та реконструкцій адміністративних будівель, будівель закладів освіти, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури (дамб, доріг, вулиць, мереж вуличного освітлення); закупівля товарів, робіт та послуг за грантові кошти, зокрема, за кошти донора - Європейського Союзу через органи управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, представлені Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках програми «Світ карпатських розет-заходи із збереження унікальності культури Карпат» шляхом відкритих торгів на умовах, визначених у Грантовому контракті PLBU.01.01.00-18-0365/17-00 та в рамках реалізації Проекту «Карпатська бджола - спільні заходи із збереження унікальної природно спадщини в українсько-польському прикордонні». Термін надання послуг – до 31.12.2021 року передбачає також консультаційний супровід проведення в кінці року закупівель на очікувану вартість для забезпечення потреб Замовника на початку нового бюджетного періоду.
Дата відповіді: 14.06.2021 15:19