• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Консультаційні послуги з питань закупівель (ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а зокрема: 79418000-7 - Консультаційні послуги з питань закупівель)

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 19:43 - 17.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо відміни рішення Замовника щодо дискваліфікації

Номер: ea2c2c3613f54edaa7c8dca31fcd98c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-013466-b.c1
Назва: Вимога щодо відміни рішення Замовника щодо дискваліфікації
Вимога:
Замовником відхилено пропозицію переможця закупівлі, а саме ФОП Бондаренко Ірина Михайлівна, вказавши причину: - Надані учасником для документального підтвердження досвіду аналогічні договора не вважаються аналогічними, оскільки укладені з Замовником, який не входить до переліку юридичних осіб, що наведений в підпункті першому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.1 ч.1 ст.2 : 1. «До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад». ФОП Бондаренко Ірина Михайлівна надано аналогічні договора, які виконані в повному об’ємі з Рогозівською ЗОШ І-ІІІ ст. Бориспільського району Київської області. Доводимо до Вашого Відома, що загальноосвітні заклади відносяться до юридичних осіб відповідно до зазначеного Вами пункту, на підставі: Вагомі ознаки органів виконавчої влади. Такі органи є державними і разом з органами законодавчої та судової влади складають єдиний державний апарат. Тому органи виконавчої влади мають усі найважливіші ознаки державних органів, але, крім того, вони мають і власні специфічні риси, які обумовлені завданнями та особливим характером державного управління. Органи виконавчої влади створюють і свій власний апарат - апарат державного управління, який належить до числа складних самоврядних систем. Він являє собою цілісне утворення, яке складається з великої кількості різноманітних частин - окремих органів та їх структурних підрозділів. Органи виконавчої влади реалізують функції держави, виконуючи положення Конституції та законів України, актів Президента України, а також нормативні акти органів державного управління вищого рівня. Кожен орган виконавчої влади, діючи від імені та за дорученням держави, має певний правовий статус, виступає носієм відповідних повноважень юридично-владного характеру, реалізація яких забезпечує йому досягнення мети виконавчо-розпорядчої діяльності. Органи виконавчої влади наділяються необхідною оперативною самостійністю, що виражається в їх компетенції - предметах відання, правах, обов'язках, територіальних межах діяльності кожного окремого органу. Кожен орган виконавчої влади має офіційне найменування та повноваження використовувати різні атрибути з державною символікою (гербовим штампом, бланками з офіційними найменуваннями та ін.). Більшість органів виконавчої влади та методи їх діяльності визначаються Конституцією та законами України, актами Президента України. Діяльність цих органів має вторинний, підзаконний, виконавчо-розпорядчий характер, бо вони здійснюють свої функції на підставі та на виконання закону. Але, реалізуючи свою компетенцію, виконуючи положення законів та правових актів інших державних органів, органи виконавчої влади мають повноваження розпоряджатися з конкретних питань та приймати підзаконні нормативні акти. Отже, в процесі виконавчої та розпорядчої діяльності органи управління діють юридично-владно, застосовуючи різні правові засоби нормо-творчого, оперативно-виконавчого (розпорядчого) та юрисдикційного (правоохоронного) характеру. Будучи частиною державного апарату, органи виконавчої влади мають власну внутрішню структуру та штат службовців. Організаційна структура державного апарату - це поділ цілого на організаційно відокремлені одиниці та мережа управлінських зв'язків у ньому, особлива форма поділу і кооперації управлінської діяльності, стійка схема розподілу його завдань та функцій. Уповноваженою особою порушено законодавство у сфері публічних закупівель, а саме безпідставне відхилення пропозиції учасника з найнижчою ціною, з метою визначення переможцем учасника, який надав занадто велику ціну пропозиції. Вимагаємо, відмінити Ваше рішення стосовно дискваліфікації ФОП Бондаренко Ірина Михайлівна. У разі незадоволення нашої вимоги, буде подано звернення до Державної Аудиторської Служби з метою ініціювати перевірку дій Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Шановна пані Ірино, Вимогами оголошення про спрощену закупівлю Консультаційні послуги з питань закупівель (ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а зокрема: 79418000-7 - Консультаційні послуги з питань закупівель) (згідно оголошення UA-2021-06-11-013466-b), а саме, частини 3. Наявність в Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 3 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям було встановлено, що Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати його копію (без додатків). Період за який може включатися інформація про виконані договори - не раніше 2019 року і по сьогоднішній день. Аналогічним вважається договір про надання послуг за ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а зокрема: 79418000-7 - Консультаційні послуги з питань закупівель укладений з Замовником, визначеним підпунктом першим частини першої статті 2 Закону та повністю виконаний. Підпунктом першим частини першої статті 2 Закону визначено, що До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Відповідно до національних стандартів, затверджених наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики "Про затвердження національних стандартів України, державних класифікаторів України, національних змін до міждержавних стандартів, внесення зміни до наказу Держспоживстандарту України від 31 березня 2004 р. N 59 та скасування нормативних документів" від 28.05.2004 N 97: Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України . Вищим органом в системі органів виконавчої влади є Кабінет Міністрів України, який спрямовує і координує роботу міністерств, інших органів виконавчої влади. До системи центральних органів виконавчої влади України входять міністерства, державні комітети (державні служби) та центральні органи виконавчої влади зі спеціальним статусом. Центральні органи виконавчої влади можуть мати свої територіальні органи, що утворюються, реорганізовуються і ліквідуються в порядку, встановленому законодавством. До системи місцевих органів виконавчої влади входять місцеві державні адміністрації, які здійснюють виконавчу владу в областях, районах, районах Автономної Республіки Крим, у містах Києві та Севастополі. Місцева державна адміністрація в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, а також реалізує повноваження, делеговані їй відповідною радою. Відповідно до статті 140 Конституції України: Місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Особливості здійснення місцевого самоврядування в містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради. Згідно Класифікатору організаційно-правових форм господарювання: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) - утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Вагомою ознакою органів державної влади або місцевого самоврядування є наявність владних повноважень. Вибачте, але намагання віднести загальноосвітні заклади до органів державної влади або місцевого самоврядування вказує на неналежну кваліфікацію такого суб’єкта в законодавстві України та і в теорії права в цілому. Згідно частини сьомої статті 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Жодних звернень за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям через електронну систему закупівель до замовника не надходило. У складі Вашої пропозиції надано документ «Комерційна пропозиція» № 22/09 від 22.06.2021 р. в якій, зокрема, вказано, що Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в документації. Таким чином Ви не можете апелювати зараз до умов проведення процедури закупівлі, визначених в документації, адже Ви підтвердили повну, безумовну і беззаперечну згоду з ними. Виходячи з викладеного пропозиція Учасника Фізична особа-підприємець Бондаренко Ірина Михайлівна, код ІПН 3149720242, по спрощеній закупівлі: Консультаційні послуги з питань закупівель (ДК 021:2015 – 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, а зокрема: 79418000-7 - Консультаційні послуги з питань закупівель) (згідно оголошення UA-2021-06-11-013466-b) підлягає беззаперечному відхиленні на підставі пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні