• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Машина дорожня комбінована зі змінним обладнанням (з вакуумним підмітальним, піско – соле розкидальним обладнанням та поворотним відвалом)

Торги не відбулися

8 368 333.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 251 050.00 UAH
Період уточнення: 11.06.2021 12:13 - 07.07.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо потужності автономного двигуна 2

Номер: 5e8c83c6bec843f297880ed9063c3078
Дата опублікування: 16.06.2021 15:35
Опис: Шановний Замовник. На наше питання щодо потужності автономного двигуна від 15.06.2021 року Ви надали відповідь, що Вимоги висунуті в ТД не суперечать законодавству, що є стандартною відпискою. Нами було агрументовано прохання щодо внесення змін, наведено стандарти якими регулюється це питання. Виходячи з Вашої відповіді,ми усвідомлюємо той факт, що ТД прописана під конкретного виробника. До того ж це призводить до удорожчання обладнання та необґрунтованих витрат державних коштів. Просимо задля розширення кола потенційних учасників внести зміни в ТД, в іншому випадку ми вимушені будемо звернутись до суду.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, в черговий раз отримали від Вас питання щодо необхідності внесення змін до Додатку №1 «Технічні вимоги». Ви просите внести зміни, які погіршують технічні параметри та якісні характеристики Предмету закупівлі. Вважаємо, що нами надано Вам повну та вичерпну відповідь на це питання раніше. В чергове інформуємо Вас, що дані вимоги встановлені Замовником в Додатку 1 до тендерної документації не можна вважати такими, що призводять до обмеження участі в процедурі відкритих торгів, а тому не є дискримінаційними, оскільки наявні технічні параметри заявленого товару було опрацьовано не менш як з трьома моделями машин дорожніх комбінованих зі змінним обладнаням у відповідності до характеристик заводів виробників. З метою дотримання принципів публічних закупівель, передбачених ст. 4 та ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником відповідно до Порядку розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі по управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради був проведений аналіз ринку і на базі отриманої інформації була визначена очікувана вартість предмету закупівлі та сформовані технічні вимоги, які зазначені у додатку № 1 до тендерної документації. З більш докладною інформацію щодо технічних характеристик зазначеної техніки Ви можете ознайомитися у відкритих джерелах в мережі Інтернет. На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про внесення змін до Додатку 1 тендерної документації, не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної документації або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом придбання неякісного товару за дорожчою ціною. Враховуючи явну безпідставність та погрози в частині звернення до суду, ми вважаємо Ваші дії тиском, який спрямований на те, щоб будь-яким чином вплинути на хід проведення процедури закупівлі та використати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедури публічних закупівель. В разі подальших аналогічних дій з Вашого боку, які не містять чітких правових підстав, ми вимушені будемо звернутись до правоохоронних органів з метою надання оцінки вашим діям в межах законодавства України.
Дата відповіді: 17.06.2021 20:02
Відповідь надана

Щодо місткості бункеру 2

Номер: fba6a5ea349a48e5a219f5a2acc48bca
Дата опублікування: 16.06.2021 14:58
Опис: Шановний Замовник. На наше питання щодо місткості бункеру для води від 15.06.2021 року Ви надали відповідь, що Вимоги висунуті в ТД не суперечать законодавству, що є стандартною відпискою. Ми в нашому питанні навели аргументи задля розширення кола потенційних учасників. Ми усвідомлюємо той факт, що ТД прописана під конкретного виробника та здороження обладнання. Це призводить до необґрунтованих витрат державних коштів. Просимо задля розширення кола потенційних учасників внести зміни в ТД.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник, в черговий раз отримали від Вас питання щодо необхідності внесення змін до Додатку №1 «Технічні вимоги». Ви просите внести зміни, які погіршують технічні параметри та якісні характеристики Предмету закупівлі. Вважаємо, що нами надано Вам повну та вичерпну відповідь на це питання раніше. В чергове інформуємо Вас, що дані вимоги встановлені Замовником в Додатку 1 до тендерної документації не можна вважати такими, що призводять до обмеження участі в процедурі відкритих торгів, а тому не є дискримінаційними, оскільки наявні технічні параметри заявленого товару було опрацьовано не менш як з трьома моделями машин дорожніх комбінованих зі змінним обладнаням у відповідності до характеристик заводів виробників. З метою дотримання принципів публічних закупівель, передбачених ст. 4 та ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником відповідно до Порядку розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі по управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради був проведений аналіз ринку і на базі отриманої інформації була визначена очікувана вартість предмету закупівлі та сформовані технічні вимоги, які зазначені у додатку № 1 до тендерної документації. З більш докладною інформацію щодо технічних характеристик зазначеної техніки Ви можете ознайомитися у відкритих джерелах в мережі Інтернет. На підставі викладеного вважаємо, що заявлені вимоги про внесення змін до Додатку 1 тендерної документації, не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної документації або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом придбання неякісного товару за дорожчою ціною.
Дата відповіді: 17.06.2021 19:48
Відповідь надана

Дискриминация нерезидентов условиями ТД

Номер: 0692e952cc63461580a4b2d919fe3988
Дата опублікування: 15.06.2021 16:14
Опис: Просим убрать с условий тендерной документации требование касательно постановки Участника на учет в Главный сервисный центр МВД Украины, деятельность которого связана с торговлей транспортными средствами и их составными частями. Информируем Вас, что Участник –нерезидент не может стать на учет в Главный сервисный центр МВД Украины, деятельность которого связана с торговлей транспортными средствами и их составными частями. Соответсвенно такие требования сокращают круг Участников, и таким образом Тендерная документация имеет дискриминационній характер.
Відповідь: Порядок здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери регламентується в Україні в першу чергу частиною четвертою та п'ятою статті 30 Закону України "Про дорожній рух", постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 р. № 1200 «Про затвердження Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери» (далі ПОРЯДОК) та відповідними відомчими наказами. Відповідно до п.3 ПОРЯДКУ: дистриб'ютор - суб'єкт господарювання, який уповноважений виробником на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, і організацію проведення передпродажної підготовки, гарантійного та післяпродажного обслуговування через свою дилерську мережу і поставлений на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі; уповноважений дилер - суб'єкт господарювання, який уповноважений дистриб'ютором на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, матеріально-технічна база якого відповідає основним критеріям оцінки торгово-сервісних потужностей і який від свого імені здійснює на договірних засадах продаж транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, проводить передпродажну підготовку, гарантійне та післяпродажне обслуговування і поставлений на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі; Звертаємо Вашу увагу, що законодавством чітко передбачено, що суб’єкти господарювання зобов’язані стати на облік у Головному сервісному центрі МВС. Відповідно до п.7. ПОРЯДКУ Суб'єкти господарювання зобов'язані стати на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі та вести облік надходження, продажу та передачі транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери. Частиною 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено перелік відомостей, які зазначаються в тендерній документації. Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. При формуванні вимог тендерної документації до даного предмету закупівлі, Замовником враховувались наступні фактори (враховуючи вимоги чинного законодавства): - сервісне обслуговування; - забезпечення гарантійного обслуговування Товару згідно стандартних умов виробника та системи сервісу Постачальника; - забезпечення передпродажного обслуговування (зборка, комплектація, наладка); - навчання водія, який буде в подальшому керувати транспортним засобом особливостям експлуатації Товару; - здійснення пуску Товару в виробничих умовах Замовника; - усунення несправностей (проведення ремонту), що виникли з вини Постачальника та/або заводу-виробника; - поставку і заміну запасних частин, що вийшли з ладу з вини Постачальника та/або заводу-виробника; - постачальник зобов’язаний забезпечити виїзд мобільної сервісної бригади для усунення дефектів, недоліків виявлених в Товарі або заміни Товару на якісний та ін. Тобто, при поданні своєї пропозиції Учасник процедури закупівлі нерезидент повинен розуміти, що для забезпечення сервісного обслуговування Товару йому необхідно мати представництво з місцезнаходженням на території України (сервісний центр). При цьому тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов, оскільки Замовником передбачено можливість подання тендерних пропозицій різними суб'єктами господарювання: юридичними особами-резидентами України, юридичними особами-нерезидентами України, суб’єктами підприємницької діяльності фізичними особами-підприємцями, об’єднаннями учасників. Враховуючи викладене, оскільки учасники-нерезиденти, які створюють представництва з місцезнаходженням на території України, можуть отримати та надати реєстраційне посвідчення або лист з Головного сервісного центру МВС України, Замовник не задовольняє прохання Учасника щодо видалення з умов тендерної документації вимоги, щодо постановки Учасника на облік в Головному сервісному центрі МВС України, діяльність якого пов'язана з торгівлею транспортними засобами та їх складовими частинами, які можуть бути надані іноземними учасниками-нерезидентами. Тобто, при встановлені Замовником у Додатку 1 до ТД вимоги, щодо підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: надання учасником у складі своєї пропозиції документів «на підтвердження про постановку Учасника на облік в Головний сервісний центр МВС України, діяльність якого пов'язана з торгівлею транспортними засобами та їх складовими частинами (реєстраційне посвідчення або лист з Головного сервісного центру МВС України)» ніяким чином не порушують принципів закупівлі, передбачених ст. 5 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Дата відповіді: 17.06.2021 15:29
Відповідь надана

Постанова Учасника на облік в ГСЦ МВС України

Номер: 443c6614e51040fab0c84a6dfae1c5c0
Дата опублікування: 15.06.2021 12:30
Опис: Шановний Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо, що вимога Додатку 1 , а саме : «На підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник надає наступні документи у складі своєї пропозиції: - підтвердження про постановку Учасника на облік в Головний сервісний центр МВС України, діяльність якого пов'язана з торгівлею транспортними засобами та їх складовими частинами (реєстраційне посвідчення або лист з Головного сервісного центру МВС України)» є такою, що звужує коло потенційних учасників. Так, згідно Наказу МВС України № 361 п. 1.3. Дія цього Порядку поширюється на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форм власності, які здійснюють передачу для реалізації транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, оптову та роздрібну торгівлю ними і оформлення відповідних документів на їх реалізацію, а також на товарні біржі, які здійснюють оформлення договорів купівлі-продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери (далі - суб'єкти господарювання). Так як більшість дилерів не передають товари для реалізації, а безпосередньо поставляють готовий Товар кінцевому споживачу, то вони не повинні в обовзяковому порядку ставати на облік в Головний сервісний центр МВС України, діяльність якого пов'язана з торгівлею транспортними засобами та їх складовими частинами. Просимо Видалити цей пункт, або додати фразу (за наявності).
Відповідь: Порядок здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери регламентується в Україні в першу чергу частиною четвертою та п'ятою статті 30 Закону України "Про дорожній рух", постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2009 р. № 1200 «Про затвердження Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери» (далі ПОРЯДОК) та відповідними відомчими наказами. Відповідно до п.3 ПОРЯДКУ: дистриб'ютор - суб'єкт господарювання, який уповноважений виробником на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, і організацію проведення передпродажної підготовки, гарантійного та післяпродажного обслуговування через свою дилерську мережу і поставлений на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі; уповноважений дилер - суб'єкт господарювання, який уповноважений дистриб'ютором на здійснення продажу транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, матеріально-технічна база якого відповідає основним критеріям оцінки торгово-сервісних потужностей і який від свого імені здійснює на договірних засадах продаж транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, проводить передпродажну підготовку, гарантійне та післяпродажне обслуговування і поставлений на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі; Звертаємо Вашу увагу, що законодавством чітко передбачено, що суб’єкти господарювання зобов’язані стати на облік у Головному сервісному центрі МВС. Відповідно до п.7. ПОРЯДКУ Суб'єкти господарювання зобов'язані стати на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі та вести облік надходження, продажу та передачі транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери. Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, при встановлені Замовником у Додатку 1 до ТД вимоги, щодо підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: надання учасником у складі своєї пропозиції документів «на підтвердження про постановку Учасника на облік в Головний сервісний центр МВС України, діяльність якого пов'язана з торгівлею транспортними засобами та їх складовими частинами (реєстраційне посвідчення або лист з Головного сервісного центру МВС України)» ніяким чином не порушують принципів закупівлі, передбачених ст. 5 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Дата відповіді: 17.06.2021 15:28
Відповідь надана

Щодо потужності автономного двигуна

Номер: 74b619c82ea34cdbb0444a4d71f24869
Дата опублікування: 15.06.2021 12:29
Опис: Шановний замовнику! Інформуємо Вас, що згідно стандартів EN 4413:2011, EN4414:2011 та виходячи з висунутих вимог Замовника до предмету Закупівлі вимога Замовника щодо автономного двигуна потужністю не менше 85 к.с. є такою, що значно здорожчує вартість обладнання. Для тих вимог, що вимагаються замовником в ТД може бути достатньо двигуна меншої потужності. До того автономний двигун меншою потужністю значно зменшить витрати палива, отже і витрати в процесі експлуатації. Виходячи з цього, а також регулюючись Європейськими стандартами EN 4413:2011, EN4414:2011 та вимогами до обладнання просимо внести зміни в ТД, а саме викласти п.5.5. Додатку 1 В наступній редакції Автономний двигун потужністю не менше 75 к.с.
Відповідь: Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Згідно ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником відповідно до Порядку розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі по управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради був проведений аналіз ринку і на базі отриманої інформації була визначена очікувана вартість предмету закупівлі та сформовані технічні вимоги, які зазначені у додатку № 1 ТД. Замовником не встановлено конкретних вимог до товару, в додатку № 1 ТД визначено певні рамки («не більше», «не менше») в межах визначених параметрів, тому будь який Учасник має можливість запропонувати аналогічний товар («еквівалент») та взяти участь у процедурі закупівлі без обмежень. Переможець процедури закупівлі буде визначений за результатами проведеного аукціону. Технічні характеристики, вказані Замовником у ТД ніяким чином не порушують принципів закупівлі, передбачених ст. 5 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Дата відповіді: 16.06.2021 13:09
Відповідь надана

Щодо місткості бункеру для води

Номер: d025c02e44264db1afb589d51f3de1f9
Дата опублікування: 15.06.2021 12:28
Опис: Шановний замовник! Ми яе офіційний представник європейского виробника вакуумно-підмітального обладнання інформуємо, що вимога, щодо місткості бункеру 1,7 м3 є необґрунтованою. Так, наприклад багато вакуумно-підмітальних машин мають таку функцію , як рециркуляція води. Тобто вода в бункері очищується та повторно використовується. Ця функція значно зменшує ціну на вакуумно-підмітальну машину, а також зменшує витрати в процесі експлуатації. При цьому по європейським стандартам та формулам визначено, що для повного заповнення бункеру для сміття об’ємом 7м3 потрібно не менше 1,6 м3 води. Для розширення кола потенційних учасників просимо внести зміни в ТД, а саме п. 5.3. Додатку 1 викласти в наступній редакції Місткість бункеру для води повинна бути не менше 1,6 м3.
Відповідь: Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Згідно ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником відповідно до Порядку розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі по управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради був проведений аналіз ринку і на базі отриманої інформації була визначена очікувана вартість предмету закупівлі та сформовані технічні вимоги, які зазначені у додатку № 1 ТД. Замовником не встановлено конкретних вимог до товару, в додатку № 1 ТД визначено певні рамки («не більше», «не менше») в межах визначених параметрів, тому будь який Учасник має можливість запропонувати аналогічний товар («еквівалент») та взяти участь у процедурі закупівлі без обмежень. Переможець процедури закупівлі буде визначений за результатами проведеного аукціону. Технічні характеристики, вказані Замовником у ТД ніяким чином не порушують принципів закупівлі, передбачених ст. 5 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Дата відповіді: 16.06.2021 13:06