-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
58.19.1 (22400000-4, проїзні та перевізні документи, звіт касира, квитанції, накладні, посвідчення про відрядження, абонементний квиток, відомості)
Детальний опис зазначено у Документації, що додається
Завершена
2 963 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 59 268.00 UAH
мін. крок: 2% або 59 268.00 UAH
Період уточнення:
28.04.2016 18:17 - 06.05.2016 12:00
Відповідь надана
запит щодо внесення змін до документації
Номер:
ba2b393982c9493d877bad0a244fe3f1
Дата опублікування:
05.05.2016 18:01
Опис:
ТОВ "ДЕВАЛТА" ознайомилось з документацією конкурсних торгів на закупівлю "58.19.1 (22400000-4, проїзні та перевізні документи, звіт касира, квитанції, накладні, посвідчення про відрядження, абонементний квиток, відомості)" (далі - Документація) та вважає деяки умови Документації дискримінаційними, а саме:
1.) в пункті 2 Додатку № 6 Документації Замовник вимагає від Учасників надання "Копія сертифікату про впровадження системи управління якістю у виробника ISO 9001". ТОВ "ДЕВАЛТА" вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло Учасників з наступних підстав:
Сертифікація в системі ISO 9001 для виробництва Товару, що є предметом закупівлі є не обовязковою в Україні. Крім того, у відповідності до Наказу №28 від 01.002.2015 року "про затвердження продукції, що підлягає обовязковій сертифікації", для Товару, що є предметом закупівлі, не передбачена обовязкова сертифікація.
Відповідно до Національного стандарту україни ДСТУ ISO 9001 вимоги до систем управління якістю, установлені у цьому стандарті, доповнюють вимоги до Товару.
Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національногог стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якості.ВИмоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості.
Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 або ISO 9001 носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обовязковим!!!
Крім того, виникає питання, а якщо учасник процедури закупівлі не є виробником Товару, що є предметом закупівлі, де такий Учасник отримає такий сертифікат ISO 9001 від виробника, якщо такий сертифікат не зобовязаний отримувати виробник Товару у відповідності до чинного законодавства України. Замовником передбачив такий сертифікат ISO 9001, враховуючи попереднє співробітництво з будь-яким підприємством, незважаючи на безпідставність такої умови.
Враховуючи наведене, вимога Документації щодо надання копії сертифікату сертифікату ISO 9001 від виробника порушує один з основних принципів здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, а саме - недискримінація учасників.
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до Додатку №6 Документації та виключити пункт 2 у наступній редакції: "Копія сертифікату про впровадження системи управління якістю у виробника ISO 9001"
Відповідь:
Оскільки проїзні та перевізні документи це розрахунковий документ, оформлений на відповідному бланку, тендерним комітетом було прийняте рішення, щодо встановлення додаткових вимог до виробництва зазначених бланків, а саме наявність сертифікату ISO 9001, яке дає гарантію високої якості організації виробництва і внаслідок якості продукції.
Відповідь надана
запит щодо внесення змін до документації
Номер:
7d3df1385e6f4eb7a5d898a56a6e4206
Дата опублікування:
05.05.2016 18:00
Опис:
ТОВ "ДЕВАЛТА" ознайомилось з документацією конкурсних торгів на закупівлю "58.19.1 (, проїзні та перевізні документи, звіт касира, квитанції, накладні, посвідчення про відрядження, абонементний квиток, відомості)" (далі - Документація) та вважає деяки умови Документації дискримінаційними:
1.) Підпунктом 2.2.1. пунктом 3 розділу 2 Документації Замовником передбачена «Довідка складена у формі відповідно до Додатку 4 цієї тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( не менше 3-х інженерно-технічних робітників та не менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю).»
Також підпунктом 2.2.2. пунктом 3 розділу 2 Документації «Копії наказів про призначення та копії трудових книжок першої і останньої сторінки з записом, або копія трудового договору (на осіб, зазначених в Додатку 4)».
ТОВ "ДЕВАЛТА" вважає вищевказану умову Документації дискримінаційну та таку що звужує коло учасників з наступних підстав:
- Учасником процедури закупівлі, як ТОВ «ДЕВАЛТА», може бути підприємство не виробник Товару, що є предметом закупівлі, тому на такому підприємство не потрібно мати «не менше 3-х інженерно-технічних робітників та не менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю». Умова вказана Замовником в підпункті 2.2.1. пунктом 3 розділу 2 Документації унеможливлює участь такій закупівлі Учасників, які не є виробниками товару, що є предметом закупівлі.
- Учасником процедури закупівлі, який є виробником товару, може мати менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю, для виготовлення товару, що є предметом закупівлі, тому що Учаснику не потрібно мати 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю для виконання такого об’єму поліграфічних послуг у відповідності до умов Документації. Дуже дивна є умова Замовника про наявність не менше 3-х інженерно-технічних робітників, які взагалі не потрібні для виробництво товару, що є предметом закупівлі. Слід зазначити, що підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід достатньо отримати від Учасників - Копії наказів про або копії трудових договорів. Вимога Замовник щодо надання Учасниками трудових книжок за певною кількістю професій є дискримінаційною.
На підставі вищевикладеного прошу надати роз’яснення до підпунктів 2.2.1.-2.2.2 пункту 3 розділу 2 Документації, а саме:
- Які документи повинен надавати Учасник, якій є не виробником товару, що є предметом закупівлі (у такого Учасника не може бути працівників вищевказаних професій)?
На підставі вищевикладеного прошу надати внести зміни до підпунктів 2.2.1.-2.2.2 пункту 3 розділу 2 Документації та викласти їх в наступній редакції:
- 2.2.1. «Довідка складена у формі відповідно до Додатку 4 цієї тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
- «Копії наказів про призначення або копія трудового договору (на осіб, зазначених в Додатку 4)».
2.) ТОВ «ДЕВАЛТА» незрозуміло, як заповнювати Учаснику пункт 4 Додаток № 1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації.
На підставі вищевикладеного прошу надати роз’яснення до пункту 4 Додаток № 1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації:
- як заповнити пункт 4 Додаток № 1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації?
- «назва місця постачання» та «пункт призначення» це однакова адреса, яка вказана в Додатку №2 Документації, а саме: Адреса постачання: Київський головний матеріальний склад (Київська обл., Броварський р-н, с. Шевченкове, вул. Польова,5 (ст.Бобрик))?
Відповідь:
У Документації чітко зазначено технічні та кваліфікаційні вимоги до постачальника зазначеного товару. При цьому, дані вимоги спрямовані на те, щоб постачальник мав спроможність виконати роботу, спрямовану на те, щоб Замовник отримав товар у чітко зазначені строки. У разі якщо учасником є не виробник товару, у нього повинні бути ресурси для забезпечення координації, та ін. для виконання вищезазначених вимог.
Відповідь надана
внесення змін до документації
Номер:
16e61e853024491dbdf89a4fffee3830
Дата опублікування:
05.05.2016 16:16
Опис:
ТОВ "ДЕВАЛТА" ознайомилось з документацією конкурсних торгів на закупівлю "58.19.1 (, проїзні та перевізні документи, звіт касира, квитанції, накладні, посвідчення про відрядження, абонементний квиток, відомості)" (далі - Документація) та вважає деяки умови Документації дискримінаційними:
1.) Підпунктом 2.2.1. пунктом 3 розділу 2 Документації Замовником передбачена «Довідка складена у формі відповідно до Додатку 4 цієї тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( не менше 3-х інженерно-технічних робітників та не менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю).»
Також підпунктом 2.2.2. пунктом 3 розділу 2 Документації «Копії наказів про призначення та копії трудових книжок першої і останньої сторінки з записом, або копія трудового договору (на осіб, зазначених в Додатку 4)».
ТОВ "ДЕВАЛТА" вважає вищевказану умову Документації дискримінаційну та таку що звужує коло учасників з наступних підстав:
- Учасником процедури закупівлі, як ТОВ «ДЕВАЛТА», може бути підприємство не виробник Товару, що є предметом закупівлі, тому на такому підприємство не потрібно мати «не менше 3-х інженерно-технічних робітників та не менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю». Умова вказана Замовником в підпункті 2.2.1. пунктом 3 розділу 2 Документації унеможливлює участь такій закупівлі Учасників, які не є виробниками товару, що є предметом закупівлі.
- Учасником процедури закупівлі, який є виробником товару, може мати менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю, для виготовлення товару, що є предметом закупівлі, тому що Учаснику не потрібно мати 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю для виконання такого об’єму поліграфічних послуг у відповідності до умов Документації. Дуже дивна є умова Замовника про наявність не менше 3-х інженерно-технічних робітників, які взагалі не потрібні для виробництво товару, що є предметом закупівлі. Слід зазначити, що підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід достатньо отримати від Учасників - Копії наказів про або копії трудових договорів. Вимога Замовник щодо надання Учасниками трудових книжок за певною кількістю професій є дискримінаційною.
На підставі вищевикладеного прошу надати роз’яснення до підпунктів 2.2.1.-2.2.2 пункту 3 розділу 2 Документації, а саме:
- Які документи повинен надавати Учасник, якій є не виробником товару, що є предметом закупівлі (у такого Учасника не може бути працівників вищевказаних професій)?
На підставі вищевикладеного прошу надати внести зміни до підпунктів 2.2.1.-2.2.2 пункту 3 розділу 2 Документації та викласти їх в наступній редакції:
- 2.2.1. «Довідка складена у формі відповідно до Додатку 4 цієї тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
- «Копії наказів про призначення або копія трудового договору (на осіб, зазначених в Додатку 4)».
2.) ТОВ «ДЕВАЛТА» незрозуміло, як заповнювати Учаснику пункт 4 Додаток № 1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації.
На підставі вищевикладеного прошу надати роз’яснення до пункту 4 Додаток № 1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації:
- як заповнити пункт 4 Додаток № 1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації?
- «назва місця постачання» та «пункт призначення» це однакова адреса, яка вказана в Додатку №2 Документації, а саме: Адреса постачання: Київський головний матеріальний склад (Київська обл., Броварський р-н, с. Шевченкове, вул. Польова,5 (ст.Бобрик))?
Відповідь:
У Документації чітко зазначено технічні та кваліфікаційні вимоги до постачальника зазначеного товару. При цьому, дані вимоги спрямовані на те, щоб постачальник мав спроможність виконати роботу, спрямовану на те, щоб Замовник отримав товар у чітко зазначені строки. У разі якщо учасником є не виробник товару, у нього повинні бути ресурси для забезпечення координації, та ін. для виконання вищезазначених вимог.
Відповідь надана
усунення дискримінаційних умов Документації
Номер:
6344f98ba0cc498386ee018f623ebc48
Дата опублікування:
05.05.2016 12:04
Опис:
ТОВ "ДЕВАЛТА" ознайомилось з документацією конкурсних торгів на закупівлю "58.19.1 (22400000-4, проїзні та перевізні документи, звіт касира, квитанції, накладні, посвідчення про відрядження, абонементний квиток, відомості)" (далі - Документація) та вважає деяки умови Документації дискримінаційними, а саме:
1.) в пункті 2 Додатку № 6 Документації Замовник вимагає від Учасників надання "Копія сертифікату про впровадження системи управління якістю у виробника ISO 9001". ТОВ "ДЕВАЛТА" вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло Учасників з наступних підстав:
Сертифікація в системі ISO 9001 для виробництва Товару, що є предметом закупівлі є не обовязковою в Україні. Крім того, у відповідності до Наказу №28 від 01.002.2015 року "про затвердження продукції, що підлягає обовязковій сертифікації", для Товару, що є предметом закупівлі, не передбачена обовязкова сертифікація.
Відповідно до Національного стандарту україни ДСТУ ISO 9001 вимоги до систем управління якістю, установлені у цьому стандарті, доповнюють вимоги до Товару.
Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національногог стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якості.ВИмоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості.
Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 або ISO 9001 носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обовязковим!!!
Крім того, виникає питання, а якщо учасник процедури закупівлі не є виробником Товару, що є предметом закупівлі, де такий Учасник отримає такий сертифікат ISO 9001 від виробника, якщо такий сертифікат не зобовязаний отримувати виробник Товару у відповідності до чинного законодавства України. Замовником передбачив такий сертифікат ISO 9001, враховуючи попереднє співробітництво з будь-яким підприємством, незважаючи на безпідставність такої умови.
Враховуючи наведене, вимога Документації щодо надання копії сертифікату сертифікату ISO 9001 від виробника порушує один з основних принципів здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, а саме - недискримінація учасників.
На підставі вищевикладеного прошу внести зміни до Додатку №6 Документації та виключити пункт 2 у наступній редакції: "Копія сертифікату про впровадження системи управління якістю у виробника ISO 9001"
Відповідь:
Оскільки проїзні та перевізні документи це розрахунковий документ, оформлений на відповідному бланку, тендерним комітетом було прийняте рішення, щодо встановлення додаткових вимог до виробництва зазначених бланків, а саме наявність сертифікату ISO 9001, яке дає гарантію високої якості організації виробництва і внаслідок якості продукції
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
b3400c9bd1c74a3cb028815480d8e369
Дата опублікування:
04.05.2016 13:16
Опис:
Документацією передбачено надання електронної банківської гарантії (п. 4 р. ІІ ДКТ).
п. 2 р. ІІ ДКТ визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель в електронному вигляді у форматі PDF (Portable Document Format).
Надайте будь-ласка роз'яснення у якому електронному вигляді має бути надана банківська гарнтія. Чи достатньо буде відсканованого оригіналу банківської гарантії у форматі PDF (Portable Document Format) і прикріплено разом з усіма іншими документами?
Прошу повідомити № та дату Протоколу яким було затверджено ДКТ.
Відповідь:
Банківська гарантія повинна містити електронний цифровий підпис установи, яка її надає.
Протокол №5 від 26.04.2016р.