• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

58.19.1 (22400000-4, проїзні та перевізні документи, звіт касира, квитанції, накладні, посвідчення про відрядження, абонементний квиток, відомості)

Детальний опис зазначено у Документації, що додається

Завершена

2 963 400.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 59 268.00 UAH
Період оскарження: 28.04.2016 18:17 - 12.05.2016 12:00
Скарга
Залишено без розгляду

НА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 6f42927c1c3949559a3652f0c108a4f3
Ідентифікатор запиту: UA-2016-04-28-000548-b.b1
Назва: НА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Інформація про закупівлю: Детальна інформація по тендеру 153171 Організатор Найменування Філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Адреса 01601, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, вул.Лисенко, 6 Сайт Інформація про процедуру Форма проведення торгів Відкриті торги Початкова ставка 2 963 400 (грн.) Обговорення закупівлі до 06.05.2016 12:00 Початок прийому пропозицій 28.04.2016 18:17 Завершення прийому пропозицій 16.05.2016 12:00 Оплата за участь 1700 грн. Предмет торгів Предмет торгів 58.19.1 (22400000-4, проїзні та перевізні документи, звіт касира, квитанції, накладні, посвідчення про відрядження, абонементний квиток, відомості) Класифікація ДК 021:2015: 22400000-4 Марки, чекові бланки, банкноти, сертифікати акцій, рекламні матеріали, каталоги та посібники Бюджет закупівлі: 2 963 400 грн. без ПДВКрок зниження ставки: 59 268 грн.№ у ЦБД: UA-2016-04-28-000548-b ID в ЦБД: 1b0cafc58e304ebd961920b7e67e3f11 Опис тендеру Детальний опис зазначено у Документації, що додається Категорія Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші Статус закупівлі Прийом пропозицій Контактна особа Телефон (044) 481 17 55 Факс (044) 481 17 55 E-mail Minenko@sw.uz.gov.ua Документи замовника, що оскаржуються: Тендерна документація на закупівлю "58.19.1 (22400000-4, проїзні та перевізні документи, звіт касира, квитанції, накладні, посвідчення про відрядження, абонементний квиток, відомості)" Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕВАЛТА», Адреса місцезнаходження та адреса для листування: 01601, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 8, к.14, код ЄДРПОУ 32529077, засоби зв’язку: тел./ф.: (044) 235-94-79, адреса електронної пошти: відсутня СКАРГА ТОВ "ДЕВАЛТА" ознайомилось з тендерною документацією на закупівлю "58.19.1 (22400000-4, проїзні та перевізні документи, звіт касира, квитанції, накладні, посвідчення про відрядження, абонементний квиток, відомості)" (далі - Документація) і з Відповіддю Філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) та вважає дії Замовника, при написанні Відповіді, і деякі умови Документації дискримінаційними, а саме: 1.) в пункті 2 Додатку № 6 Документації Замовник вимагає від Учасників надання "Копія сертифікату про впровадження системи управління якістю у виробника ISO 9001". ТОВ "ДЕВАЛТА" вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло Учасників з наступних підстав: Сертифікація в системі ISO 9001 для виробництва Товару, що є предметом закупівлі є не обов’язковою в Україні. Крім того, у відповідності до Наказу №28 від 01.002.2015 року "про затвердження продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації", для Товару, що є предметом закупівлі, не передбачена обов’язкова сертифікація. Відповідно до Національного стандарту україни ДСТУ ISO 9001 вимоги до систем управління якістю, установлені у цьому стандарті, доповнюють вимоги до Товару. Згідно з розділом "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП" національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління якості.ВИмоги" цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікації систем управління якості. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 або ISO 9001 носить рекомендаційних характер, а його отримання є не обов’язковим!!! Крім того, виникає питання, а якщо учасник процедури закупівлі не є виробником Товару, що є предметом закупівлі, де такий Учасник отримає такий сертифікат ISO 9001 від виробника, якщо такий сертифікат не зобов’язаний отримувати виробник Товару у відповідності до чинного законодавства України. Замовником передбачив такий сертифікат ISO 9001, враховуючи попереднє співробітництво з будь-яким підприємством, незважаючи на безпідставність такої умови. Враховуючи наведене, вимога Документації щодо надання копії сертифікату сертифікату ISO 9001 від виробника порушує один з основних принципів здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон), а саме - недискримінація учасників. Замовник з даного питання надав наступну відповідь: Оскільки проїзні та перевізні документи це розрахунковий документ, оформлений на відповідному бланку, тендерним комітетом було прийняте рішення, щодо встановлення додаткових вимог до виробництва зазначених бланків, а саме наявність сертифікату ISO 9001, яке дає гарантію високої якості організації виробництва і внаслідок якості продукції. Однак вищевикладена відповідь суперечить ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, тому що «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити» та у відповідності до ч.4 статті 22 Закону «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». ТОВ «ДЕВАЛТА» вище посилається на чинне законодавства України, що ISO 9001 не є обов’язковим для підприємств – виробників товару, що є предметом закупівлі, а Замовник взагалі не звертає на обґрунтовані аргументи ТОВ «ДЕВАЛТА». Крім того, є приголомшеним фактом, що в подібній закупівлі за №154906 на закупівлю паперової продукції, а саме «17.29.1 (30100000-0, стрічка діаграмна швидкостемірна)» (яка відбудеться 20.05.2016 року), Замовник за дуже дивним перебігом обставин вже не вимагає від Учасників наявності сертифікатів ISO 9001, тобто Замовнику вже не потрібна «гарантія високої якості організації виробництва». Ще раз зазначаємо, що сертифікат ISO 9001 не має жодного відношення щодо якості товару, тому що якість товару основане на якісній сировині та інших матеріалах, а не на наявності сертифіката ISO 9001 у Учасника, крім того, що таке ISO 9001 не зобов’язаний отримувати жодний виробник товару, що є предметом закупівлі. Слід зазначити, що виготовлення такого сертифіката ISO 9001 коштує не менше 20 тисяч гривень та виготовляється не менше 4 тижнів. На нашу думку Замовник навмисно прописує в Документації ISO 9001, щоб звузити коло Учасників та для підприємств, які за інформацією Замовника вже маються у наявності такий сертифікат ISO 9001. Тобто не кожний Учасник зможе взяти участь у такій процедури закупівлі, тому що Замовником звужене коло таких Учасників. На підставі вищевикладеного прошу зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №6 Документації та виключити пункт 2 у наступній редакції: "Копія сертифікату про впровадження системи управління якістю у виробника ISO 9001" 2.1. Підпунктом 2.2.1. пунктом 3 розділу 2 Документації Замовником передбачена «Довідка складена у формі відповідно до Додатку 4 цієї тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( не менше 3-х інженерно-технічних робітників та не менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю).» Також підпунктом 2.2.2. пунктом 3 розділу 2 Документації «Копії наказів про призначення та копії трудових книжок першої і останньої сторінки з записом, або копія трудового договору (на осіб, зазначених в Додатку 4)». ТОВ "ДЕВАЛТА" вважає вищевказану умову Документації дискримінаційну та таку що звужує коло учасників з наступних підстав: - Учасником процедури закупівлі, як ТОВ «ДЕВАЛТА», може бути підприємство не виробник Товару, що є предметом закупівлі, тому на такому підприємство не потрібно мати «не менше 3-х інженерно-технічних робітників та не менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю». Умова вказана Замовником в підпункті 2.2.1. пунктом 3 розділу 2 Документації унеможливлює участь такій закупівлі Учасників, які не є виробниками товару, що є предметом закупівлі. - Учасником процедури закупівлі, який є виробником товару, може мати менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю, для виготовлення товару, що є предметом закупівлі, тому що Учаснику не потрібно мати 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю для виконання такого об’єму поліграфічних послуг у відповідності до умов Документації. Дуже дивна є умова Замовника про наявність не менше 3-х інженерно-технічних робітників, які взагалі не потрібні для виробництво товару, що є предметом закупівлі. Слід зазначити, що підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід достатньо отримати від Учасників - Копії наказів про або копії трудових договорів. Вимога Замовник щодо надання Учасниками трудових книжок за певною кількістю професій є дискримінаційною. 2.2 ТОВ «ДЕВАЛТА» незрозуміло, як заповнювати Учаснику пункт 4 Додаток № 1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації. Відповідь Замовника: У Документації чітко зазначено технічні та кваліфікаційні вимоги до постачальника зазначеного товару. При цьому, дані вимоги спрямовані на те, щоб постачальник мав спроможність виконати роботу, спрямовану на те, щоб Замовник отримав товар у чітко зазначені строки. У разі якщо учасником є не виробник товару, у нього повинні бути ресурси для забезпечення координації, та ін. для виконання вищезазначених вимог. Відповідь Замовника є незрозумілою, насамперед тому що, як Замовник вирахував, що Учаснику потрібно саме мати «не менше 3-х інженерно-технічних робітників та не менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю». Знову нагадуємо, що у своєї відповіді Замовник забув що така Відповідь Замовника суперечить ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, тому що «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити» та у відповідності до ч.4 статті 22 Закону «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Замовник сам забажав, що повинно бути стільки працівників, то повинно стільки і бути, але Учасник може найняти субпідрядні підприємства для виконання виготовлення товару, що є предметом закупівлі. Замовник звузив коло Учасників, які можуть брати участь у даній закупівлі до трьох умов: - Учасник повинен бути виробником Товару, - У Учасника повинні бути наступні робітники: «не менше 3-х інженерно-технічних робітників та не менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю», - Учасник повинен мати сертифікат ISO 9001 Замовник у своєї Відповіді не вказав, які повинні документи повинен надавати Учасник, якій не є виробником товару. Відповідь Замовника, що «У разі якщо учасником є не виробник товару, у нього повинні бути ресурси для забезпечення координації, та ін. для виконання вищезазначених вимог» ні про що не каже Учасникам, тому що Замовником не наведено жодних документів, які потрібен надавати Учасник – не виробник товару і його тендерна пропозиція буде відхилена, якщо такий Учасник не надасть документи у відповідності до пунктів до підпунктів 2.2.1.-2.2.2 пункту 3 розділу 2 Документації, що є дискримінацією зі сторони Замоника. Також хочу звернути увагу на подібну закупівлю за №154906 на закупівлю паперової продукції, а саме «17.29.1 (30100000-0, стрічка діаграмна швидкостемірна)» (яка відбудеться 20.05.2016 року), Замовник за дуже дивним перебігом обставин вже не вимагає від Учасників наявності «не менше 3-х інженерно-технічних робітників та не менше 10 працівників професій, пов’язаних з поліграфічною галуззю» та копій трудових книжок та наказів. На підставі вищевикладеного прошу надати зобов’язати Замовника роз’яснення до підпунктів 2.2.1.-2.2.2 пункту 3 розділу 2 Документації, а саме: - Які документи повинен надавати Учасник, якій є не виробником товару, що є предметом закупівлі (у такого Учасника не може бути працівників вищевказаних професій)? На підставі вищевикладеного прошу зобов’язати Замовника надати внести зміни до підпунктів 2.2.1.-2.2.2 пункту 3 розділу 2 Документації та викласти їх в наступній редакції: - 2.2.1. «Довідка складена у формі відповідно до Додатку 4 цієї тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - «Копії наказів про призначення або копія трудового договору (на осіб, зазначених в Додатку 4)». На підставі вищевикладеного прошу зобов’язати Замовника надати роз’яснення до пункту 4 Додаток № 1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації: - як заповнити пункт 4 Додаток № 1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Документації? - «назва місця постачання» та «пункт призначення» це однакова адреса, яка вказана в Додатку №2 Документації, а саме: Адреса постачання: Київський головний матеріальний склад (Київська обл., Броварський р-н, с. Шевченкове, вул. Польова,5 (ст.Бобрик))?
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.05.2016 18:47
Автор: ТОВ "ДЕВАЛТА", Бродецький Владислав +380442907012 info@devalta.com.ua