-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"44220000-8 Столярні вироби" (Вікна металопластикові _70_шт.) (Опис згідно Додатку 1)
Завершена
345 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
Період уточнення:
22.06.2017 10:39 - 28.06.2017 12:00
Відповідь надана
Вилучення дискримінаційних вимог
Номер:
62e6c9bda71f489dbca613e5f3feeaf0
Дата опублікування:
26.06.2017 09:35
Опис:
Шановний Замовник! Ваша документація містить ряд дискримінаційних та необґрунтованих вимог, а саме:
1) У Додатку №1 до тендерної документації Ви посилаєтесь на ДБН В.2.6.-31-2006 «Конструкція будівель і споруд. Теплова ізоляція будівель», який втратив чинність на зніму йому Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України розробили нові ДБН В.2.6.-31:2016, які вступили в законну силу з 01 квітня 2017 року. Також Ви вимагаєте «Віконний блок по показнику опору теплопередачі повинен відповідати класу А2 або А1 згідно п. 4.1.6. ДСТУ Б В.2.6-23:2009 та відповідати вимогам пп. 5.1.1.4, 5.2.2 – 5.2.7, 5.3.2, 5.3.5, 5.4.1– 5.4.5, 5.5.1, 5.5.5 ДСТУ Б В.2.6-23:2009», однак звертаємо Вашу увагу, що виробники металопластикового профілю класу Б, можуть надати не менш надійні характеристики, ніж профіль класу А які будуть витримувати всі норми та стандарти затвердженні чинним законодавством України, відповідати всім вимогам Замовника, але коштуватимуть значно дешевше. Та висунута вимога Замовника, щодо використання профілю класу А, значно скорочує можливість надання конкурентної цінової пропозиції, більш широкому кругу Учасників.
Використання профілю класу Б, ні в якому разі не погіршить якісних характеристик предмету закупівлі, а навпаки зекономить бюджетні кошти. Слід зазначити, що навмисне скорочення очікуваних Учасників закупівлі суперечить вимогам статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», а також це може призвести до економічно неефективної розтрати бюджетних коштів.
Слід також звернути увагу на те, що Ваші вимоги призводять до підтримки інтересів імпортерів і повністю ігнорується національний виробник, більш того на сьогоднішній день ПВХ профіль класу А виробляє лише компанія VEKO, це може вказувати на певні домовленості між Замовником та представником компанії, що суперечить ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, вимагаємо перегляду вищезазначених дискримінаційних вимог визначених в Вашій тендерній документації та внесення відповідних змін, що зроблять тендерну закупівлю економічно вигідною, прозорою та конкурентоспроможною!
Відповідь:
Шановний учасник.
Дякуємо, за уважність, щодо посилання на ДБН В.2.6.-31-2006 «Конструкція будівель і споруд. Теплова ізоляція будівель», який втратив чинність, на зніму йому Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України розробили нові ДБН В.2.6.-31:2016, які вступили в законну силу з 01 квітня 2017 року. Також зазначемо, що згідно нового ДБН В.2.6.-31:2016, який вступив в законну силу з 01 квітня 2017 року не змінилися вимоги до віконних конструкцій.
Тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю за ДК 021:2015 "44220000-8 Столярні вироби" (Вікна металопластикові _70_шт.) номер UA-2017-06-22-000476-b , розроблено та опубліковано відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон).
Пояснюємо, чому саме віконні блоки з ПВХ профілю класу А заявлені в якості предмету закупівлі.
Предмет закупівлі – вікна металопластикові - закуповуються для монтажу за адресою Міський пологовий будинок вул. Майора Борищака 20/3 – 60 шт., вул. Ігоря Сердюка 10/25 – 10шт.
Вважаємо, що характеристики предмету закупівлі (вікон металопластикових) повинні відповідати найвищим вимогам щодо якісних та експлуатаційних характеристик. Дотримання цих вимог забезпечують блоки віконні з ПВХ профілю класу А, особливістю профілю класу А є найбільша товщина зовнішньої стінки профілю - від 2,8 до 3 мм згідно з ДСТУ Б В.2.7-130:2007. Основними перевагами вікон з профілю класу А вважаємо: більш надійне кріплення елементів фурнітури; більшу площу зварного шву кутів конструкцій, що підвищує протидію експлуатаційним навантаженням; більшу протидію вітровому навантаженню та зменшення прогину профілю під впливом навантаження склопакету за рахунок масивності профілю; порівняно більш високі показники міцності профілю, що важливі при виготовлені конструкцій великого розміру. Все це є перевагою перед профілями інших класів, особливо в умовах експлуатації в данних закладах.
Щодо начебто порушення вимог ст. 3 Закону повідомляємо наступне.
Закупівля здійснюється із повним дотриманням принципів, встановлених статтею 3 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю товару за ДК 021:2015 "44220000-8 Столярні вироби" (Вікна металопластикові _70_шт.).
Дотримання принципу добросовісної конкуренції при публічних (державних) закупівлях означає, що закупівельна діяльність повинна здійснюватися заздалегідь оголошеними правилами і критеріями, справедливо й чесно, забезпечувати рівні можливості для всіх постачальників, які беруть участь у торгах, що в повній мірі забезпечене при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю.
В ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначене, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Правила і критерії опубліковані в повному обсязі, заздалегідь, в порядку, передбаченому Законом. Будь-який учасник має змогу безперешкодно використати власні досягнення задля отримання переваги над іншими учасниками і подання найвигіднішої для замовника пропозиції.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності є одним з ключових принципів публічних закупівель. Реалізація принципу ефективності передбачає, що система публічних закупівель функціонує оперативно, з мінімальними бюрократичними процедурами й витратами на її утримання. Крім того, така система забезпечує придбання продукції з найкращим для вирішення конкретного державного завдання співвідношенням ціни та якості.
Для Замовника важливо знайти оптимальне співвідношення між поняттями «максимальна економія» та «максимальна ефективність», яке досягається саме завдяки встановленням технічних вимог до предмета закупівлі. При витрачанні бюджетних коштів важливо знайти зважений підхід до формування технічних вимог і запобігти ситуації, коли закупівля менш якісного предмету закупівлі в результаті дає низьку ефективність такої закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності забезпечується за рахунок закупівлі продукції за нижчою ціною, запропонованою учасниками на конкурсних засадах, а також за рахунок придбання продукції довговічної, надійної у використанні, такої, яка не потребує додаткових бюджетних витрат в ході її експлуатації, в тому числі витрат на поточний ремонт, регулювання, заміну фурнітури тощо, що знайшло своє відображення в Технічному завданні у вимогах до предмету закупівлі в цілому та вимогах до ПВХ профілю класу А зокрема.
Пред’явлення особливих і завищених вимог до якості та технічних характеристик предмету закупівлі, зокрема вимога щодо закупівлі віконних блоків з ПВХ профілю класу А, сприяє реалізації і дотриманню цього принципу, а заниження вимог до технічних характеристик навпаки порушує цей принцип.
Таким чином, цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і ваше твердження щодо його порушення є необґрунтованим.
Принцип відкритості та прозорості дотриманий в повному обсязі. Інформація щодо закупівлі опублікована на загальнодоступних ресурсах в достатньому обсязі із дотриманням вимог ст. 10, 12 Закону, інформація щодо закупівлі загальнодоступна, рівний доступ до інформації щодо закупівлі всім особам гарантований.
Одним із принципів, перелічених в ст. 3 Закону є принцип недискримінації учасників, який полягає в тому, що брати участь в процедурах закупівель на рівних умовах можуть вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, а Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом (ст. 5 Закону).
Також зауважуємо, що на ринку України достатньо профільних систем класу А та це зазначено в тендерній документації (Rehau, Veka, Schuco або аналог).
Дата відповіді:
27.06.2017 15:15