• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по розробці проектно - кошторисної документації на об'єкт "Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області"

Протокол УО № 127 від 07.06.2021 р., Процедура закупівлі: Спрощена закупівля (ст. 4 ЗУ "Про публічні закупівлі"), Адреса замовника: 71600, Василівка, бул. Центральний, 1. Критерій оцінки: ціна

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення: 07.06.2021 16:16 - 11.06.2021 00:00
Відповідь надана

Огляд матеріально-технічної бази

Номер: 9c98fe51f3d6427f8860cbc7532f32ad
Дата опублікування: 09.06.2021 15:54
Опис: Звертаємо увагу Замовника, щодо протиправності вимог оголошення, а саме: Замовник звертається до Учасника шляхом направлення листа на його електронну адресу, зазначену у довідці про підприємство в пропозиції, щодо перевірки з зазначенням дати та часу перевірки (не раніше ніж за 1 добу), при цьому у ході перевірки замовник та учасник не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції. За результатами перевірки буде складено Акт відповідності/або не відповідності. Невідповідність Учасника буде підставою для відхилення пропозиції останнього. Учасник без перешкод повинен допустити представників Замовника для проведення перевірки вищезазначеної інформації, в підтвердження цієї умови Учасник надає гарантійний лист/ довідка в складі своєї пропозиції у довільній формі, оформлені відповідно вимог цього оголошення. Зазначена вимога є недопустимою, оскільки Замовник має право відхилити проопзицію Учасника на підставі не відповідності вимогам оголошення, в тому числі і кваліфікаційним критеріям. На якій правовійф підставі Замовник буде отримувати доступ до приміщень Учасників та без перешкодно оглядати наявне обладнання? Вимагаємо виключити дану вимогу, як таку що порушує норми чинного законодавства.
Відповідь: Протокол УО № 137 від 09.06.2021 р. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі (Звертаємо увагу Замовника, щодо протиправності вимог оголошення, а саме: Замовник звертається до Учасника шляхом направлення листа на його електронну адресу, зазначену у довідці про підприємство в пропозиції, щодо перевірки з зазначенням дати та часу перевірки (не раніше ніж за 1 добу), при цьому у ході перевірки замовник та учасник не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції. За результатами перевірки буде складено Акт відповідності/або не відповідності. Невідповідність Учасника буде підставою для відхилення пропозиції останнього. Учасник без перешкод повинен допустити представників Замовника для проведення перевірки вищезазначеної інформації, в підтвердження цієї умови Учасник надає гарантійний лист/ довідка в складі своєї пропозиції у довільній формі, оформлені відповідно вимог цього оголошення. Зазначена вимога є недопустимою, оскільки Замовник має право відхилити проопзицію Учасника на підставі не відповідності вимогам оголошення, в тому числі і кваліфікаційним критеріям. На якій правовійф підставі Замовник буде отримувати доступ до приміщень Учасників та без перешкодно оглядати наявне обладнання? Вимагаємо виключити дану вимогу, як таку що порушує норми чинного законодавства.), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (09.06.2021, 15:54) за предметом закупівлі «Роботи по розробці проектно - кошторисної документації на об'єкт «Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області» код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (текст роз’яснення додається). Шановний Учасник, відповідно до оголошення до прийняття рішення про намір укласти договір, Замовник має право перевірити наявність матеріально-технічної бази в Учасника, який надав найнижчу цінову пропозицію, шляхом та в термін вказаний в оголошенні. Замовник має право перевірити, а не зобов’язаний, при цьому у ході перевірки замовник та учасник не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції. Отримати доступ до приміщень та упевнитися у відповідності інформації, яка буде зазначена Учасником у Довідці в складі своєї пропозиції Замовник може за згодою Учасника. 2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника (Звертаємо увагу Замовника, щодо протиправності вимог оголошення, а саме: Замовник звертається до Учасника шляхом направлення листа на його електронну адресу, зазначену у довідці про підприємство в пропозиції, щодо перевірки з зазначенням дати та часу перевірки (не раніше ніж за 1 добу), при цьому у ході перевірки замовник та учасник не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції. За результатами перевірки буде складено Акт відповідності/або не відповідності. Невідповідність Учасника буде підставою для відхилення пропозиції останнього. Учасник без перешкод повинен допустити представників Замовника для проведення перевірки вищезазначеної інформації, в підтвердження цієї умови Учасник надає гарантійний лист/ довідка в складі своєї пропозиції у довільній формі, оформлені відповідно вимог цього оголошення. Зазначена вимога є недопустимою, оскільки Замовник має право відхилити проопзицію Учасника на підставі не відповідності вимогам оголошення, в тому числі і кваліфікаційним критеріям. На якій правовійф підставі Замовник буде отримувати доступ до приміщень Учасників та без перешкодно оглядати наявне обладнання? Вимагаємо виключити дану вимогу, як таку що порушує норми чинного законодавства.), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (09.06.2021, 15:54), через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Дата відповіді: 09.06.2021 16:55
Відповідь надана

Завірення документів

Номер: ecd1303f75934ce9a8ac2f3d7225b74d
Дата опублікування: 09.06.2021 15:41
Опис: Просимо надати уточнення. Оголошення містить наступну вимогу: Якщо пропозиція містить скановані копії документів, то такі документи на паперовому носії перед скануванням мають бути засвідчені в порядку, встановленому законодавством. Чи достатнім буде завірити копії документів підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника із зазначенням "Згідно з оригіналом"?
Відповідь: Протокол УО № 136 від 09.06.2021 р. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі (Просимо надати уточнення. Оголошення містить наступну вимогу: Якщо пропозиція містить скановані копії документів, то такі документи на паперовому носії перед скануванням мають бути засвідчені в порядку, встановленому законодавством. Чи достатнім буде завірити копії документів підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника із зазначенням "Згідно з оригіналом"?), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (09.06.2021, 15:41) за предметом закупівлі «Роботи по розробці проектно - кошторисної документації на об'єкт «Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області» код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (текст роз’яснення додається). Шановний Учасник, копії документів достатньо завірити підписом уповноваженої особи, печаткою та зазначати «Згідно з оригіналом». 2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника (Просимо надати уточнення. Оголошення містить наступну вимогу: Якщо пропозиція містить скановані копії документів, то такі документи на паперовому носії перед скануванням мають бути засвідчені в порядку, встановленому законодавством. Чи достатнім буде завірити копії документів підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника із зазначенням "Згідно з оригіналом"?), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (09.06.2021, 15:41), через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Дата відповіді: 09.06.2021 16:47
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: c84ce1d23bd3418e8b5dd3a5eb24510f
Дата опублікування: 08.06.2021 17:41
Опис: ДИСКРИМІНАЦІЯ ВИМОГА до учасників по відношенню до аналогічних договорів! Аналогічними договорами можуть бути не тільки договора за двома показниками (класом наслідків (відповідальності) СС2 та видом будівництва - нове будівництво), але й за класом наслідків (відповідальності) СС1, СС3 та видами будівництва - реконструкція, капітальний ремонт, якщо склад проектних робіт аналогічний або приближений до вказаного об'єкта проектування! Просимо внести зміни до вимог аналогічний договорів. А також просимо надати відповідь, чим відрізняється склад проектних робіт відносно різних видів будівництва (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та класів наслідків СС1, СС2 та СС3?
Відповідь: Протокол УО № 132 від 09.06.2021 р. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі (ДИСКРИМІНАЦІЯ ВИМОГА до учасників по відношенню до аналогічних договорів! Аналогічними договорами можуть бути не тільки договора за двома показниками (класом наслідків (відповідальності) СС2 та видом будівництва - нове будівництво), але й за класом наслідків (відповідальності) СС1, СС3 та видами будівництва - реконструкція, капітальний ремонт, якщо склад проектних робіт аналогічний або приближений до вказаного об'єкта проектування! Просимо внести зміни до вимог аналогічний договорів. А також просимо надати відповідь, чим відрізняється склад проектних робіт відносно різних видів будівництва (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та класів наслідків СС1, СС2 та СС3?), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (08.06.2021, 17:41) за предметом закупівлі «Роботи по розробці проектно - кошторисної документації на об'єкт «Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області» код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (текст роз’яснення додається). Шановний Учасник, відповідно до п. 3 ч. 3 ст. 14 ЗУ « Про публічні закупівлі» зі змінами Замовник обов’язково зазначає в оголошенні інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Вимога, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору визначається п.3 ч. 2. Ст.. 16 ЗУ « Про публічні закупівлі» зі змінами. Виходячи із вимог Додатку № 6 до оголошення (технічних вимог) та законодавчої підстави для встановлення кваліфікаційних вимог потенційним Учасникам, предметом закупівлі є нове будівництво з класом наслідків СС2. Тому вимога Замовника, щодо надання підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за вищезгаданим предметом закупівлі повністю відповідає Закону та не є дискримінаційною. На Ваше питання, щодо складу проектних робіт відносно різних видів будівництва повідомляємо наступне, а саме : склад та зміст проектної документації на будівництво визначено ДБН А.2.2-3-2014. 2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника (ДИСКРИМІНАЦІЯ ВИМОГА до учасників по відношенню до аналогічних договорів! Аналогічними договорами можуть бути не тільки договора за двома показниками (класом наслідків (відповідальності) СС2 та видом будівництва - нове будівництво), але й за класом наслідків (відповідальності) СС1, СС3 та видами будівництва - реконструкція, капітальний ремонт, якщо склад проектних робіт аналогічний або приближений до вказаного об'єкта проектування! Просимо внести зміни до вимог аналогічний договорів. А також просимо надати відповідь, чим відрізняється склад проектних робіт відносно різних видів будівництва (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та класів наслідків СС1, СС2 та СС3?), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (08.06.2021, 17:41), через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Дата відповіді: 09.06.2021 16:53
Відповідь надана

Щодо відповіді уповноваженої особи замовника від 08.06.2021 13:54

Номер: fda60bba0f374da6838fa8df1df910be
Дата опублікування: 08.06.2021 15:06
Опис: Шановна уповноважено особа замовника, ВСТАНОВЛЕННЯ ТЕРМІНУ 2 МІСЯЦІ Є НЕ РЕАЛЬНИМ і не може прийматись на підставі, що вам потрібно в рамках 2 місяців отримати проект по програмі фінансування за рахунок державної субвенції. ЗАЗДАЛЕГІДЬ ВСТАНОВЛЕНІ НЕРЕАЛЬНІ ВИМОГИ! Чому в технічому завданні ви пишете розроблення ПКД в одну стадію "РП", а даєте відповідь, що проект розробляється в 2 стадії та що у вас вже розроблений якоюсь організацією "ЕСКІЗНИЙ ПРОЕКТ". ПРИСУТНЯ КОРУПЦІЙНА СКЛАДОВА (ДОМОВЛЕНІСТЬ ЗАМОВНИКА ТА ВИКОНАВЦЯ)!!! Пріоритет надається вами тій організації, що розробила "Ескізний проект", тому що терміни не реальні!!! Що стосується коригування за рахунок Виконавця, то документація повинна розроблятися згідно вимог до даного призначення об'єкта та згідно законодавства України, ДБН, ДСТУ та ін. підзаконних актів. Розроблення документації в термін 2 місяці - НЕ МОЖЕ БУТИ ЯКІСНИМ І В ПОВНОМУ НЕОБХІДНОМУ ОБСЯЗІ РОЗРОБЛЕНО!!! ЦЕ ПОРУШЕННЯ ЗІ СТОРОНИ ЗАМОВНИКА! Не одна нормальна експертна організація, що поважає свою репутацію не пропустить такий, не якісний, проект. Чому Проектувальник повинен за власний рахунок оплачувати коригування документаціх з вини Замовника, бо під коригуванням визначається - внесення суттєвих змін до ПКД, зміни ТЕП, вартості робіт у більшу сторону, коригування кошторисної документації з настання кожного нового року з приведення до діючих показників та ін. НЕ ПОТРІБНО ПЕРЕКЛАДАТИ ВИТРАТИ ЗАМОВНИКА НА ВИКОНАВЦЯ!
Відповідь: Протокол УО № 131 від 08.06.2021 р. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі (Шановна уповноважено особа замовника, ВСТАНОВЛЕННЯ ТЕРМІНУ 2 МІСЯЦІ Є НЕ РЕАЛЬНИМ і не може прийматись на підставі, що вам потрібно в рамках 2 місяців отримати проект по програмі фінансування за рахунок державної субвенції. ЗАЗДАЛЕГІДЬ ВСТАНОВЛЕНІ НЕРЕАЛЬНІ ВИМОГИ! Чому в технічому завданні ви пишете розроблення ПКД в одну стадію "РП", а даєте відповідь, що проект розробляється в 2 стадії та що у вас вже розроблений якоюсь організацією "ЕСКІЗНИЙ ПРОЕКТ". ПРИСУТНЯ КОРУПЦІЙНА СКЛАДОВА (ДОМОВЛЕНІСТЬ ЗАМОВНИКА ТА ВИКОНАВЦЯ)!!! Пріоритет надається вами тій організації, що розробила "Ескізний проект", тому що терміни не реальні!!! Що стосується коригування за рахунок Виконавця, то документація повинна розроблятися згідно вимог до даного призначення об'єкта та згідно законодавства України, ДБН, ДСТУ та ін. підзаконних актів. Розроблення документації в термін 2 місяці - НЕ МОЖЕ БУТИ ЯКІСНИМ І В ПОВНОМУ НЕОБХІДНОМУ ОБСЯЗІ РОЗРОБЛЕНО!!! ЦЕ ПОРУШЕННЯ ЗІ СТОРОНИ ЗАМОВНИКА! Не одна нормальна експертна організація, що поважає свою репутацію не пропустить такий, не якісний, проект. Чому Проектувальник повинен за власний рахунок оплачувати коригування документаціх з вини Замовника, бо під коригуванням визначається - внесення суттєвих змін до ПКД, зміни ТЕП, вартості робіт у більшу сторону, коригування кошторисної документації з настання кожного нового року з приведення до діючих показників та ін. НЕ ПОТРІБНО ПЕРЕКЛАДАТИ ВИТРАТИ ЗАМОВНИКА НА ВИКОНАВЦЯ!), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (08.06.2021, 15:06) за предметом закупівлі «Роботи по розробці проектно - кошторисної документації на об'єкт «Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області» код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (текст роз’яснення додається). Шановний Учасник, звинувачення стосовно корупційної складової між Замовником та потенційними Учасниками є безпідставні! Умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблені відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами. 2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника (Шановна уповноважено особа замовника, ВСТАНОВЛЕННЯ ТЕРМІНУ 2 МІСЯЦІ Є НЕ РЕАЛЬНИМ і не може прийматись на підставі, що вам потрібно в рамках 2 місяців отримати проект по програмі фінансування за рахунок державної субвенції. ЗАЗДАЛЕГІДЬ ВСТАНОВЛЕНІ НЕРЕАЛЬНІ ВИМОГИ! Чому в технічому завданні ви пишете розроблення ПКД в одну стадію "РП", а даєте відповідь, що проект розробляється в 2 стадії та що у вас вже розроблений якоюсь організацією "ЕСКІЗНИЙ ПРОЕКТ". ПРИСУТНЯ КОРУПЦІЙНА СКЛАДОВА (ДОМОВЛЕНІСТЬ ЗАМОВНИКА ТА ВИКОНАВЦЯ)!!! Пріоритет надається вами тій організації, що розробила "Ескізний проект", тому що терміни не реальні!!! Що стосується коригування за рахунок Виконавця, то документація повинна розроблятися згідно вимог до даного призначення об'єкта та згідно законодавства України, ДБН, ДСТУ та ін. підзаконних актів. Розроблення документації в термін 2 місяці - НЕ МОЖЕ БУТИ ЯКІСНИМ І В ПОВНОМУ НЕОБХІДНОМУ ОБСЯЗІ РОЗРОБЛЕНО!!! ЦЕ ПОРУШЕННЯ ЗІ СТОРОНИ ЗАМОВНИКА! Не одна нормальна експертна організація, що поважає свою репутацію не пропустить такий, не якісний, проект. Чому Проектувальник повинен за власний рахунок оплачувати коригування документаціх з вини Замовника, бо під коригуванням визначається - внесення суттєвих змін до ПКД, зміни ТЕП, вартості робіт у більшу сторону, коригування кошторисної документації з настання кожного нового року з приведення до діючих показників та ін. НЕ ПОТРІБНО ПЕРЕКЛАДАТИ ВИТРАТИ ЗАМОВНИКА НА ВИКОНАВЦЯ!), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (08.06.2021, 15:06), через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Дата відповіді: 08.06.2021 16:54
Відповідь надана

щодо надання технічних умов

Номер: 3e4d25b81cbd42289749c393295ac9a1
Дата опублікування: 08.06.2021 11:46
Опис: Чи отримано технічні умови Замовником?
Відповідь: Протокол УО № 130 від 08.06.2021 р. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі (Чи отримано технічні умови Замовником?), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (08.06.2021, 11:46) за предметом закупівлі «Роботи по розробці проектно - кошторисної документації на об'єкт «Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області» код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (текст роз’яснення додається). Шановний Учасник, технічні умови є складовою вихідних даних, відповідно діючого законодавства, та отримуються Замовником. 2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника (Чи отримано технічні умови Замовником?), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (08.06.2021, 11:46.), через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Дата відповіді: 08.06.2021 16:11
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 338c55cdc67a42578b417fd0acb72775
Дата опублікування: 08.06.2021 09:46
Опис: До аналогічних договорів, відносяться любі договори на проектування (тобто незалежно від класу наслідків (відповідальності), виду будівництва) чи є якісь конкретні вимоги?
Відповідь: Протокол УО № 129 від 08.06.2021 р. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі (До аналогічних договорів, відносяться любі договори на проектування (тобто незалежно від класу наслідків (відповідальності), виду будівництва) чи є якісь конкретні вимоги?), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (08.06.2021, 09:46) за предметом закупівлі «Роботи по розробці проектно - кошторисної документації на об'єкт «Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області» код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (текст роз’яснення додається). Шановний Учасник, відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі до договорів з аналогічних видів робіт відносяться договори на розроблення проектної документації аналогічні по технічним характеристикам (тобто це повинно бути будівництво та відповідність класу наслідків), Замовник має переконатися у достатньому досвіді проектувальника. 2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника (До аналогічних договорів, відносяться любі договори на проектування (тобто незалежно від класу наслідків (відповідальності), виду будівництва) чи є якісь конкретні вимоги?), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (08.06.2021, 09:46.), через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Дата відповіді: 08.06.2021 15:12
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: e8cbea3b322f4e5aa393bc9113489383
Дата опублікування: 08.06.2021 09:36
Опис: Чому по об'єкту за класом наслудків (відповідальності) СС2, розробка проекту написана в одну стадію "РП", коли згідно ДСТУ, це дві стадії "П" та "Р"? Стадія "П" - подається на експертизу! Звідки взяті строки проектних робіт - 2 місяці (та ще й з виконанням вишукувань - геологією)? Що стосується стадійності проектування та термінів виконання: 1. У вас вже є передпроектні проробки чи розроблений ескізний проект, погоджені основні принципові архітектурно-планувальні та об'ємні рішення, що ви вимагаєте розробку проекту в одну стадію "РП" (надайте тоді дані проробки чи ескізний проект)? 2. Терміни 2 місяці не є реальними для такого обсягу робіт, прохання виправити, бо спочатку виконуються: 1) всі вишукування, 2) розробляються та погоджуються всі основні принципові архітектурно-планувальні та об'ємні рішення; 3) розробляється стадія "Проект" (П); 4) Проект - проходить експертизу; 5) розробляється робоча документація. Реальні терміни повинні бути не менше 3 місяців для стадії "П" та 3...4 місяці для стадії "Р". Чому коригування експертизи ПКД повинно виконуватися за рахунок Виконавця! Коли коригування виконується за РАХУНОК ЗАМОВНИКА у випадку зміни вихідних даних, що були задані перед початком проектування (за вихідні дані несе відповідальність ЗАМОВНИК, а не проектувальник). ПРОХАННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ УМОВИ ТА ВНЕСТЕ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ, а саме в терміни виконання робіт, стадійність проектування та вилучити коригування за рахунок виконавця!!!
Відповідь: Протокол УО № 128 від 08.06.2021 р. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі (Чому по об'єкту за класом наслудків (відповідальності) СС2, розробка проекту написана в одну стадію "РП", коли згідно ДСТУ, це дві стадії "П" та "Р"? Стадія "П" - подається на експертизу! Звідки взяті строки проектних робіт - 2 місяці (та ще й з виконанням вишукувань - геологією)? Що стосується стадійності проектування та термінів виконання: 1. У вас вже є передпроектні проробки чи розроблений ескізний проект, погоджені основні принципові архітектурно-планувальні та об'ємні рішення, що ви вимагаєте розробку проекту в одну стадію "РП" (надайте тоді дані проробки чи ескізний проект)? 2. Терміни 2 місяці не є реальними для такого обсягу робіт, прохання виправити, бо спочатку виконуються: 1) всі вишукування, 2) розробляються та погоджуються всі основні принципові архітектурно-планувальні та об'ємні рішення; 3) розробляється стадія "Проект" (П); 4) Проект - проходить експертизу; 5) розробляється робоча документація. Реальні терміни повинні бути не менше 3 місяців для стадії "П" та 3...4 місяці для стадії "Р". Чому коригування експертизи ПКД повинно виконуватися за рахунок Виконавця! Коли коригування виконується за РАХУНОК ЗАМОВНИКА у випадку зміни вихідних даних, що були задані перед початком проектування (за вихідні дані несе відповідальність ЗАМОВНИК, а не проектувальник). ПРОХАННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ УМОВИ ТА ВНЕСТЕ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ, а саме в терміни виконання робіт, стадійність проектування та вилучити коригування за рахунок виконавця!!!), що оприлюднено в електронній системі закупівель від (08.06.2021, 09:36) за предметом закупівлі «Роботи по розробці проектно - кошторисної документації на об'єкт «Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області» код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (текст роз’яснення додається). Шановний Учасник, надаємо роз’яснення щодо кожного пункту Ваших висновків, а саме: - терміни виконання робіт – термін виконання робіт відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі складає 2 місяці в зв’язку з тим, що фінансування у поточному році на реалізацію даного проекту (будівництво об’єкту) можливе за рахунок залучення державної субвенції, а не власних коштів Замовника, лише в тому випадку, якщо робочий проект буде виконано у найкоротший термін (не більше 2 місяців); - стадійність проектування - даний проект розробляється у дві стадії : ескізний проект (який вже розроблено) та робочий проект (який має бути розроблений); - вилучити коригування за рахунок виконавця - для отримання якісного робочого проекту оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено всі витрати на його виготовлення та проходження експертизи (задля швидкої реалізації подальшого будівництва), тому, умови, щодо коригування проекту коштом Учасника встановлені задля виключення ненадійності та недобросовісності Учасників, у разі виготовлення неякісного проекту з подальшим його постійним коригуванням. 2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника (Чому по об'єкту за класом наслудків (відповідальності) СС2, розробка проекту написана в одну стадію "РП", коли згідно ДСТУ, це дві стадії "П" та "Р"? Стадія "П" - подається на експертизу! Звідки взяті строки проектних робіт - 2 місяці (та ще й з виконанням вишукувань - геологією)? Що стосується стадійності проектування та термінів виконання: 1. У вас вже є передпроектні проробки чи розроблений ескізний проект, погоджені основні принципові архітектурно-планувальні та об'ємні рішення, що ви вимагаєте розробку проекту в одну стадію "РП" (надайте тоді дані проробки чи ескізний проект)? 2. Терміни 2 місяці не є реальними для такого обсягу робіт, прохання виправити, бо спочатку виконуються: 1) всі вишукування, 2) розробляються та погоджуються всі основні принципові архітектурно-планувальні та об'ємні рішення; 3) розробляється стадія "Проект" (П); 4) Проект - проходить експертизу; 5) розробляється робоча документація. Реальні терміни повинні бути не менше 3 місяців для стадії "П" та 3...4 місяці для стадії "Р". Чому коригування експертизи ПКД повинно виконуватися за рахунок Виконавця! Коли коригування виконується за РАХУНОК ЗАМОВНИКА у випадку зміни вихідних даних, що були задані перед початком проектування (за вихідні дані несе відповідальність ЗАМОВНИК, а не проектувальник). ПРОХАННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ УМОВИ ТА ВНЕСТЕ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ, а саме в терміни виконання робіт, стадійність проектування та вилучити коригування за рахунок виконавця!!!.), через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.
Дата відповіді: 08.06.2021 13:54