-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи по розробці проектно - кошторисної документації на об'єкт "Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області"
Протокол УО № 127 від 07.06.2021 р., Процедура закупівлі: Спрощена закупівля (ст. 4 ЗУ "Про публічні закупівлі"), Адреса замовника: 71600, Василівка, бул. Центральний, 1. Критерій оцінки: ціна
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2021 16:16 - 11.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження переможця
Номер:
6d73b17a4b1647d1b35b34ec98abff99
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-07-002607-a.a1
Назва:
оскарження переможця
Вимога:
Враховуючи вищевказане, та керуючись п. 13 та п. 12 ст. 14 Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати Протокол №140 від 25.06.2021 щодо обрання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВО МЕЛІТОПОЛЬПРОЕКТ ІНЖИНІРИНГ" у спрощеної закупівлі за ідентифікатором: UA-2021-06-07-002607-a;
2. Повернути на кваліфікацію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВО МЕЛІТОПОЛЬПРОЕКТ ІНЖИНІРИНГ";
3. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НВО МЕЛІТОПОЛЬПРОЕКТ ІНЖИНІРИНГ" у спрощеної закупівлі за ідентифікатором: UA-2021-06-07-002607-a, з підстав, передбачених п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених п. 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА від 29.06.2021.pdf.zip 29.06.2021 14:28
- Протокол УО № 143 від 01.07.2021 р. 01.07.2021 11:47
Дата подачі:
29.06.2021 14:28
Вирішення:
Шановний Учасник, детально розглянувши Вашу вимогу, в якій на Вашу думку, зазначаються підстави для відхилення учасника – переможця, надаємо Вам додаткову аргументацію попередньо прийнятого рішення.
Повідомляємо наступне, що згідно ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Отже, спрощена закупівля не є процедурою закупівлі у розумінні Закону. Прийняття рішення стосовно складу документації залишається за Замовником і визначена ч. 3 ст. 14 Закону.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник включає у кінцеву вартість пропозиції, усі понесені витрати, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору, відповідно норм чинного законодавства. Загальна вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок.
Учасником було надано розрахунок вартості робіт згідно технічного завдання (Додаток № 6 до оголошення), що є підтвердженням вартості його пропозиції, та не викликає сумніву у замовника, щодо включення учасником до своєї пропозиції усіх витрат.
Відповідно до п.3 розділу V оголошення про проведення спрощеної закупівлі факт подання пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав пропозицію.
Відповідно до додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник встановлює кваліфікаційні критерії до учасників, щодо підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді копії договору (який на момент проведення закупівлі виконаний та прийнятий в повному обсязі) та актів виконаних робіт за ним, завірених підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності). Учасником було надано договори на підтвердження цієї вимоги, надання актів (за наявності).
На підтвердження вимоги, щодо наявності техніки, обладнання та матеріально-технічної бази учасником було надано довідку відповідної форми на договір оренди на підтвердження інформації зазначеної у довідці.
У вимогах до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник не вимагає погоджувальний лист щодо роз’яснень та усунень порушень.
На підтвердження вимоги, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником – переможцем було надано довідку відповідної форми та всі підтверджувальні документи відповідно до діючого законодавства, яке регламентує трудові, цивільні та господарські відносини.
Посилання на те, що вимоги зазначені в оголошенні є ніби то дискримінаційними є лише припущеннями, в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у вимогах в оголошенні жодним чином не може вплинути на якість робіт (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Отже, вважаємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника не суперечить ст. 5 Закону та відповідають принципам здійснення закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.07.2021 11:51