• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона приміщень адмінприміщення по вул.Київська,10

Завершена

371 736.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 858.68 UAH
Період уточнення: 07.06.2021 16:19 - 13.06.2021 00:00
Відповідь надана

Додаткові послуги

Номер: d756d74b51b7430e89065d819e2e397e
Дата опублікування: 09.06.2021 08:59
Опис: Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі» Кількість охоронників, що одночасно перебувають на об'єкті: 1 (в разі нештатної ситуації кількість охоронників може бути збільшена за вимогою Замовника – додатково (орієнтовно) 200 л/год). Просимо надати пояснення за рахунок чого буде здійснюватися дана послуга? За рахунок додаткових коштів чи в межах очікувальної вартості?
Відповідь: Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі» кількість охоронників, що одночасно перебувають на об'єкті: 1 (в разі нештатної ситуації кількість охоронників може бути збільшена за вимогою Замовника – додатково (орієнтовно) 200 л/год), також згідно Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі» - Виконавець повинен провести комплекс організаційно-технічних заходів (встановлення обладнання та технічне обслуговування засобів тривожної сигналізації (кнопки тривожного виклику та брилок) з метою обов’язкового здійснення негайного виїзду групи реагування охорони на об’єкт Замовника. Розрахунок вартості послуг складається відповідно до вимог, зазначених у Додатку 3. Відповідго до вимог тендерної документації п.2 Інша інформація, р. V. «Оцінка тендерної пропозиції» - Ціна пропозиції. При розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України. Оплата по Договору буде здійснюватись в межах вартості договору та за фактично надані послуги.
Дата відповіді: 11.06.2021 13:17
Відповідь надана

Позитивний лист відгук

Номер: 413bb714ff7a448d80e8e523004e0fca
Дата опублікування: 08.06.2021 16:02
Опис: Замовник вимагає від Учасників, щоб позитивний лист відгук про виконання аналогічного договору містив: "номер, дату договору та назви робіт/послуг, ціни (вартості) договору". Чим обгрунтована необхідність зазначення у листі-відгуку ціни договору? Для встановлення факту відповідності листа-відгуку конкретному Договору посилання на номер та дату є достатніми. Крім того, вартість наданих послуг, зазначена в умовах Договору не є остаточною, і могла змінюватися шляхом підписання Додаткових угод.
Відповідь: Шановний Учасник п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», р. III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження кваліфікаційних критеріїв містить вимогу : надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку), що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується). Предметом аналогічного договору є надання послуг з фізичної охорони адміністративних будівель, державних підприємств, установ, організацій, тощо: -необхідно надати аналогічний договір з додатками, які є невід’ємною частиною договору) за будь-який період з 2019 року; На підтвердження виконання аналогічного договору надається: - вказаний у довідці договір/договори з дотриманням вищезазначених вимог; - акти виконаних робіт/наданих послуг, що свідчать про виконання наданого договору (загальна вартість актів виконаних послуг, наданих у складі пропозиції, повинна свідчити про 100% виконання наданого договору). - позитивний лист-відгук до наданого договору/договорів за підписом контрагента із зазначенням номеру, дати договору та назви робіт /послуг, ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості наданих послуг. Примітка: документи надаються без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних». Також зверніть увагу, що Додаткова угода якщо укладається до Договору є невід’ємною частиною Договору і тому повинна надаватись учасником в складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Дата відповіді: 09.06.2021 16:48
Відповідь надана

Подання неіснуючого документу

Номер: 03c517022c3a40098c6de0a049166a88
Дата опублікування: 08.06.2021 15:39
Опис: Замовник вимагає від учасників подання документу - "Штатний розклад учасника". Проте, жодним законодавчим Актом України не встановлено даний документ. Натомість, є - Штатний розпис. Відповідно до ч.З cт.64 Господарського кодексу № 436-IV вiд 16.01.2003, згідно якої підприємство самостійно визнaчає свою організаційну структуру, вcтановлює чисельність працівників, штатний розпис. Згідно листу Мінпраці України № 162/06/187-07 вiд 27.06.2007, штатний розпис — це дoкумент, що встановлює для дaного підприємства, установи, організації стpуктуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність пeрсоналу і оклади пo кожній посаді. А затвердження керівником підприємства штатного ропису здійснюється шляхом видання спеціального лoкального нормативного акту (наказу), який визнaчатиме кількість працівників кoжної професії з рoзподілом штатних одиниць пo структурних підрозділах підприємства. Якщо Замовник мав на увазі саме надання - Штатного розпису, то просимо внести відповідні зміни до Тендер6ної документації. Якщо ж Замовнику необхідно саме подання саме - Штатного розкладу - то просимо пояснити, що це за документ, та якими Законодавчими актами регламентується його наявність, форма та зміст. Вважаємо надання Замовнику Штатного розпису підприємства, що передбачає зазначення посадових окладів - незаконною та невідповідною до предмету закупівлі Охоронні послуги. Яким чином інформація про встановлені посадові оклади на підприємстві Учасника має підтвердити наявність в Учасника певних працівників. Крім того, звертаємо увагу Замовника, що Документ - Штатний розпис - не містить прізвищ працівників зайнятих на посадах.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 09.06.2021 16:14
Відповідь надана

Усунення порушень

Номер: a964688dec3b40c58c7c002c91089a64
Дата опублікування: 08.06.2021 14:59
Опис: Шановний замовнику! У пункті 5 Розділу ІІІ "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону", є вимога до Учасників: "Надати документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна" Звертаємо увагу Замовника, що стаття 17 Закону України "Про публічні закупівлі" звучить як "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі", та передбачає подання Учасником довідок стосовно законодавчих обмежень щодо участі у процедурі закупівлі. Можливо, Замовник помилився розділом, коли вставляв дану вимогу у Тендерну документацію? Крім того, просимо роз"яснити, що саме мав на увазі Замовник у вимозі: "Надати документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна". Якого майна? Учасник має подавати документи на кожен стіл, стілець, шафу, офісну техніку та кожну одиницю канцтоварів, що використовує у здійсненні своєї діляьності? Як ця вимога корелюється з предметом закупівлі - Охоронні послуги?
Відповідь: Шановний Учасник п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», р. III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» мається на увазі крім ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» також ст. 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись п.1 ст.16 - Замовник вимагає від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, тобто наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Згідно умов тендерної документації Учасник на підтвердження кваліфікаційних критерії повинен в складі тендерної пропозиції надати: - Інформаційну довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі наявність офісу (власного або орендованого), засобів зв’язку (радіостанції, мобільні телефони), спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013р. Надати документи щодо права або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна.
Дата відповіді: 09.06.2021 15:39
Відповідь надана

Не завантажено документ

Номер: c48972d019b2444fb21c882bedf1fec9
Дата опублікування: 08.06.2021 14:24
Опис: Шановний замовнику, щоб виконати п. 3) Кваліфікаційних вимог , а саме знати схему розташування структурних підрозділів Замовника для надання певних довідок відвідувачам;, просимо довантажити в тендерну документацію відповідну схему для того щоб довести персоналу та надати Вам відповідну довідку.
Відповідь: У Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі» вказана площа території: адміністративна будівля — 809 кв.м, прилегла територія — 3265кв.м., гараж -194,4 кв.м.. Ознайомлення з приміщеннями Замовника та схемою розташування структурних підрозділів Замовника для надання певних довідок відвідувачам буде проведено після визнання Учасника - Переможцем закупівлі на етапі укладання договору.
Дата відповіді: 08.06.2021 16:38
Відповідь надана

Питання

Номер: 8eb061fdf4684f9fac7b46ee259bd105
Дата опублікування: 07.06.2021 17:17
Опис: Скільки людей потрібно надати в складі пропозиції? Скільки наказів надати?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації затвердженої протоколом №82 від 07.06.2021 при подані Учасником тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних критеріїв про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід при поданні пропозиції Учаснику потрібно врахувати (керуючись вимогами Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі») - кількість охоронників, що одночасно перебувають на об'єкті: 1 (в разі нештатної ситуації кількість охоронників може бути збільшена за вимогою Замовника – додатково (орієнтовно) 200 л/год). Об’єкт під охороною цілодобово. Учасник подає Інформаційну довідку в довільній формі , яка містить відомості про наявність у штаті охоронників з зазначенням посади, освіти та кваліфікації, віковий діапазон співробітників, що залучаються до охорони об’єкта Замовника, має відповідати Ліцензійним умовам, працівники повинні працювати на повну ставку, у тому числі директор), з дотриманням вимог Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства (лист від 12.08.2020 №3501-06/2019 «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021 рік».
Дата відповіді: 08.06.2021 16:40
Відповідь надана

Питання щодо аналогічного досвіду

Номер: a25cf4f366e648eba98b34761e278574
Дата опублікування: 07.06.2021 17:17
Опис: Чи можливе надання аналогічного досвіду з приватною установою? Бо у Вас зазначено - адмін приміщення, установа, тощо. Що таке тощо? Приватна установа належить до тощо?
Відповідь: Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт Учаснику потрібно надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку), що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується). Предметом аналогічного договору є надання послуг з фізичної охорони адміністративних будівель, державних підприємств, установ, організацій, тощо: - необхідно надати аналогічний договір з додатками, які є невід’ємною частиною договору) за будь-який період з 2019 року, тобто охорона адміністративних приміщень, підприємств, установ, організацій - незалежно від форми власності.
Дата відповіді: 08.06.2021 16:35
Відповідь надана

Питання

Номер: c5d96c1d23ff4281890bd3f022c3babd
Дата опублікування: 07.06.2021 17:14
Опис: На посту одночасно перебуває 1 особа-охоронник?
Відповідь: Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі» Кількість охоронників, що одночасно перебувають на об'єкті: 1 (в разі нештатної ситуації кількість охоронників може бути збільшена за вимогою Замовника – додатково (орієнтовно) 200 л/год).
Дата відповіді: 08.06.2021 16:34