• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона приміщень адмінприміщення по вул.Київська,10

Завершена

371 736.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 858.68 UAH
Період оскарження: 07.06.2021 16:19 - 19.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 91643dc63aa44a50989b1cb8a86cd11f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-002608-a.c14
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
02 липня 2021 р. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено Протокольне рішення засідання тендерного комітету «Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області» від 02 червня 2021 року № 106, згідно якого переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Охорона приміщень адмінприміщень по вул. Київська,10) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 79710000-4 Охоронні послуги визнано учасника торгів – ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" та прийнято рішення про намір укласти договір. Вважаємо дане рішення неправомірним, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" містить невідповідності вимогам Тендерної документації та порушення деяких норм законодавства України: 1. Наданий переможцем договір оренди транспортного засобу № 01-тз від 01.01.2021 р. не містить акту приймання-передачі транспортних засобів, які надаються в оренду. 2. Наданий договір про надання послуг №01/10/20 від 01.10.2020 року щодо надання в оренду пульта централізованої охорони не містить акту приймання-передачі в оренду пульта централізованої охорони. 3. У Статуті, який надав ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" відсутня друга сторінка. 4. Фото транспортного засобу АА2675ХЕ надане без видимості встановленого спеціального світлового сигнального пристрою автожовтого (оранжевого) кольору. 5. Фото форми зима надано лише на працівників ТОВ «Вітязь-КБ», фото підтвердження зимового одягу на працівників ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" не надано. 6. Фото літньої форми надано без видимості до приналежності до ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР". 7. Специфікація №56 від 23.06.2021 р. надана на суму 333000,00 грн. з ПДВ, а Калькуляція вартості охоронних послуг за період з 01.07.2021 р. по 31.12.2021 р одного цілодобового поста охорони будівлі та території за адресою: 08700, м.Обухів, вул. Київська,буд.10 №75 від 23.06.2021 надана на суму 331776,00 грн. з ПДВ.8. Протокольне рішення засідання тендерного комітету «Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області» від 02 червня 2021 року № 106 містить помилку, а саме невірно вказаний місяць «червень», а має бути «липень». З вищенаведеного, виходить, що Замовник розглядав тендерну пропозицію Переможця ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" з порушенням процедури закупівель, з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що визначені частиною 1 статті 5 Закону. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо: 1. Визнати тендерну пропозицію ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника 2. Скасувати Протокольне рішення засідання тендерного комітету «Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області» від 02 червня 2021 року № 106
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п.4 ст.33 Закону - Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Пропозиція учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А1 ОХОРОНА" не розглядалася і не відхилялася. З вищевикладеного, учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А1 ОХОРОНА " подав вимогу безпідставно. Переможцем закупівлі було визнано - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" з дотриманням вимог статті 5 Закону, який за результатами аукціону запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. Щодо скасування Протокольного рішення про визнання переможцем закупівлі (затверджене Протоколом №106 від 02 липня 2021 року) – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" повідомляємо, що у Замовника відсутні законні підстави для вчинення таких дій. Керуючись пунктом 3, частини 1, статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі: -відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; -не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; -не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; -не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. А також на підставі рішення Антимонопольного комітету України керуючись статтею 18 Закону. Для оскарження результатів торгів Ви маєте можливість подати офіційну скаргу в Антимонопольний комітет України». Отже, рішення про визнання переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" по закупівлі за предметом: код ДК «Єдиний закупівельний словник України» - 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона приміщень адмінприміщення по вул. Київська,10), затверджене Протоколом від 02 липня 2021 року за номером 106 – залишити без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 9061fb2b3394437ea586c57a0cc25f8a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-002608-a.c13
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до п.4 ст.33 Закону - Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Пропозиція учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ-ПРАЙД" не розглядалася і не відхилялася. З вищевикладеного, учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ-ПРАЙД" подав вимогу безпідставно. Стосовно зауважень учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ-ПРАЙД": 1. Відповідно до вимог тендерної документації п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (КЕП/УЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, та вимогам до предмета закупівлі. Пропозиція учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" підписана електронним підписом, про що свідчить ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, який можливо перевірити за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 2. У складі пропозиції учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" надав Довідку №75 від 23.06.2021 «Калькуляція вартості охоронних послуг за період з 01.07.2021р. по 31.12.2021 р. одного цілодобового поста охорони будівлі та території за адресою: м. Обухів вул.. Київська, буд.10». Керуючись ст. 30 «Електронний аукціон» Закону України «Про публічні закупівлі». Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються із урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Під час аукціону, учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" понижував ціну своєї пропозиції. Відповідальність за дотримання норм законодавства при використанні найманої праці – несе роботодавець. Переможцем закупівлі було визнано найбільш економічно вигідну пропозицію учасника за результатами аукціону. Рішення про визнання переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" по закупівлі за предметом: код ДК «Єдиний закупівельний словник України» - 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона приміщень адмінприміщення по вул. Київська,10), затверджене рішенням від 02 липня 2021 року за номером 106 – залишити без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації.

Номер: 160c6e8a70b84ea5bcde2292eae41cf1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-002608-a.b12
Назва: Внесення змін до тендерної документації.
Вимога:
Розділом 3 Тендерної документації Інструкції з підготовки тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати копію чинного договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності. Згідно із статтею 22 ч.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Частиною 1 ст. 16. ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також Статтею 22 ч.4 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що Договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності не відноситься до кваліфікаційних критеріїв і дана вимога призводить до прихованої дискримінації учасників. Просимо Вас, прибрати дану вимогу з документації торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Внесення необхідних кваліфікаційних критеріїв до тендерної документації

Номер: 3786dfefc16242c2917225e768a2b501
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-002608-a.c11
Назва: Внесення необхідних кваліфікаційних критеріїв до тендерної документації
Вимога:
В умовах тендерної документації та Проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації) містяться вимоги щодо обладнання об’єкту системами тривожної сигналізації та відповідного обслуговування цієї системи. У відповідності до підпункту 2 пункту 2 Статті 16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України Про публічні закупівлі, Замовник повинен установити кваліфікаційні критерії до учасників, а саме – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». У відповідності до Ліцензійних умов, що затверджені Постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», виконавцем робіт з обслуговування технічних засобів охорони повинен бути Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації. При цьому в тендерній документації не міститься жодних кваліфікаційних вимог до даної категорії безпосереднього виконавця робіт з обслуговування. У відповідності до вимог Закону Про публічні закупівлі, Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», Державного стандарту ДСПТО 7244.IO.64.20-2014 «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» 3, 4, 5, 6-го розрядів» Замовнику необхідно внести відповідні зміни в Тендерну документацію, а саме: В пункт 5 додати підпункт «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації – надати копії посвідчень Електромонтера охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду виданий учбовим закладом професійне навчання чи підвищення кваліфікації, що мають бути внесені до бази ЕДБО Міністерства освіти https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/, дійсного на дату подання документів завірену печаткою та підписом керівника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Умовами тендерної документації та проєктом договору передбачено - Виконавець повинен провести комплекс організаційно-технічних заходів (встановлення обладнання та технічне обслуговування засобів тривожної сигналізації (кнопки тривожного виклику та брилок) з метою обов’язкового здійснення негайного виїзду групи реагування охорони на кожний із об’єктів Замовника. Встановлення обладнання та технічне обслуговування засобів тривожної сигналізації (кнопки тривожного виклику та брилок) - Учасник може провести/проводити, як особисто так і за допомогою субпідрядників та співвиконавців, що не суперечить чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення необхідних кваліфікаційних критеріїв до тендерної документації

Номер: 60c59bc1138a40919c7c228dc6b55615
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-002608-a.c10
Назва: Внесення необхідних кваліфікаційних критеріїв до тендерної документації
Вимога:
У відповідності до підпункту 2 пункту 2 Статті 16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України Про публічні закупівлі, Замовник повинен установити кваліфікаційні критерії до учасників, а саме – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». У відповідності до Ліцензійних умов, що затверджені Постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», виконавцем послуг охорони повинен бути Охоронник 1-4 розрядів (Наказ Міністерства соціальної політики України №621 від 25 вересня 2013 року). При цьому в тендерній документації не міститься жодних кваліфікаційних вимог до даної категорії безпосереднього виконавця охоронних послуг. У відповідності до вимог Закону Про публічні закупівлі, Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», Наказу Міністерства соціальної політики України №621 від 25 вересня 2013 року Замовнику необхідно визначитись з розрядом охоронників та внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме додати вимогу: "Охоронник _ розряду – надати копії посвідчень Охоронника не нижче _-го розряду виданий учбовим закладом професійного навчання чи підвищення кваліфікації. Посвідчення мають бути дійсними на дату подання документів та внесені до бази ЕДБО Міністерства освіти https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/, надані копії завірені печаткою та підписом керівника."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявність в Учасника Ліцензії - свідчить про наявність працівників відповідної кваліфікації, та права надавати охоронні послуги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Рація для ОДНОГО охоронника

Номер: f9caa83f52e94aa581dda49356a60729
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-002608-a.b9
Назва: Рація для ОДНОГО охоронника
Вимога:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації: "Кількість охоронників, що одночасно перебувають на об'єкті: 1". Проте, в основних технічних та якісних вимогах до Предмета закупівлі цього ж Додатку встановлено: "Охоронники повинні бути забезпечені . . . раціями". Виникає питання, навіщо одному охороннику під час перебування на посту рація? У кого повинна знаходитися інша рація? З ким повинен підтримувати зв'язок охоронник? Просимо внести зміни до тендерної документації з метою усунення невідповідностей, а саме: виключити вимогу про забезпечення охоронника спеціальним засобом індивідуального захисту та самооборони - рацією, оскільки така не знаходить логічного пояснення та необхідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Щодо вимоги: працівники повинні працювати на повну ставку, у тому числі директор

Номер: 8941c6fa91a84938a30a384f1f326d4d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-002608-a.b8
Назва: Щодо вимоги: працівники повинні працювати на повну ставку, у тому числі директор
Вимога:
Шановний Замовнику, що це за дискримінація!? Своєю вимогою Ви порушуєте основний ЗАКОН УКРАЇНИ - КОНСТИТУЦІЮ!!! Чи знаєте Ви про існування статті 42? Вона говорить про те, що: Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом. Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів. Також Ваша вимога порушує Цивільний кодекс України: Стаття 3. Загальні засади цивільного законодавства 4) свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом. То Ви хочете сказати, що особа, яка є Директором в декількох компаніях - має звільнитися звідусюди, щоб прийняти участь у Вашій закупівлі! Вимагаємо внесення змін, інакше Ваша вимога буде оскаржена в АМКУ!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Повторно щодо невідповідності у вимогах

Номер: 005de351a00944bea1b8d488014ebf74
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-002608-a.b7
Назва: Повторно щодо невідповідності у вимогах
Вимога:
Вельмишановний замовнику! Читати тендерну документацію ми вміємо. Тому повторно вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, або пояснити як один охоронець буде одночасно перебувати у декількох місцях? Додатком 3 до тендерної документації технічна специфікація щодо предмету закупівлі Замовником встановлено: "Кількість охоронників, що одночасно перебувають на об"єкті: 1". Проте вже у пункті 16 цього ж Додатку встановлена вимога: "Перебувати на контрольно-пропускних пунктах". Тобто, даний пункт не один? Як один охоронник зможе одночасно та постійно перебувати у декількох місцях? Додаток 4 Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством містить пункт 5: "Учасник надає гарантійний лист щодо перебування охоронників на постах охорони та здійснення обходу всередині Об"єктів через кожні дві (2) години у нічний час з 20-00 години до 08-00 години (з метою перевірки зачинення дверей/вікон, контролю протипожежного стану, виявлення несанкціонованого перебування на Об"єкті сторонніх осіб тощо). Тобто, охоронник має бути не 1 і пост охорони також не 1? Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: Постійне перебування охоронників на посту (цілодобово). Перебування охоронників на посту охорони та здійснення обходу всередині Об"єктів через кожні дві (2) години у нічний час з 18-00 години ло 08-00 години". Знову ж таки, кількість необхідних Замовнику охороннику, кількість постів та час нічних обходів з 18-00 чи з 20-00. Вимагаємо від Замовника визначитись з кількістю необхідних охоронників, кількістю постів та вимогами до охоронників, та усунути усі протиріччя в умовах тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність у змісті Тендерної документації.

Номер: 378a980848cb41579fc802f6b53d7ba6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-002608-a.b6
Назва: Невідповідність у змісті Тендерної документації.
Вимога:
Додатком 3 до тендерної документації технічна специфікація щодо предмету закупівлі Замовником встановлено: "Кількість охоронників, що одночасно перебувають на об"єкті: 1". Проте вже у пункті 16 цього ж Додатку встановлена вимога: "Перебувати на контрольно-пропускних пунктах". Тобто, даний пункт не один? Як один охоронник зможе одночасно та постійно перебувати у декількох місцях? Додаток 4 Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством містить пункт 5: "Учасник надає гарантійний лист щодо перебування охоронників на постах охорони та здійснення обходу всередині Об"єктів через кожні дві (2) години у нічний час з 20-00 години до 08-00 години (з метою перевірки зачинення дверей/вікон, контролю протипожежного стану, виявлення несанкціонованого перебування на Об"єкті сторонніх осіб тощо). Тобто, охоронник має бути не 1 і пост охорони також не 1? Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: Постійне перебування охоронників на посту (цілодобово). Перебування охоронників на посту охорони та здійснення обходу всередині Об"єктів через кожні дві (2) години у нічний час з 18-00 години ло 08-00 години". Знову ж таки, кількість необхідних Замовнику охороннику, кількість постів та час нічних обходів з 18-00 чи з 20-00. Вимагаємо від Замовника визначитись з кількістю необхідних охоронників, кількістю постів та вимогами до охоронників, та усунути усі протиріччя в умовах тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно пп. 4.3 «місце, кількість, обсяг поставки товарів, надання послуг або виконання робіт», р. I. «Загальні положення» - вказано: Місце надання охоронних послуг: вул. Київська,10, м. Обухів, Київська обл., 08700. Обсяг надання послуг – 1 цілодобовий пост, а також встановлення та обслуговування засобів тривожної сигналізації (кнопка тривожного виклику в кількості 1 шт. та 1 брилок). (Адміністративне приміщення виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області та прилеглої території по вул.. Київська,10 – окремо розташоване адміністративне приміщення площею - 809 кв.м, гараж загальною площею – 194,4 м. кв., та прилегла територія площею -3265м.кв.). Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі» - кількість охоронників, що одночасно перебувають на об'єкті: 1 (в разі нештатної ситуації кількість охоронників може бути збільшена за вимогою Замовника – додатково (орієнтовно) 200 л/год).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Аналогічний договір

Номер: 2bf8c2b1ecfb4c9980db9b99dc78e23b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-002608-a.b5
Назва: Аналогічний договір
Вимога:
Тендерна документація Замовника містить пункт про надання Учасником аналогічного договору, та визначається його предмет: "Предметом аналогічного договору є надання послуг з фізичної охорони адміністративних будівель, державних підприємств, установ, організацій тощо". Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" - замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підкреслюємо - саме за предметом закупівлі, а не за формою власності, принципом фінансування тощо. Вважаємо, що вимога, щодо аналогічного договіру саме з державним підприємством є дискримінаційною вимогою по відношенню до потенційних учасників, що мають досвід виконання аналогічних послуг у приватних структурах. Повідомляємо також, що згідно з рішенням Постійно діючої адміністратичної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9941-р/пк-пз від 26.09.2018 (пункт 5 рішення) замовника було зобов'язано внести зміни до документації за усунути порушення: замовник вимагав надати копію договору на виконання аналогічних робіт з бюджетними установами за 2017-2018 рік. У рішенні зазначено, що дана вимога щодо надання договорів саме з бюджетними установами - порушує принципи здійснення закупівель: недискримінація учасників. Враховуючи вищеначедені факти, враховуючи вимоги чинного законодавства щодо недискримінації учасників закупівлі - просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт Учаснику потрібно надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку), що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується). Предметом аналогічного договору є надання послуг з фізичної охорони адміністративних будівель, державних підприємств, установ, організацій, тощо: - необхідно надати аналогічний договір з додатками, які є невід’ємною частиною договору) за будь-який період з 2019 року, тобто охорона адміністративних приміщень, підприємств, установ, організацій - незалежно від форми власності.
Статус вимоги: Задоволено