-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Будівництво вуличного освітлення по вул. Леонтовича до с. Озера, Бучанського району Київської області"
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
07.06.2021 10:16 - 11.06.2021 00:00
Без відповіді
Порядок визначення предмета закупівлі код згідно з ДК 021:2015
Номер:
e93b667c6ac14e31802d7c1287c7358d
Дата опублікування:
10.06.2021 18:04
Опис:
Шановний замовник, порядок визначення предмета закупівлі здійснюється згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» в якому вказано що «Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301».,.виходячи з цього для Виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації відповідає код дк 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. Просимо надати відповідь чим керувався Замовник при визначенні предмета закупівлі, та чому саме цей код згідно з ДК 021:2015?
Без відповіді
Стосовно Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції
Номер:
d179cefe580a47f8aad594f398445d72
Дата опублікування:
09.06.2021 13:44
Опис:
Шановна Уповноважена особа, Розробка та затвердження проєктної документації регламентується наступними нормативно-правовими актами України:
• Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності";
• Закон України «Про архітектурну діяльність»;
• Закон України «Про будівельні норми»;
• Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 про Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи;
• Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 "Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів;
• Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 19 травня 2017 року № 125 "Про затвердження Змін до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів.
Жодним нормативно-правовим актом, у тому числі у сфері інженерного та архітектурного проектування, не вимагається наявність Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції, таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Даний стандарт має виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Тому просимо виключити дискримінаційну вимогу щодо надання Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018.
Без відповіді
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ
Номер:
2f217e49d9044a909f2f622527d4000c
Дата опублікування:
09.06.2021 13:11
Опис:
Відповідно до пункту 5 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ (ст.16)оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт.Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Обов’язково зазначити інформацію про наявність: -інженера проектувальника в частині в частині енергозбереження з відповідним кваліфікаційним сертифікатом (інженерно-будівельне проектування у часині забезпечення економії енергії щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки))Для належного та якісного виконання робіт учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого ГІПа або ГАПа, який має стаж роботи на підприємстві не менше 5 років. Для належного та якісного виконання робіт учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого інженера проектувальника в частині в частині енергозбереження, який має стаж роботи на підприємстві не менше 2 років з наданням копій зареєстрованих енергетичних сертифікатів будівлі (не менше трьох) за останні 2 роки.Для підтвердження наявності зазначених вище працівників у складі пропозиції необхідно надати копії чинних кваліфікаційних сертифікатів та накази про призначення/ або трудові книжки (або ЦПХ у разі необхідності). З огляду на той факт, що відповідно до умов Інженерно- будівельне проектування в частині забезпечення економії енергії (ЗЕЕ): Даний напрямок дозволяє сертифікованому інженеру проектувати, керувати або вести нагляд з проектування розділів, які відповідають за дотримання норм щодо енергоефективності будівель і споруд промислового або цивільного призначення . (об'єкти I-V категорії складності). Відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) Замовник проводить закупівлю На Виконання робіт з розробки проектно кошторисної документації по об'єкту: “Будівництво вуличного освітлення по вул. Леонтовича до с. Озера, Бучанського району, Київської області. Отже, зі змісту Технічного завданням, що викладене в Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є зрозумілим, що Замовник не передбачив об’єм роботи, який повинен виконуватися інженером-проектувальником у частині забезпечення економії енергії, а відтак, наявність або відсутність у Учасника закупівлі такого працівника жодним чином не може вплинути на той об’єм роботи, що Замовник запланував до закупівлі. Для Учасника закупівлі дана вимога є дискримінаційною, оскільки інженер-проектувальник у частині забезпечення економії енергії не буде задіяний при виконанні робіт передбаченого Замовником у Технічному завданні на виготовлення проектно-кошторисної документації. За таких умов взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб'єкти господарювання, які мають в штаті співробітника – інженера-проектувальника у частині забезпечення економії енергії, який по факту не буде задіяний при виготовленні проектно-кошторисної документації. Враховуючи викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до Документації в цій частині.
Без відповіді
Наявність працівників
Номер:
760f3b5889bf48ea8034f26f012be120
Дата опублікування:
09.06.2021 13:10
Опис:
Доброго дня. Яким чином вплине на якість виконання робіт наявність у штаті інженера(-ів) з досвідом роботи не менше 5 років або 2 років на даній посаді, в статті 16 частині 2 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачені кваліфікаційні критерії до учасника закупівлі, а саме: “1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю”, тобто учасник підтверджує, що має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але в законі немає вимоги про досвід роботи не менше 5 років або 2 роки в статті 16 частині 2 Закону України “Про публічні закупівлі” взагалі відсутні вимоги, щодо термінів. Дана вимога суперечить вимогам статті 5 Законі України “Про публічні закупівлі” та є дискримінаційною. Тому вимагаємо вилучити дану вимогу з вашої тендерної документації.
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
123a637c697c422ea6549e946c070db3
Дата опублікування:
09.06.2021 13:09
Опис:
Доброго дня, чи буде вважатися аналогічним договір на Виконання робіт по виготовленню проектної документації Реконструкції лінії вуличного освітлення за Код ДК 71320000-7 Послуги з інженерного проектування?
Відповідь:
Доброго дня, аналогічним буде вважатись договір з аналогічним кодом ДК, тобто договір з кодом ДК 71320000-7 Послуги з інженерного проектування не буде вважатись аналогічним, оскільки код ДК даної закупівлі 45231400-9.
Дата відповіді:
10.06.2021 15:33