-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Будівництво вуличного освітлення по вул. Леонтовича до с. Озера, Бучанського району Київської області"
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2021 10:16 - 11.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискрімінаційних вимог
Номер:
45a78df346944d97bb62318950a7794a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-07-001788-b.b1
Назва:
Вимога про усунення дискрімінаційних вимог
Вимога:
Замовник вимагає: надання документів сертифікатів підприємства : - ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю - ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління - ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Прохання надати роз"яснення на які норми чинного законодавства ми спираєтесь? Проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги та такі, які порушують ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі». В п. 11 та в п.12 Додатку 3 Тендерної документації вимагається надання від учасників процедури закупівлі сертифікат на систему ISO відповідно. Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 5 статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому навіть враховуючи посилання на ст. 22 п.3 Закону, де зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, ключовим моментом є «вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством». Наголошуємо, що обов’язок у наявності у учасника Сертифікати ISO не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Вимагаємо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ISOОзнайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання: "Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Обов’язково зазначити інформацію про наявність: 1.архітектора з архітектурного та об’ємного проектування; 3.інженера-проектувальника (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості); 4.інженера проектувальника з кваліфікаційним атестатом з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель 5.інженера проектувальника з кваліфікаційним атестат обстеження інженерних систем будівлі 6.інженера проектувальника в частині в частині енергозбереження з відповідним кваліфікаційним сертифікатом (інженерно-будівельне проектування у часині забезпечення економії енергії щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)) Для належного та якісного виконання робіт учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого інженера проектувальника в частині в частині енергозбереження, який має стаж роботи на підприємстві не менше 2 років з наданням копій зареєстрованих енергетичних сертифікатів будівлі (не менше трьох) за останні 2 роки. Роботи які необхідно виконати , виходячи з технічного завдання та назви Виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Будівництво вуличного освітлення по вул. Леонтовича до с. Озера, Бучанського району Київської області") закупівлі згідно законодавства виконує інженер- проектувальник в частині забезпечення економії енергії або Інженер-проектувальник в частині безпека експлуатації та захист від шуму. Прошу забрати незаконну вимогу про наявність :1.архітектора з архітектурного та об’ємного проектування; 3.інженера-проектувальника (роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості); 4.інженера проектувальника з кваліфікаційним атестатом з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель 5.інженера проектувальника з кваліфікаційним атестат обстеження інженерних систем будівлі 6.інженера проектувальника в частині в частині енергозбереження з відповідним кваліфікаційним сертифікатом (інженерно-будівельне проектування у часині забезпечення економії енергії щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)) Для належного та якісного виконання робіт учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого інженера проектувальника в частині в частині енергозбереження, який має стаж роботи на підприємстві не менше 2 років з наданням копій зареєстрованих енергетичних сертифікатів будівлі (не менше трьох) за останні 2 роки. Або пояснити про які саме будівлі йдеться при Виконанні робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Будівництво вуличного освітлення по вул. Леонтовича до с. Озера, Бучанського району Київської області", посилаючись на Закони України. Прошу вказати у кваліфікаційних вимогах інженерів - проектувальників та кваліфікаційні сертифікати які згідно законодавства потрібні для виконання робіт даної закупівлі.
Крім того, просимо звернути увагу!!! Вами, у закупівлі за цим самим предметом, яка була скасована з причини невідповідності документації вимогам закону, було надано роз'яснення, що відповідні зміни будуть внесені!!! Проте, вже втретє Вами оголошено закупівлю з наявними дискримінаційними вимогами, і жодних змін не внесено!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 14:29
Вирішення:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства. В нашому випадку до різних предметів закупівлі замовником самостійно визначено перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам.
По суті Вашої вимоги щодо необхідності сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції – вважаємо такі документи вважливими, оскільки вони видаються після перевірок компетентними сертифікаційними органами і засвідчують високий рівень організації управління у потенційного учасника і виконавця робіт, що є немаловажним для якісного виконання робіт. Такі сертифікати є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції/робіт на всіх етапах їх створення і підтверджує результативність та якість роботи підприємств. В разі відповідності підприємства критеріям сертифікації його взмозі отримати будь яке підприємство. Це дає можливість оцінити потенційного партнера ще до початку взаємодії, спираючись на висновки компетентного органу, а не проводити оцінку самостійно. Такі документи можуть бути отримані будь-якою проектувальною організацією за її бажанням у необмеженого кола сертифікаційних органів, в цьому не існує жодних перешкод, а значить будь-який учасник може виконати такі умови. Тому умова про необхідність сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. ДСТУ ISO 37001:2018 Системи щодо протидії корупції залишається незмінною.
Статус вимоги:
Відхилено