• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Тролейбуси з автономним ходом

Завершена

33 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 165 000.00 UAH
Період уточнення: 06.06.2021 18:37 - 28.06.2021 00:00
Відповідь надана

Розяснення технычноъ специфыкацыъ

Номер: acd5988a6f3341b994115bca971d7c3a
Дата опублікування: 22.06.2021 08:33
Опис: Доброго дня. У внесених змінах у технічну специфікацію зазначено (Додаток 3 Тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТРОЛЕЙБУСА): - Гальмівний енергоакумулятор передній - 99% тролейбусів, які представлені на ринку України використовують підвіску виробництва ZF, в конструкції якої не передбачено Гальмівного енергоакумулятора переднього. Просимо розяснити дану вимогу, що саме мається на увазі.; - Гальмівний кран (педаль) - у конструкції тролейбуса використовується і гальмівний кран і гальмівна педаль. Просимо розяснити дану вимогу. - Акумуляторні батареї автономного ходу - що саме мається на увазі? Як правило Акумуляторна батарея автономного ходу - один суцільний блок, вартість 20 таких блоків - перевищить загальну вартість тендеру (вартість одного блоку АКБ для Автономного ходу - в межах 50 тис. Євро, 20 блоків - 1 млн Євро....). Просимо дати розяснення даного пункту.
Відповідь: Шановний учасник, на ваші, запитання щодо роз’яснення умов технічної документації повідомляємо наступне:. 1. Гальмівний енергоакумулятор передній – мається на увазі гальмівна камера переднього мосту. 2. Гальмівний кран (педаль)-в конструкції тролейбусів передбачено гальмівний кран стоякового гальма та гальмівний кран (педаль) робочого гальма – мається на увазі гальмівний кран (педаль) робочого гальма. 3. Акумуляторна батарея автономного ходу складається з окремих акумуляторних елементів – в документації мається на увазі один складовий акумуляторний елемент акумуляторної батареї. Дякую за співпрацю!
Дата відповіді: 23.06.2021 16:11
Відповідь надана

Технічне питання стосовно авномного ходу тролейбуса

Номер: a25c1b96ba4d4cdfa8b8c72462cf1049
Дата опублікування: 07.06.2021 08:52
Опис: Питання стосовно системи Автономного ходу. У тендерній документації, а саме у «Додаток 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» зазначено: 1. Автономний хід Автономний хід тролейбуса при повному завантаженні не менше 20 км. 2. Акумуляторні батареї автономного ходу Літій-іонні або літій-титанатні. Для повного розуміння потреби міста у Автономному ході для тролейбусів просимо надати: 1. Маршрут, на якому планується використання поставлених Тролейбусів з Автономним ходом. 2. Термін гарантії на Акумуляторні батареї для Автономного ходу. 3. Можливість використання проміжної підзарядки на кінцевих точках маршруту(-ів) з Автономним ходом. Просимо врахувати, що всі поставлені запитання прямо впливають на тип запропонованої та використаної батареї, її ємкість, схему розташування у тролейбусі та інші параметри Тролейбуса. З метою врахування вимог Законодавства України просимо надані пояснення відобразити у Тендерній документації Будемо вдячні за оперативну та повну відповідь на запитання.
Відповідь: Шановний учасник, на ваші, запитання до тендерної документації повідомляємо наступне: 1. Маршрут на якому має рухатися тролейбус передбачає, що тролейбус на автономному ходу буде рухатися не більше 5 км. Але в майбутньому планується використовувати їх на більш дальні дистанції з автономним рухом. 2. Термін гарантії експлуатації батареї повинен складати не менш 7 років. 3. На кінцевих точках маршруту відсутня можливість проміжної підзарядки. Відповідні зміни, щодо автономного ходу відображено в новій редакції тендерної документації. Дякую за співпрацю!
Дата відповіді: 09.06.2021 08:16
Відповідь надана

Дискримінаційні умови закупівлі

Номер: 6954e953c339448f8be20225f8b7737c
Дата опублікування: 07.06.2021 08:44
Опис: Доброго дня. Наша компанія уважно вивчила тендерну документацію. У нас, як постачальника пасажирського міського транспорту виникли запитання стосовно тендеру: 1. Строк постачання товару: 1 тролейбус з автономним ходом до 23 серпня 2021 року 2 тролейбуси з автономним ходом до 24 грудня 2021 року Просимо врахувати, що технологічний процес виготовлення тролейбуса становить не менше 3 місяців, а тролейбусів з автономним ходом – шість-сім місяців (через тривалий час на поставку акумуляторів для автономного ходу). Запропоновані Замовником терміни поставки нереально виконати, якщо у Вас в наявності не має готового тролейбуса. Якщо до цього врахувати дату подачі тендерних пропозицій (07.07.2021), дату аукціону (12.08.2021) – це цілком очевидно. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» - підписання договору через 10 днів після оголошення переможця торгів, тобто 22.08.2021 р. Наголошую – дата поставки одного тролейбуса – до 23.08.2021 р. Таким чином, тендерна документація в частині термінів поставки прописана під конкретного виробника тролейбусів, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи наведене вимагаємо: 1. Виключити з тендерної пропозиції нереальні терміни поставки одного тролейбуса - до 23 серпня 2021 року. 2. Встановити терміни поставки тролейбусів – шість місяців після підписання договору. Не виконання наших вимог буде свідчити про заангажованість Замовника та співпрацю його з визначеним Виробником, що суперечить законодавству України про економічну конкуренцію та про Публічні закупівлі. У випадку не врахування вимоги – ми залишаємо за собою право на оскарження умов закупівля у Антимонопольному Комітеті України як дискримінаційні.
Відповідь: Шановний учасник, на вашу вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне: Ми розуміємо Вашу стурбованість та бажання прийняти участь в нашій закупівлі, але на сьогоднішній день в нас існує нагальна потреба в придбанні одного тролейбуса з автономним ходом, саме до 23.08.2021 року з метою відкриття нового тролейбусного маршруту до Дня Незалежності України. Отже нажаль ми не маємо можливості внести запропановані Вами зміни до тендерної документації в частині збільшення строків поставки товарів. Також зазначаємо, що не спроможність учасника виконати вимоги тендерної документації закупівлі в якій він має намір взяти участь, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними. Дякую за співпрацю!
Дата відповіді: 09.06.2021 08:13