-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Тролейбуси з автономним ходом
Завершена
33 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 165 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 165 000.00 UAH
Період уточнення:
06.06.2021 18:37 - 28.06.2021 00:00
Відповідь надана
Розяснення технычноъ специфыкацыъ
Номер:
acd5988a6f3341b994115bca971d7c3a
Дата опублікування:
22.06.2021 08:33
Опис:
Доброго дня.
У внесених змінах у технічну специфікацію зазначено (Додаток 3 Тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТРОЛЕЙБУСА):
- Гальмівний енергоакумулятор передній - 99% тролейбусів, які представлені на ринку України використовують підвіску виробництва ZF, в конструкції якої не передбачено Гальмівного енергоакумулятора переднього. Просимо розяснити дану вимогу, що саме мається на увазі.;
- Гальмівний кран (педаль) - у конструкції тролейбуса використовується і гальмівний кран і гальмівна педаль. Просимо розяснити дану вимогу.
- Акумуляторні батареї автономного ходу - що саме мається на увазі? Як правило Акумуляторна батарея автономного ходу - один суцільний блок, вартість 20 таких блоків - перевищить загальну вартість тендеру (вартість одного блоку АКБ для Автономного ходу - в межах 50 тис. Євро, 20 блоків - 1 млн Євро....). Просимо дати розяснення даного пункту.
Відповідь:
Шановний учасник, на ваші, запитання щодо роз’яснення умов технічної документації повідомляємо наступне:.
1. Гальмівний енергоакумулятор передній – мається на увазі гальмівна камера переднього мосту.
2. Гальмівний кран (педаль)-в конструкції тролейбусів передбачено гальмівний кран стоякового гальма та гальмівний кран (педаль) робочого гальма – мається на увазі гальмівний кран (педаль) робочого гальма.
3. Акумуляторна батарея автономного ходу складається з окремих акумуляторних елементів – в документації мається на увазі один складовий акумуляторний елемент акумуляторної батареї.
Дякую за співпрацю!
Дата відповіді:
23.06.2021 16:11
Відповідь надана
Технічне питання стосовно авномного ходу тролейбуса
Номер:
a25c1b96ba4d4cdfa8b8c72462cf1049
Дата опублікування:
07.06.2021 08:52
Опис:
Питання стосовно системи Автономного ходу.
У тендерній документації, а саме у «Додаток 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» зазначено:
1. Автономний хід Автономний хід тролейбуса при повному завантаженні не менше 20 км.
2. Акумуляторні батареї автономного ходу Літій-іонні або літій-титанатні.
Для повного розуміння потреби міста у Автономному ході для тролейбусів просимо надати:
1. Маршрут, на якому планується використання поставлених Тролейбусів з Автономним ходом.
2. Термін гарантії на Акумуляторні батареї для Автономного ходу.
3. Можливість використання проміжної підзарядки на кінцевих точках маршруту(-ів) з Автономним ходом.
Просимо врахувати, що всі поставлені запитання прямо впливають на тип запропонованої та використаної батареї, її ємкість, схему розташування у тролейбусі та інші параметри Тролейбуса.
З метою врахування вимог Законодавства України просимо надані пояснення відобразити у Тендерній документації
Будемо вдячні за оперативну та повну відповідь на запитання.
Відповідь:
Шановний учасник, на ваші, запитання до тендерної документації повідомляємо наступне:
1. Маршрут на якому має рухатися тролейбус передбачає, що тролейбус на автономному ходу буде рухатися не більше 5 км. Але в майбутньому планується використовувати їх на більш дальні дистанції з автономним рухом.
2. Термін гарантії експлуатації батареї повинен складати не менш 7 років.
3. На кінцевих точках маршруту відсутня можливість проміжної підзарядки.
Відповідні зміни, щодо автономного ходу відображено в новій редакції тендерної документації.
Дякую за співпрацю!
Дата відповіді:
09.06.2021 08:16
Відповідь надана
Дискримінаційні умови закупівлі
Номер:
6954e953c339448f8be20225f8b7737c
Дата опублікування:
07.06.2021 08:44
Опис:
Доброго дня.
Наша компанія уважно вивчила тендерну документацію. У нас, як постачальника пасажирського міського транспорту виникли запитання стосовно тендеру:
1. Строк постачання товару:
1 тролейбус з автономним ходом до 23 серпня 2021 року
2 тролейбуси з автономним ходом до 24 грудня 2021 року
Просимо врахувати, що технологічний процес виготовлення тролейбуса становить не менше 3 місяців, а тролейбусів з автономним ходом – шість-сім місяців (через тривалий час на поставку акумуляторів для автономного ходу). Запропоновані Замовником терміни поставки нереально виконати, якщо у Вас в наявності не має готового тролейбуса. Якщо до цього врахувати дату подачі тендерних пропозицій (07.07.2021), дату аукціону (12.08.2021) – це цілком очевидно. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» - підписання договору через 10 днів після оголошення переможця торгів, тобто 22.08.2021 р. Наголошую – дата поставки одного тролейбуса – до 23.08.2021 р. Таким чином, тендерна документація в частині термінів поставки прописана під конкретного виробника тролейбусів, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене вимагаємо:
1. Виключити з тендерної пропозиції нереальні терміни поставки одного тролейбуса - до 23 серпня 2021 року.
2. Встановити терміни поставки тролейбусів – шість місяців після підписання договору.
Не виконання наших вимог буде свідчити про заангажованість Замовника та співпрацю його з визначеним Виробником, що суперечить законодавству України про економічну конкуренцію та про Публічні закупівлі. У випадку не врахування вимоги – ми залишаємо за собою право на оскарження умов закупівля у Антимонопольному Комітеті України як дискримінаційні.
Відповідь:
Шановний учасник, на вашу вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне:
Ми розуміємо Вашу стурбованість та бажання прийняти участь в нашій закупівлі, але на сьогоднішній день в нас існує нагальна потреба в придбанні одного тролейбуса з автономним ходом, саме до 23.08.2021 року з метою відкриття нового тролейбусного маршруту до Дня Незалежності України.
Отже нажаль ми не маємо можливості внести запропановані Вами зміни до тендерної документації в частині збільшення строків поставки товарів.
Також зазначаємо, що не спроможність учасника виконати вимоги тендерної документації закупівлі в якій він має намір взяти участь, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Дякую за співпрацю!
Дата відповіді:
09.06.2021 08:13