-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот № 1 Комплект парта одномісна зі стільцем для учнів початкових класів НУШ, комплект учнівський одномісний з регулюванням висоти 4-6 ростова група, Лот № 2 Комплект засобів навчання та обладнання (крім комп’ютерного) для учнів початкових класів НУШ
Завершена
5 488 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 12 440.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 12 440.00 UAH
Період уточнення:
02.06.2021 16:05 - 23.06.2021 00:00
Відповідь надана
Просимо надати роз’яснення
Номер:
0628c1d486114e37aaaa8a86257b10d5
Дата опублікування:
22.06.2021 18:17
Опис:
Шановний Замовнику!
В тендерній документації міститься вимога щодо надання учасником: «Копія встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує, що учасника зареєстровано платником податку на додану вартість, сформованого не раніше дати оголошення про проведення даної закупівлі. За відсутності такого документу – надати відповідну довідку-пояснення».
Наказом Міністерства фінансів України № 1130 від 14.11.2014 року затверджено Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (далі - Положення № 1130).
Цим Положенням визначається, зокрема, порядок формування і надання витягів та довідок з Реєстру.
Отже, просимо замовника надати роз’яснення який саме документ вимагається в тендерній документації: витяг з Реєстру платників податку на додану вартість або довідка?
Також, пунктом 1.6. Положення № 1130 передбачено, що, особі, яка реєструється як платник ПДВ, присвоюється індивідуальний податковий номер, який використовується для сплати податку. Індивідуальний податковий номер є єдиним для всього інформаційного простору України і зберігається за платником ПДВ до моменту анулювання реєстрації платника ПДВ.
Ми, як учасник закупівлі, є платником ПДВ та маємо відповідний Витяг, який видано раніше дати оголошення про проведення даної закупівлі.
Пунктом 7.4. Положення № 1130 визначено, що витяг з Реєстру платників податку на додану вартість діє до внесення змін до такого реєстру.
З урахуванням викладеного, просимо надати роз’яснення, чи може учасник надати витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, який було видано учаснику при його реєстрації платником ПДВ, а отже раніше дати оголошення про проведення даної закупівлі, із додатковим наданням «довідки-пояснення»?
Відповідь:
Відповідно до таблиці 2 Додатку 7 до тендерної документації учасник надає в тому числі копію встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує, що учасника зареєстровано платником податку на додану вартість, сформованого не раніше дати оголошення про проведення даної закупівлі. За відсутності такого документу – надати відповідну довідку-пояснення. Задля отримання Замовником актуальної інформації щодо реєстрації учасників платниками відповідного податку, Замовник вимагає таку інформацію саме у встановлені у тендерній документації строки (не раніше дати оголошення про проведення даної закупівлі). Враховуючи зазначену Вами у запитанні інформацію (система оподаткування) учасники на рівних умовах мають можливість сформувати таку інформацію у порядку, передбаченому розділом 7 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1130 від 14.11.2014 року, та надати у складі своєї тендерної пропозиції. Крім того, пояснюємо, що довідка -пояснення надається у разі, якщо учасник не надає копію встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує, що учасника зареєстровано платником податку на додану вартість, сформованого не раніше дати оголошення про проведення даної закупівлі. Якщо учасник надає копію встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує, що учасника зареєстровано платником податку на додану вартість, сформованого не раніше дати оголошення про проведення даної закупівлі, то довідку-пояснення учасник не надає (конкретно у Вашому запитанні йдеться про витяг з Реєстру платників податку на додану вартість). Надаючи такий Витяг відповідно до умов ТД, довідку – пояснення надавати не потрібно.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
25.06.2021 15:11
Відповідь надана
Стосовно Забезпечення ТП
Номер:
bebfd177233f4ccd98c406dd1393f121
Дата опублікування:
22.06.2021 18:15
Опис:
Шановний Замовнику!
В тендерній документації міститься вимога: «В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації».
Лист від банку-гаранта має містити інформацію про платоспроможність і не знаходження в стадії ліквідації щодо якого саме суб’єкта: банка-гаранта чи учасника?
Відповідь:
Відповідно до п. 2 розділу 3 тендерної документації учасник, повинен надати покриту (забезпечену) форму гарантії, про що повинно бути зазначено у тексті гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку учасника. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації. Шановний учасник, зазначена вище інформація вимагається у розділі щодо надання забезпечення тендерної пропозиції та стосується документального підтвердження грошового покриття, а отже лист який вимагається від банку – гаранта стосується платоспроможності та не знаходження у стадії ліквідації саме банку, який видає банківську гарантію.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
25.06.2021 15:10