• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

Торги не відбулися

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 31.05.2021 17:33 - 06.06.2021 00:00
Відповідь надана

Скарга щодо дискримінаційних вимог

Номер: c74de573de3044fbbca72dbc4b1f10eb
Дата опублікування: 04.06.2021 06:10
Опис: СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів Додатком 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Замовником визначено надати довідку, складену за нижченаведеною формою, яка містить інформацію про наявність у власності\користуванні учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про надання послуг, при цьому, серед іншого обладнання у довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність у власності\користуванні учасника супутникового обладнання - GPS-приймачів (не менше 2 штуки), електронних тахеометрів (не менше 2 штук), трасошукач з лінійним передатчиком, комп'ютерне та відповідне периферійне обладнання (зокрема принтер формату не менше А1), транспортні засоби (не менше 1 штуки) (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права). Щодо вимоги про наявність (не менше 2 штуки), електронних тахеометрів (не менше 2 штук), трасошукач з лінійним передатчиком, комп'ютерне та відповідне периферійне обладнання (зокрема принтер формату не менше А1), транспортні засоби (не менше 1 штуки) вважаємо дискримінаційною у зв’язку з відповідністю причини наслідкових дій між предметом закупівлі та наявністю відповідного обладнання, інструменту або транспортних засобів. Жодним нормативним актом України не передбачено одночасне топографо-геодезичне знімання земельної ділянки двома GPS-приймачів (не менше 2 штуки), електронних тахеометрів (не менше 2 штук), трасошукач з лінійним передатчиком. Зокрема інструкцією встановлено варіанти зйомки або GPS-приймачів або тахеометром. Правові підстави для застосування при землеустрої трасошукач з лінійним передатчиком – взагалі вістуні у законодавстві. Відповідно до практики АМК України ( рішення 389-р/пк-пз від 31.01.2017, рішення АМК 5476 –р/пк-пз від 23.03.20200) такі вимоги є однозначно дискримінаційними. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Таким чином, замовники самостійно встановлювали вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Відповідно до наведеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації: а саме виключити з Додатку 1 ТД ( та по змісту усієї ТД) вимогу - GPS-приймачів (не менше 2 штуки), залишити лише 1 GPS -приймач , електронних тахеометрів (не менше 2 штук)- виключити, трасошукач з лінійним передатчиком- виключити, комп'ютерне та відповідне периферійне обладнання (зокрема принтер формату не менше А1)- виключити , транспортні засоби (не менше 1 штуки) (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права)-* виключити.
Відповідь: Шановний Учасник, Тендерним комітетом було уважно розглянуто вашу вимогу та повідомляємо наступне. Зазначаємо, що Тендерним комітетом було детально проаналізовано умови тендерної документації закупівлі № UA-2020-02-05-004152-b та Рішення рішення АМК №5476 –р/пк-пз від 23.03.2020 (на яке Ви посилаєтеся), відносно чого зазначаємо наступне. Відповідно до вказаної закупівлі, від учасників вимагалось мати у власності/користуванні матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг відповідно до предмета закупівлі наступного обладнання: - літальний апарат, оснащений двочастотним GPS/GNSS-приймачем, цифровою фотокамерою для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання) – не менше 2-ох одиниць; - двочастотних GPS-приймачів - не менше 4-ох одиниць; - електронні тахеометри - не менше 3-ох одиниць; - транспортні засоби (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права) - не менше 3-ох одиниць; - широкоформатні принтери формату А0 (плотери або аналоги) - не менше 1-єї одиниці; комп’ютерів – не менше 10 одиниць. Після розгляду Скарги, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова 8 Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Просимо звернути увагу, що у вказаній Вами закупівлі прийняло участь 3 (три) учасники, які кожен мали зазначене обладнання. Вказане лише підтверджує те, що вказана умова не є дискримінаційною, це не було перешкодою для учасників. Підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 04.06.2021 17:33
Відповідь надана

Дискримінаційні та антиконкурентні вимоги (2)

Номер: f8377fdd926e479f9831fc023d4fe1ed
Дата опублікування: 04.06.2021 00:59
Опис: Шановний замовнику! Проаналізувавши Вашу відповідь за вимогу від 03.06.2021р. повідомляємо наступне: Зміни в Земельному законодавстві вже відбулись на підставі Закону України 1423-ІХ, що набув чинності 27.05.2021р., яким виключено ст. 186-1 Земельного кодексу України що передбачував ПОГОДЖЕННЯ землевпорядної документації, а отже НЕОБХІДНОСТІ у юридичному супроводі ПРИ ПОГОДЖЕННІ землевпорядної документації, згідно чинного законодавства НЕМАЄ. Вирішення земельних спорів проходить на підставі глави 25 Розділу 5 Земельного кодексу України, де ст. 158 передбачені органи, що вирішують такі спори: органи місцевого самоврядування та суд. Зокрема, в судовому порядку, де інтереси Замовника представляє АДВОКАТ. Відповідальним за виконання землевпорядних робіт та дотримання документації положень нормативно-технічних документів, державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою є, безпосередньо, сертифікований інженер-землевпорядник відповідно до ст. 26 Закону України "Про землеустрій". Зважаючи на вищеаргументоване, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник, Тендерним комітетом було уважно розглянуто вашу вимогу та повідомляємо наступне. Зважаючи на попередне Ваше зауваження, посилання на ст.186-1 ЗКУ виключено із тендерної документації. Проте Стаття 186 ЗКУ. Погодження і затвердження документації із землеустрою залишилась. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Повторно пояснюємо, що для погодження документації згідно чинного законодавства України та вирішення земельних питань під час розробки документації вважаємо за необхідне наявність спеціаліста з юридичною освітою, який би юридично супроводжував зі свого боку закуплю враховуючи постійні зміни у законодавстві. Підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 04.06.2021 17:32
Відповідь надана

Дискримінаційні та антиконкурентні вимоги

Номер: fc7aceb17f324682a855965d099dc48e
Дата опублікування: 03.06.2021 00:37
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до діючого законодавства вимагаємо прибрати із тендерної документації такі вимоги, що не стосуються розробки проекту землеустрою, а саме: -погодження проекту землеустрою відповідно до ст.186-1 (її було виключено на підставі Закону України 1423-ІХ); -погодження проекту землеустрою із департаментом охорони навколишнього середовища (якщо земельна ділянка не розташована на території природно-заповідно фонду, погодження не доцільне); -наявність у виконавця трасопошукачів та переферийної техніки форматів А1 (земельна ділянка плошею 15 га за розмірами розташовується на форматі А3); -наявність юриста у складі виконавця (для розроблення проекту землеустрою юрист не долучається ніяким чином); -наявність отриманого сертифіката геодезиста не менше ніж 8 років, адже геодезиста, які отримали сертифікат, наприклад к 2019 році, мають не менше досвіду, що ті, які отримали сертифікат у 2013 році. -аналогічний договір розробки проекту землеустрою для комунальних закладів (адже проект землеустрою нічим не відрізняється, якщо він розроблений для фізичних або юридичних осіб будь яких форм власності).
Відповідь: Дякуємо за зауваження, здійснюється коригування тендерній документації (щодо пункту відносно ст. 186-1,а також якщо земельна ділянка не розташована на території природно-заповідно фондув). Стосовно наявності у виконавця трасошукачів та переферійної техніки форматів А1 (земельна ділянка плошею 15 га за розмірами розташовується на форматі А3): Зазначений у закупівлі об'єм послуг, які мають бути виконані обладнанням достатньої кількості, для забезпечення вчасного та якісного надання послуг. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Окрім цього, зазначені вимоги не протирічать статті 40 Закону України «Про землеустрій», статті 17-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 255 від 11.04.2013. Беручи до уваги зазначене вище, а також виходячи з положень норм статті 16, зокрема, в частині назви кваліфікаційного критерію, якому має відповідати учасник та надання документів з метою документального підтвердження його відповідності жодного порушення та/або дискримінаційного підходу нами застосовано не було, оскільки Законом чітко регламентовано підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Крім того, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні. Також наявність юриста у складі виконавця: Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Окрім цього, щодо наявності юриста пояснюємо, що для погодження документації згідно чинного законодавства України та вирішення земельних питань під час розробки документації вважаємо за необхідне наявність юриста, який би юридично супроводжував зі свого боку закупів/*-лю враховуючи постійні зміни у законодавстві. Підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні. Відносно наявності отриманого сертифіката геодезиста не менше ніж 8 років: В технічну документації вносимо зміни. Наявність досвіду роботи сертифікованого геодезиста визначена складністю виконання проекту землеустрою. Стосовно аналогічного договору розробки проекту землеустрою для комунальних закладів: Стосовно скасування вимоги Замовника документально підтверджувати досвід виконання аналогічного договору шляхом подання Учасником у складі тендерної пропозиції аналогічних договорів відповідно до предмета закупівлі повідомляємо, що це не є обмеженням конкуренції та не призводить до дискримінації учасників. Підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 03.06.2021 14:33
Відповідь надана

Уточнення

Номер: a18cb047e339499ba491fadb3dcf109b
Дата опублікування: 03.06.2021 00:14
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Ст. 186-1 було виключено із Земельного кодексу України із набуттям чинності 27.05.2021р. Закону України №1423-ІХ. Просимо внест зміни до тендерної документації із внесеними змінами в чинному законодавстві України.
Відповідь: Дякуємо за зауваження, буде здійснено коригування щодо цього пункту в тендерній документації
Дата відповіді: 03.06.2021 12:59