• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі жіночої консультації із заміною ліфта пасажирського на лікарняний на об'єкті КНП "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" СМР, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 20

Завершена

3 725 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 250.00 UAH
Період уточнення: 28.05.2021 14:57 - 12.06.2021 00:00
Відповідь надана

Відповідність пропозиції учасника

Номер: d1a0fce66734415c98cd8a579d81007b
Дата опублікування: 02.06.2021 11:31
Опис: Згідно Додатка 3 тендерної документації учасник повинен в своїй пропозиції надати гарантійний лист про те, що у випадку аварійних ситуацій Учасник протягом 2 годин за вимогою Замовника оперативно зреагувати на ситуацію та протягом 4 годин усунути наслідки аварійної ситуації. Якщо малась на увазі ліквідація аварійної ситуації в період проведення будівельних робіт, то внесіть зміни в цю вимогу в тендерній документації, додавши: - ліквідація аварійних ситуації при проведенні будівельних робіт на об'єкті з початку будівництва до здачі об'єкта в експлуатацію.
Відповідь: Ліквідація аварійних ситуації при проведенні будівельних робіт на об'єкті проводиться у період з початку будівництва до здачі об'єкта в експлуатацію.
Дата відповіді: 14.06.2021 09:51
Відповідь надана

Відповідність пропозиції учасника

Номер: c16e5563a69048c9a51101b02caa2dda
Дата опублікування: 02.06.2021 09:55
Опис: Згідно Додатка 3 тендерної документації учасник повинен в своїй пропозиції надати гарантійний лист про те, що у випадку аварійних ситуацій Учасник протягом 2 годин за вимогою Замовника оперативно зреагувати на ситуацію та протягом 4 годин усунути наслідки аварійної ситуації. Згідно цієї вимоги учасник повинен довічно проводити ліквідацію аварійних ситуацій на об'єкті Замовника. Учасники тендерних торгів, як правило, будівельні організації або ФОПи з напрямком діяльності у сфері будівництва. Після завершення будівельних робіт об'єкт будівництва приймається в експлуатацію. В подальшому Замовник укладає договір з іншою організацією (а не учасником) на технічне обслуговування обладнання. Тому ліквідацію аварійних ситуацій буде виконувати ця організація. В цьому випадку просимо виключити цю вимогу з тендерної документації. Якщо малась на увазі ліквідація аварійної ситуації в період проведення будівельних робіт, то внесіть зміни в цю вимогу: - ліквідація аварійних ситуації при проведенні будівельних робіт на об'єкті; -укажіть період проведення цих ліквідаційних робіт (з початку будівництва до здачі об'єкта в експлуатацію).
Відповідь: Доброго дня! Так малось на увазі ліквідація аварійної ситуації в період проведення будівельних робіт. Ліквідація аварійних ситуації при проведенні будівельних робіт на об'єкті проводиться у період з початку будівництва до здачі об'єкта в експлуатацію.
Дата відповіді: 02.06.2021 10:09
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: b1aa55e9b4fe4f238c3c2db1b8d29c4e
Дата опублікування: 02.06.2021 09:20
Опис: Згідно Додатка 1 тендерної документації учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. У разі залучення субпідрядників, які документи повинен надати учасник в своїй пропозиції для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме для субпідрядників?
Відповідь: Доброго дня! Копії договорів підряду на роботи, які Учасник планує виконувати за допомогою субпідрядників.
Дата відповіді: 02.06.2021 10:08
Відповідь надана

Інформація

Номер: 2ad248e7c03044449d4bd6e5e3fd54b0
Дата опублікування: 02.06.2021 09:08
Опис: Шановний Замовник! Надайте будь-ласка марку ліфта та його характеристики.
Відповідь: Доброго дня! Ця інформація оприлюднена окремим файлом "Технічні характеристики ліфта"
Дата відповіді: 02.06.2021 10:07
Відповідь надана

Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі

Номер: 62d7a2c5446c44c28ddb97ab7ee3a78a
Дата опублікування: 01.06.2021 16:22
Опис: Згідно п.6 розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати заповнену форму, яка передбачена Додатком 3. Учасники повинні дотримуватись встановленої форми довідки. Але в Додатку 3 викладена не тільки форма довідки, а й вимоги до цінової пропозиції та на відповідність пропозиції учасника тендерній документації. Просимо внести зміни в Додаток 3, де окремо викласти саму форму інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, та окремо в примітці викласти вимоги до цінової пропозиції та на відповідність пропозиції учасника тендерній документації.
Відповідь: Доброго дня! Всю проектну документацію оприлюднити не можливо, оскільки вона в 5 томах. Якщо є бажання і за умовами участі Учасник повинен здійснити огляд місця реконструкції і на місці буде ознайомлений з проектною документацією Поставити запитання
Дата відповіді: 02.06.2021 10:05
Відповідь надана

Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі

Номер: bf9eb83ee95f44a68bee8a1f4302cf89
Дата опублікування: 01.06.2021 16:03
Опис: Згідно п.6 розділу 3 тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі зазначено у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Але Замовником в зазначеному вище Додатку 3 не в повному обсязі надані технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, а саме: 1.Загально-будівельні роботи: п.2,3 - улаштування з/б фундаментів та стін- з якої марки бетону та матеріали армування?; п.8,11 - укладання перемичок - яких?; п.9,10 - укладення перекриттів, покриттів - з якої марки бетону та матеріали армування?; п.12 - яка конструкція балки та з яких матеріалів?; п.20,21 - установлення зливів. підвіконних дощок - якої ширини?; п.27 - параметри, характеристика та розміри мін.вати; п.28-30 - параметри та характеристики водостічної системи. 2. Опалення: п.5 - параметри, характеристики та кількість радіаторів. 3. Зовнішній водопровід: п.6 -улаштування з/б каналів - марка з/б виробів?. З урахуванням вище наведеного з метою гарантування учасниками якісної підготовки цінової пропозиції згідно п.6 розділу 3 тендерної документації, згідно ч.1 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно п.6.2.2 ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" просимо надати підсумкову відомість ресурсів до об'єкта будівництва та затверджену проектну документацію.
Відповідь: Доброго дня! Всю проектну документацію оприлюднити не можливо, оскільки вона в 5 томах. Якщо є бажання і за умовами участі Учасник повинен здійснити огляд місця реконструкції і на місці буде ознайомлений з проектною документацією Поставити запитання
Дата відповіді: 02.06.2021 10:05
Відповідь надана

Інформація про субпідрядника

Номер: 629c776275704e598a965ea51151e5f5
Дата опублікування: 01.06.2021 14:00
Опис: Згідно п.7 розділу 3 тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (копії підтверджуючих документів – договори підряду тощо). Договори підряду з субпідрядниками на виконання робіт по об'єкту будівництва згідно тендерної документації будуть укладатися після визначення учасника переможцем і укладання договору підряду із Замовником. Просимо конкретно пояснити, які копії підтверджуючих документи повинен надати учасник про субпідрядника, якого планує залучити в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості пропозиції (крім договорів підряду, бо вони не укладені).
Відповідь: Доброго дня! Копії договорів підряду на роботи, які Учасник планує виконувати за допомогою субпідрядників.
Дата відповіді: 02.06.2021 10:03
Відповідь надана

Уточнення вимогги

Номер: 2f5f43f6ddb1437a9775fde4c48c7aaa
Дата опублікування: 31.05.2021 16:43
Опис: Шановний ЗАМОВНИКУ "Сертифікат відповідності від виробника або офіційного дистриб"ютора" видається відповідно до Українських регламентів на обладнання конкретного виду і в ньому неможливо вказати найменування замовника, номер тендеру, назву та юридичну адресу учасника. Просимо вас надати пояснення щодо сертифікату відповідності або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Сертифікати відповідності від виробника потрібні на Обладнання та комплектуючі до нього Ті дані, які не містить сертифікат, надаються підтверджуючі документи (копії)
Дата відповіді: 31.05.2021 17:51
Відповідь надана

Уточнення вимоги

Номер: 09aa68ca93e342349860037781bbc96e
Дата опублікування: 29.05.2021 10:00
Опис: Шановний Замовник! Згідно умов Вашої тендерної документації Учасники повинні надати: Для підтвердження можливості поставки витратнх матеріалів за технічними вимогами Учасник повинен надати: «Сертифікат відповідності від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника» запропонованих Учасником витратнх матеріалів для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, найменування витратнх матеріалів, яке пропонується учасником. Утоніть будь-ласка, які саме витратні матеріали Ви маєте на увазі адже відомість ресурсів до локальних кошторисів по вашому об’єкту становитиме дуже великий перелік витратних матеріалів і кріпильні матеріали (метизи), і металопрокат, і оздоблювальні будівельні матеріали, і саме обладнання і комплектуючі до нього, і електротовари і ін.
Відповідь: Доброго дня! Сертифікати відповідності від виробника потрібні на Обладнання та комплектуючі до нього
Дата відповіді: 31.05.2021 09:34