-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі жіночої консультації із заміною ліфта пасажирського на лікарняний на об'єкті КНП "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" СМР, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 20
Завершена
3 725 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 250.00 UAH
Період оскарження:
28.05.2021 14:57 - 18.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі
Номер:
c8d746d61c94433cb7ac2262950a7852
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-008716-b.b4
Назва:
Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі
Вимога:
Згідно п.6 розділу 3 тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі зазначено у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Але Замовником в зазначеному вище Додатку 3 не в повному обсязі надані технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, а саме не надано підсумкову відомість ресурсів або затверджену проектну документацію.
Згідно з ЗУ "Про публічні закупівлі":
- п.5 ч.1 Ст.1 Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;
п.3 ч.1 Ст.5 Закупівлі здійснюються за принципом відкритості та прозорістю на всіх стадіях закупівель;
п.4 ч.1 Ст5 Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
п.6. ч.1 Ст.5 Закупівлі здійснюються за принципом запобігання корупційним діям і зловживанням;
ч.1 Ст.23 - Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
п.6.2.2 ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 - Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику (тобто учаснику) відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Замовник в своїх вимогах в тендерній документації та роз'ясненнях до них порушує всі вище наведені пункти ЗУ "Про публічні закупівлі", вимагая від учасника провести огляд об'єкта будівництва і ознайомлення з проектною документацією на місці будівництва (замість іі опублікування в системі Prozorro), бо не може оприлюднити проектну документацію,там аж 5 томів (Згідно інформації на веб-порталі Prozorro Замовники оприлюднюють і підсумкову відомість ресурсів, і проектну документацію на суми закупівель, що перевищує 250,0 млн. грн.). Лист Мінекономрозвитку України №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року надає роз'яснення до старої редакції ЗУ "Про публічні закупівлі", а також не встановлює норми права, а носить рекомендаційний та інформативний характер (про що написано в прикінці листа). Нова редакція ЗУ "Про публічні закупівлі" прийнята Верховною радою Україна Постановою №114-ІХ від 19.09.2019 року.
Також в роз'ясненнях Замовника про вимогу обов'язкового огляду об'єкта будівництва для надання якісної цінової пропозиції учасника чомусь в обґрунтуванні цієї вимоги перераховуються кваліфікаційні критерії. До кваліфікаційних критеріїв в тендерній документації відноситься:
- підтвердження наявності матеріально-технічної бази, механізмів, обладнання у учасника для виконання запропонованих Замовником робіт;
- підтвердження наявності працівників у учасника, які б могли ці роботи виконати.
Як ці критерії впливають на огляд об'єкта? Огляд об'єктів проводили, коли були відкриті торги до прийняття ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо це вимагалось в тендерній документації. Для відкритості та прозорості державних закупівель на всіх стадіях і був прийнятий ЗУ "Про публічні закупівлі" (вся інформація на онлайн-сервісі), а також для запобігання корупційним діям і зловживанням як з боку Замовників, так і учасників. Також цією вимогою про огляд об'єкта порушується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Учасник, який знаходиться в місті, де будується об'єкт, та учасники, які знаходиться у других регіонах України, знаходяться не в рівних умовах.
З урахуванням вище наведеного з метою гарантування учасниками якісної підготовки цінової пропозиції згідно п.6 розділу 3 тендерної документації, згідно ч.1 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно п.6.2.2 ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" вимагаємо надати підсумкову відомість ресурсів до об'єкта будівництва або затверджену проектну документацію.
Також вимагаємо виключити вимогу тендерної документації Замовника про огляд об'єкту, що порушує ЗУ "Про публічні закупівлі" про принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників.
Якщо ці вимоги не будуть виконані, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2021 14:15
Вирішення:
Шановний Учасник! Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв установлений у ст. 16 Закону № 922, відповідно до якої замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р. замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Огляд можна здійснити в будь-який момент і ця вимогає обов'язковою, оскільки потрібно знати обсяги робіт з метою надання своїх достовірних цінових пропозицій з урахуванням всіх фінансових та матеріальних ресурсів. Це можна зробити в будь-який зручний для Вас час, за попередньою домовленістю. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Огляд можна здійснити в будь-який момент і ця вимогає обов'язковою, оскільки потрібно знати обсяги робіт з метою надання своїх достовірних цінових пропозицій з урахуванням всіх фінансових та матеріальних ресурсів.
То ж цією вимогою про огляд об'єкта не порушується принцип дискримінації учасників та рівного ставлення до них. Учасник, який знаходиться у інших регіонах України, може зробити це, оскільки терміни підготовки тендерної пропозиції – 2 тиждні.
Крім того, те, що не відображено в Додатку 3 відображено окремими файлами, які містять опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Стосовно огляду об'єкту
Номер:
c43de73131b649bcac9e1d54592465da
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-008716-b.c3
Назва:
Стосовно огляду об'єкту
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно вашої відповіді на попередню вимогу зазначаємо, що згідно ч.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" в тендерній документації замовник установлює один або декілька критеріїв, а саме:
1)наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Здійснення виїзду на місце розташування об'єкту та огляд його учасником згідно з п.6 розділу 3 тендерної документації до жодного кваліфікаційного критерію ст.16 не підпадає.
Єдиною інформацією для визначення цінової пропозиції учасника згідно тендерної документації є технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, які зазначено в Додатку 3, та технічні характеристики обладнання. З оглядом об'єкта чи без огляду для гарантування якісної цінової пропозиції, як вказано в п.6 р.3, учасник не зможе в характеристики Додатка 3 внести зміни.
Замовником за цією вимогою тендерної документації будуть визначені всі учасники процедури закупівлі до проведення аукціону, а також Замовник буде мати можливість змови з конкретним учасником про визначення його переможцем, що свідчить про корупційну складову в вимогах тендерної документації.
Вимагаємо виключити вимогу виїзду учасника на об'єкт, його огляд та надання листа-підтвердження цього огляду від Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 13:40
Вирішення:
Шановний Учасник! Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв установлений у ст. 16 Закону № 922, відповідно до якої замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р. замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Огляд можна здійснити в будь-який момент і ця вимогає обов'язковою, оскільки потрібно знати обсяги робіт з метою надання своїх достовірних цінових пропозицій з урахуванням всіх фінансових та матеріальних ресурсів. Це можна зробити в будь-який зручний для Вас час, за попередньою домовленістю. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Огляд можна здійснити в будь-який момент і ця вимогає обов'язковою, оскільки потрібно знати обсяги робіт з метою надання своїх достовірних цінових пропозицій з урахуванням всіх фінансових та матеріальних ресурсів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Стосовно акту огляду
Номер:
c5fa5235866348ba8862b943203d5c9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-008716-b.b2
Назва:
Стосовно акту огляду
Вимога:
Шановний Замовник!
Всі учасники процедури закупівлі здійснюють кошторисний розрахунок для участі у тендері на основі технічного завдання Замовника. Об’єми робіт формуються Замовником у відповідних дефектних актах, які є складовою проектно-кошторисної документації.
Таке технічне завдання є однаковим для всіх учасників процедури та повинно містити весь обсяг робіт та всі характеристики предмета закупівлі. Надайте роз’яснення чи містить ваше технічне завдання всі обсяги робіт згідно предмету закупівлі?
Якщо так, та здійснення виїзду не є обґрунтовано необхідним, тим більше у період поширення вірусу COVID-19 та період введення карантинних обмежень в країні задля зниження ризику поширення вірусної інфекції в Україні.
За нашою скаргою Уповноважений орган своїм рішенням №9252-р/пк-пз від 27.04.2021 прийняв рішення про необхідність внесення змін Замовником в цій частині.
Просимо Вас убрати вимогу щодо необхідності огляду об’єкту та, відповідно, складання акту огляду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 09:35
Вирішення:
Шановний Учасник! Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв установлений у ст. 16 Закону № 922, відповідно до якої замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р. замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Огляд можна здійснити в будь-який момент і ця вимогає обов'язковою, оскільки потрібно знати обсяги робіт з метою надання своїх достовірних цінових пропозицій з урахуванням всіх фінансових та матеріальних ресурсів. Це можна зробити в будь-який зручний для Вас час, за попередньою домовленістю.
На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Огляд можна здійснити в будь-який момент і ця вимогає обов'язковою, оскільки потрібно знати обсяги робіт з метою надання своїх достовірних цінових пропозицій з урахуванням всіх фінансових та матеріальних ресурсів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Технічні характеристики ліфта
Номер:
59dfe754e55c48c08d100029d8c530fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-008716-b.b1
Назва:
Технічні характеристики ліфта
Вимога:
Шановний організатор, вами не вказані технічні параметри ліфта. Просимо прикріпити до тендерного завдання фрагмент ПКД де наявні розміри ліфтового обладнання та шахти
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2021 10:33
Вирішення:
Додано необхідні креслення та технічні параметри
Статус вимоги:
Задоволено