-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Запасні частини до повітророзподільників
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до повітророзподільників), Лот № 1 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до повітророзподільників), Лот № 2 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до повітророзподільників); 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: очікувана вартість закупівлі 4 792 089,97 грн. (чотири мiльйони сiмсот дев`яносто двi тисячi вiсiмдесят дев`ять грн. 97 коп.) з ПДВ, в т. ч. по: Лот № 1 - всього 418 684,07 грн. (чотириста вiсiмнадцять тисяч шiстсот вiсiмдесят чотири грн. 07 коп.) з ПДВ, Лот № 2 - всього 4 373 405,90 грн. (чотири мiльйони триста сiмдесят три тисячi чотириста п`ять грн. 90 коп.) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.). 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.06.2021 18:00. 11. Умови оплати: Протягом 30-ти банківських днів відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 - 12 558,00 грн. (дванадцять тисяч п`ятсот п`ятдесят вісім грн. 00 коп.), Лот № 2 - 131 202,00 грн. (сто тридцять одна тисяча двiстi двi грн. 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 29.06.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Лот № 1 – 4 182,00 грн.(чотири тисячi сто вiсiмдесят дві грн. 00 коп.), Лот № 2 – 43 734,00 грн. (сорок три тисячi сiмсот тридцять чотири грн. 00 коп.). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
мін. крок: 0.1% або 4 182.00 UAH