• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Запасні частини до повітророзподільників

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до повітророзподільників), Лот № 1 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до повітророзподільників), Лот № 2 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до повітророзподільників); 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: очікувана вартість закупівлі 4 792 089,97 грн. (чотири мiльйони сiмсот дев`яносто двi тисячi вiсiмдесят дев`ять грн. 97 коп.) з ПДВ, в т. ч. по: Лот № 1 - всього 418 684,07 грн. (чотириста вiсiмнадцять тисяч шiстсот вiсiмдесят чотири грн. 07 коп.) з ПДВ, Лот № 2 - всього 4 373 405,90 грн. (чотири мiльйони триста сiмдесят три тисячi чотириста п`ять грн. 90 коп.) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.). 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.06.2021 18:00. 11. Умови оплати: Протягом 30-ти банківських днів відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 - 12 558,00 грн. (дванадцять тисяч п`ятсот п`ятдесят вісім грн. 00 коп.), Лот № 2 - 131 202,00 грн. (сто тридцять одна тисяча двiстi двi грн. 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 29.06.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Лот № 1 – 4 182,00 грн.(чотири тисячi сто вiсiмдесят дві грн. 00 коп.), Лот № 2 – 43 734,00 грн. (сорок три тисячi сiмсот тридцять чотири грн. 00 коп.). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Торги не відбулися

4 792 089.97 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 182.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2021 10:30 - 05.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ef33ef2b34b8442cb6a5826005029532
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-003099-b.b10
Назва: Вимога
Вимога:
Нашим підприємством направлений запит до Філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» щодо отримання необхідної документації. У зв’язку з тим, що орієнтовний строк опрацювання запиту та надання відповіді Філією «НДКТІ» складає від 14 до 21 дня, просимо Вас продовжити кінцевий строк прийому тендерних пропозицій на 14 днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне, у зв’язку з гострою необхідністю відповідних ТМЦ, переносити кінцевий строк прийому тендерних пропозицій на 14 днів вважаємо недоцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо надання відповіді

Номер: 46ff72bad42a4160a5154dfeef82eb07
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-003099-b.a9
Назва: Щодо надання відповіді
Вимога:
Просимо на поставлені вимоги надавати чітку відповідь, чи будуть задоволені вимоги та внесені зміни до тендерної документації, для можливості подальшого оскарження винесеного рішення в АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що рішення по вимогам та змінам до тендерної документації будуть прийняті найближчим часом. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо надання креслеників

Номер: 8d71d22ba897443ebcc9c2ea1a182f9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-003099-b.a8
Назва: Щодо надання креслеників
Вимога:
Просимо викласти у складі тендерної документації копії креслеників або ескізів або технічного опису на всю продукцію із вказанням габаритних розмірів та технічних вимог, так як неможливо надати пропозицію на продукцію, що буде повністю відповідати вимогам замовника (яка виготовляється за креслениками, вказаними у тендерній документації), з наданням погодження креслеників філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» оскільки дані кресленики відсутні у вільному доступі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне, 24 червня 2021р. о 18:01 вже надавалася відповідь щодо надання креслеників або ескізів або технічного опису на всю продукцію із зазначенням габаритних розмірів та технічних вимог, дана вимога ще в процесі опрацювання. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 9a58901b5c8c438996143ad498f90ef5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-003099-b.a7
Назва: Вимога
Вимога:
Наше підприємство є представником іноземного виробника, та має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Для можливості участі нашого підприємства у даній процедурі закупівлі та виключення можливості порушення ст 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» порушення ст 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до тендерної документації т викласти п. 2.2. Розділу ІІ Додатку 1 у редакції: «2.2. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати: - титульний лист та листи з погодженням. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені після 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітки про перевірку на відповідність законодавству України в органах Мінекономрозвитку України та внесення до бази даних «Технічні умови України». Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником, крім загальнодоступних (ГОСТ, ДСТУ та інше)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне, 24 червня 2021р. о 18:01 вже надавалася відповідь щодо можливості внесення відповідних змін, рішення від профільних департаментів ще не надходило. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: edece98bbe7b4361bf45aff26192864b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-003099-b.c6
Назва: вимога
Вимога:
Для можливості участі в закупівлі виробникам продукції з держави-учасниці Співдружності просимо викласти пункти 2.2 та 2.5 "Розділ ІІ. Документальне підтвердження" тендерної документації наступним чином: 2.2. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати: - титульний лист та листи з погодженням. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничної адміністрації , яка є членом Ради із залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (на продукцію, яка виготовлена на території держави-учасниці Співдружності) як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені після 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітки про перевірку на відповідність законодавству України в органах Мінекономрозвитку України та внесення до бази даних «Технічні умови України». Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником, крім загальнодоступних (ГОСТ, ДСТУ та інше). 2.5. Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції. або в) свідоцтво про проходження технічного аудиту видане уповноваженою організацією залізничної адміністрації , яка є членом Ради із залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (на продукцію, яка виготовлена на території держави-учасниці Співдружності)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне, 22 червня 2021р. о 17:24 вже надавалася відповідь щодо можливості внесення відповідних змін, рішення від профільних департаментів ще не надходило. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 50ff4c151128473084704e0ac54cc50b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-003099-b.a5
Назва: Вимога
Вимога:
У зв’язку із тим, що розпорядженням №ЦЦТех 10/62 від 22.01.21р відмінено дію зобов’язання №ЦЦТех 11/342 від 17.07.2019р. щодо узгодження філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» креслеників шляхом маркування, нанесення штампів, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації та викласти п. 2.2 Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації у редакції: «2.2. Якщо продукція виготовляється за креслеником, зазначеним в тендерній документації, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика. У разі, якщо запропонована до постачання продукція залізничного призначення виготовлена за креслеником, який відрізняється від зазначеного в тендерній документації, учасник на підтвердження еквівалентності запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації додатково повинен надати: - скановану копію листа філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо позитивних результатів перевірки кресленика на предмет можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням; В якості підтверджуючих документів учасниками можуть бути надані раніше узгоджені філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» листи стосовно перевірки даного кресленика. Якщо виробник запропонованої до постачання продукції не є власником кресленика, надати: - скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання; - скановану копію акту кваліфікаційних випробувань з позитивним рішенням щодо готовності виробництва до серійного випуску продукції. У разі, якщо кресленик не містить вимог до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника, учасник повинен надати документ (документи) виробника, в яких зазначені такі вимоги (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Подана помилково
Дата скасування: 18.06.2021 23:32
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 7d4fd3f06e4344ecaa35cbfd414935dc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-003099-b.a4
Назва: Вимога
Вимога:
У зв’язку із тим, що розпорядженням №ЦЦТех 10/62 від 22.01.21р відмінено дію зобов’язання №ЦЦТех 11/342 від 17.07.2019р. щодо узгодження філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» креслеників шляхом маркування, нанесення штампів, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації та викласти п. 2.3 Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації у редакції: «2.3. Якщо продукція виготовляється за креслеником, зазначеним в тендерній документації, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика. У разі, якщо запропонована до постачання продукція залізничного призначення виготовлена за креслеником, який відрізняється від зазначеного в тендерній документації, учасник на підтвердження еквівалентності запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації додатково повинен надати: - скановану копію листа філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо позитивних результатів перевірки кресленика на предмет можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням; В якості підтверджуючих документів учасниками можуть бути надані раніше узгоджені філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» листи стосовно перевірки даного кресленика. Якщо виробник запропонованої до постачання продукції не є власником кресленика, надати: - скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання; - скановану копію акту кваліфікаційних випробувань з позитивним рішенням щодо готовності виробництва до серійного випуску продукції. У разі, якщо кресленик не містить вимог до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника, учасник повинен надати документ (документи) виробника, в яких зазначені такі вимоги (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо що будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо надання креслеників

Номер: a546e7cd61214b95a3183e80d18a514f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-003099-b.a3
Назва: Щодо надання креслеників
Вимога:
Просимо викласти у складі тендерної документації копії креслеників або ескізів або технічного опису на всю продукцію із вказанням габаритних розмірів та технічних вимог, так як неможливо надати пропозицію на продукцію, що буде повністю відповідати вимогам замовника (яка виготовляється за креслениками, вказаними у тендерній документації), з наданням погодження креслеників філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» оскільки дані кресленики відсутні у вільному доступі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо, Ваша вимога щодо надання креслеників або ескізів або технічного опису на всю продукцію із зазначенням габаритних розмірів та технічних вимог, буде опрацьована та задоволена в найкоротший термін. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 9f87743e70974504b97b3f6bc4d1bfd3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-003099-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Наше підприємство є представником іноземного виробника, та має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Для можливості участі нашого підприємства у даній процедурі закупівлі та виключення можливості порушення ст 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» порушення ст 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до тендерної документації т викласти п. 2.2. Розділу ІІ Додатку 1 у редакції: «2.2. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати: - титульний лист та листи з погодженням. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені після 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітки про перевірку на відповідність законодавству України в органах Мінекономрозвитку України та внесення до бази даних «Технічні умови України». Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником, крім загальнодоступних (ГОСТ, ДСТУ та інше)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне, у зв’язку зі складністю Вашого запитання філією «Пасажирська компанія» було направлено звернення до профільних департаментів щодо можливості внесення запропонованих Вами змін, після отримання відповіді буде розглянута можливість внесення вказаних змін. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 59ada3e7399b4255a72428841de2f960
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-003099-b.c1
Назва: вимога
Вимога:
Для можливості участі в закупівлі виробникам продукції з держави-учасниці Співдружності просимо викласти пункти 2.2 та 2.5 "Розділ ІІ. Документальне підтвердження" тендерної документації наступним чином: 2.2. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати: - титульний лист та листи з погодженням. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничної адміністрації , яка є членом Ради із залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (на продукцію, яка виготовлена на території держави-учасниці Співдружності) як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені після 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітки про перевірку на відповідність законодавству України в органах Мінекономрозвитку України та внесення до бази даних «Технічні умови України». Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником, крім загальнодоступних (ГОСТ, ДСТУ та інше). 2.5. Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції. або в) свідоцтво про проходження технічного аудиту видане уповноваженою організацією залізничної адміністрації , яка є членом Ради із залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (на продукцію, яка виготовлена на території держави-учасниці Співдружності)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне що у зв’язку зі складністю Вашого запитання філією «Пасажирська компанія» було направлено звернення до профільних департаментів щодо можливості внесення запропонованих Вами змін, після отримання відповіді буде розглянута можливість внесення вказаних змін. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено