• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Охоронні послуги 79710000-4)

Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України) ДК 021:2015 – 79710000-4

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період уточнення: 20.06.2017 14:48 - 23.06.2017 17:00
Відповідь надана

Додаток 1 до ТД

Номер: 01f0efe682304e96acd67138ad9dc953
Дата опублікування: 23.06.2017 15:00
Опис: Додаток 1 до Тендерної документації містить дві форми: форма «тендерна пропозиція» та «цінова пропозиція». Просимо Замовника роз’яснити яку форму необхідно заповнювати та надавати Учаснику?
Відповідь: Учаснику потрібно заповнити дві форми.
Дата відповіді: 23.06.2017 15:19
Відповідь надана

Лист-згода

Номер: a421575e78754e81b1dfe787c7b7af2b
Дата опублікування: 23.06.2017 14:50
Опис: У додатку 3 до Тендерної документації зазначається, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі, цивільно-правових та господарських відносинах, завірений Учасником. Відповідно до абзацу 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Звертаємо увагу Замовника, що учасником може бути не тільки фізична особа-підприємець, а й юридична особа у якої немає персональних даних. Просимо, Замовника роз’яснити чи стосується Учасника юридичної особи вимога про необхідність надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі, цивільно-правових та господарських відносинах? Якщо так, то зазначте від якої особи необхідно надати юридичній особі лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі, цивільно-правових та господарських відносинах, завірений Учасником, адже у юридичних осіб немає персональних даних?
Відповідь: Вимога може стосуватися і юридичних осіб, зокрема стосовно обробки, використання, поширення та доступу до персональних даних посадових осіб.
Дата відповіді: 23.06.2017 15:59
Відповідь надана

Вид економічної діяльності

Номер: ac3f530521de42b284a3ee383fef3fba
Дата опублікування: 23.06.2017 14:49
Опис: У додатку 3 до Тендерної документації зазначається, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію документа, який підтверджує, що вид економічної діяльності (КВЕД) суб’єкта господарювання відповідає предмету закупівлі, завірену Учасником. Просимо надати роз’яснення який конкретно документ (назва документа, ким видається тощо) необхідно надати для підтвердження, що вид економічної діяльності (КВЕД) суб’єкта господарювання відповідає предмету закупівлі, враховуючи те, що Замовник вже встановлював вимогу про надання Витягу та Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань?
Відповідь: Мається на увазі Витяг з ЄДРПОУ
Дата відповіді: 23.06.2017 15:37
Відповідь надана

Додатки до цінової пропозиції.

Номер: ad3e86cb2afa476b9530064c25e09513
Дата опублікування: 23.06.2017 14:48
Опис: У пункті 5 додатку 1 до Тендерної документації у формі «цінова пропозиція» зазначається: «До цієї цінової пропозиції надаю копії наступних документів:…». Просимо Замовника роз’яснити, які документи необхідно надавати до ціннової пропозиції та вписувати у пункті 5 додатку 1 до Тендерної документації у формі «цінова пропозиція»?
Відповідь: Довільні документи при необхідності, за рішенням Учасника.
Дата відповіді: 23.06.2017 16:14
Відповідь надана

Розрахунок ціни

Номер: 7a56a204509144e2bfd1ee8bde4d6f1b
Дата опублікування: 23.06.2017 14:45
Опис: Просимо замовника відповісти на запитання конкретно стосовно того чи буде відхилена пропозиція учасника, в розрахунку договірної ціни якого враховується розмір мінімальної заробітної плати менший за 19,34 грн.? Так чи ні?
Відповідь: Рішення буде прийматись тендерним комітетом.
Дата відповіді: 23.06.2017 15:51
Відповідь надана

Загальна вартість послуг

Номер: fa3d99dc9cd0420f92e04e682f8d124d
Дата опублікування: 21.06.2017 16:49
Опис: У формі «Тендерна пропозиція» (ДОДАТОК 1 до Тендерної документації на закупівлю послуг з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України) ДК 021:2015 – 79710000-4 (далі – ТД)) встановлена вимога, щодо зазначення Учасником вартості послуг з охорони двох постів за одну годину. Також встановлено, що «Учасник не повинен відступати від даної форми». В зв’язку з тим, що в електронній системі закупівель, під час подання пропозиції, необхідно зазначити загальну вартість послуг за весь період їх надання, просимо надати роз’яснення чи необхідно у формі «Тендерна пропозиція» поряд з вартістю надання послуг охорони двох постів за одну годину вказувати загальну вартість послуг за весь період їх надання?
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 22.06.2017 16:46
Відповідь надана

Відкриті торги

Номер: 896228e91ae543599ad2ff87326adf36
Дата опублікування: 21.06.2017 16:49
Опис: Відповідно до частини 7 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Просимо Замовника надати відповідь стосовно того чи надавалися йому Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України) ДК 021:2015 – 79710000-4 протягом 2017 року? Також роз’ ясніть, будь ласка, чи не здійснює Замовник незаконний поділ предмета закупівлі з метою уникнення проведення відкритих торгів?
Відповідь: Усі закупівлі послуг з охорони, що будуть проведені Лікарнею для вчених за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 у 2017 році, не перевищують встановлений законодавством поріг у 200 тис. грн. Для забезпечення максимальної прозорості та конкурентності основна закупівля послуг з охорони Лікарнею проводиться за процедурою відкритого електронного аукціону. Лікарня не здійснює незаконний поділ предмета закупівлі з метою уникнення проведення відкритих торгів.
Дата відповіді: 22.06.2017 16:37
Відповідь надана

Відкриті торги

Номер: 6bc216659b7d4a2c8d6b45355f4283a0
Дата опублікування: 21.06.2017 16:48
Опис: Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 червня 2017 року розміщено оголошення UA-2017-06-20-000370-a про проведення закупівлі за предметом Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України) ДК 021:2015 – 79710000-4. У даному оголошені зазначається, що Замовник проводить допорогові закупівлі. Відповідно до пункту 2 розділу 4 Тендерної документації дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Додатком 1 Тендерної документації Замовник встановлює форму «тендерної пропозиції» та зазначає, що учасник не повинен відступати від даної форми. У формі «тендерна пропозиція» зазначається наступне: «Ми, (повна назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю послуг з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України). Додатком 5 Тендерної документації встановлено проект договору про закупівлю за державні кошти. Так, пункт 1.5 проекту договору про закупівлю за державні кошти зазначає, що видом закупівлі є відкриті торги. Також відповідно до пункту 1 розділу 2 Тендерної документації тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закону). Відповідно до абзацу 1-3 частини 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Абзац 4 частини 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, допорогові закупівлі не регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, за винятком необхідності дотримання принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 даного Закону. Процедура проведення допорогових закупівель регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35 (далі - Порядок). Відповідно до п. 1.1. даного Порядку цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі - Порядок функціонування Системи). Відповідно до абзацу 2 пункту 1.2. Порядку допорогова закупівля (далі - Закупівля) - закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. У зв’язку з цим просимо Замовника роз’яснити які саме торги (відкриті чи до порогові) він проводить?
Відповідь: Замовник Лікарня для вчених НАН України проводить допорогову закупівлю за предметом «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» (код за ДК 021:2015 – 79710000-4) із використанням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника послуг відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII (в тому числі в частині необхідності дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених вказаним Законом), Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35 та інших нормативних актів, що регулюють порядок проведення господарських операцій бюджетними установами України.
Дата відповіді: 22.06.2017 16:36
Відповідь надана

Розрахунок ціни

Номер: 8089166649e94cd88b31abcbb1766453
Дата опублікування: 21.06.2017 16:47
Опис: У п. 4 Додатку 4 до ТД (Вимоги до надання послуг) зазначена вимога щодо «наявності розрахунку договірної ціни (з урахуванням вимог законодавства України, податкового кодексу України) та з урахуванням вимог Постанови КМУ від 05.05.2010 р. № 330 «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі». В абзаці 2 пункту 2 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України стосовно погодинної оплати праці" Верховною Радою України зобов’язано Кабінет Міністрів України (КМУ) «розробити та затвердити в установленому порядку механізм визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі». Відповідно до вказаного обов’язку КМУ затвердив Постанову від 05.05.2010 р. № 330 «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі», в якій зазначено, що «мінімальна заробітна плата в погодинному розмірі встановлюється одночасно з встановленням розміру мінімальної заробітної плати на місяць відповідно до умов та порядку, передбачених статтями 9 і 10 Закону України "Про оплату праці». У ст. 9 Закону «Про оплату праці» визначені умови визначення розміру мінімальної заробітної плати, зокрема встановлено: «Розмір мінімальної заробітної плати визначається з урахуванням потреб працівників та їх сімей, вартісної величини достатнього для забезпечення нормального функціонування організму працездатної людини, збереження її здоров'я набору продуктів харчування, мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості, а також загального рівня середньої заробітної плати, продуктивності праці та рівня зайнятості. Мінімальна заробітна плата встановлюється у розмірі не нижчому від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб». Частиною 1 статті 10 вказаного Закону визначено Порядок встановлення і перегляду розміру мінімальної заробітної плати, а саме: «Розмір мінімальної заробітної плати встановлюється Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України не рідше одного разу на рік у законі про Державний бюджет України з урахуванням вироблених шляхом переговорів пропозицій спільного представницького органу об’єднань профспілок і спільного представницького органу об’єднань організацій роботодавців на національному рівні». Таким чином, розмір мінімальної заробітної плати, у тому числі погодинної, встановлюється Верховною Радою України за поданням КМУ у Законі України «Про Державний бюджет» на певний рік. У Законі «Про Державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону). На підставі наведеного, просимо роз’яснити: 1. Чи мається на увазі вимогою встановленою у Додатку 4 до ТД (Вимоги до надання послуг) щодо «наявності розрахунку договірної ціни (з урахуванням вимог законодавства України, податкового кодексу України) та з урахуванням вимог Постанови КМУ від 05.05.2010 р. № 330 «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі» застосування при розрахунку договірної ціни розмірів мінімальної заробітної плати встановлених у ст. 8 Закона України «Про Державний бюджет на 2017 рік», тобто 19,34 грн.? 2. Чи буде відхилена пропозиція учасника, в розрахунку договірної ціни якого враховується розмір мінімальної заробітної менший за 19,34 грн.? 2. Чи буде відхилена пропозиція учасника, в розрахунку договірної ціни якого враховані витрати на сплату податків в розмірі меншому за передбачений чинним законодавством України, в т. ч. Податковим кодексом України?
Відповідь: Рішення щодо відповідності пропозицій Учасників буде прийматись Тендерним комітетом Лікарні за результатами розгляду пропозицій усіх Учасників, починаючи з Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію.
Дата відповіді: 22.06.2017 16:58
Відповідь надана

кількість постів охорони

Номер: d518cad2087a4335942fd884b06bf1b5
Дата опублікування: 20.06.2017 17:21
Опис: В оприлюднених Технічних вимогах та Калькуляції вказано про необхідність двох цілодобових постів охорони з 01 липня по 31 грудня 2017 року. При цьому загальна кількість годин вказано - 4416 годин. Але, дана кількість годин це лише 1 цілодобовий пост (з 01 липня по 31 грудня 2017 р.), а не два. Якщо Вам потрібно 2 цілодобвих поста, як прописано в технічних вимогах та калькуляції, то загальна кількість годин виходить 8832 годин. Вкажіть, будь-ласка, конкретну кількість годин та кількість постів, які вам необхідні для правильного розрахунку своїх пропозицій учасниками
Відповідь: Добрий день! У калькуляції вартості послуг з охорони приводиться кількість годин охорони одночасно двох постів (4416 годин). Таким чином, при розрахунковій загальній вартості послуг протягом 6 місяців 185657,70 грн. вартість однієї години охорони двох постів складає 42,04 грн. Отже, Лікарня потребує охорони 2 постів; кількість людино-годин охорони одного поста в період з 01 липня по 31 грудня 2017 р. складає 4416 годин.; загальна кількість людино-годин для охорони двох постів складає 8832 годин. Очікувана вартість послуг з охорони двох постів складає 190000,00 (сто дев’яносто тисяч) гривень з ПДВ.
Дата відповіді: 22.06.2017 12:52