-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Охоронні послуги 79710000-4)
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги охоронців-охорона об’єкту Лікарня для вчених НАН України) ДК 021:2015 – 79710000-4
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
20.06.2017 14:48 - 23.06.2017 17:00
Вимога
Відхилено
Розрахунок ціни
Номер:
410deba177d04765a9afec78c3bc736c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-20-000370-a.c2
Назва:
Розрахунок ціни
Вимога:
У роз’ясненні до запитання про кількість постів охорони Замовник зазначає, що при розрахунковій загальній вартості послуг протягом 6 місяців 185657,70 грн. вартість однієї години охорони двох постів складає 42,04 грн.
Тобто, вартість однієї години охорони одного посту складає 21,02 грн. з ПДВ.
У пункті 4 Додатку 2 до Тендерної документації (Вимоги до надання послуг) зазначена вимога щодо «наявності розрахунку договірної ціни (з урахуванням вимог законодавства України, податкового кодексу України) та з урахуванням вимог Постанови КМУ від 05.05.2010 р. № 330 «Про визначення та застосування мінімальної заробітної плати в погодинному розмірі».
Пункт 12 загальних положень тендерної документації зазначає, що загальна вартість пропозиції повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого предмету закупівлі.
У Законі «Про Державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону).
Таким чином, стає зрозуміло, що жоден із Учасників не зможе надати розрахунок, який відповідає вимогам тендерної документації, адже якщо вирахувати із вказаної Замовником вартості однієї години охорони одного посту податок на додану вартість (який згідно із тендерною документацією включається до загальної вартості закупівлі), то залишається 17,51 грн.
Зрозуміло, що 17,51 грн. не вистачить навіть на оплату праці охоронників у мінімальному розмірі передбаченому законодавством, не говорячи вже про інші витрати учасника та прибуток.
У зв’язку з цим просимо Замовника внести необхідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2017 14:47
Вирішення:
Приведені в Калькуляції витрат на охорону розрахунки обсягів використання робочого часу та чисельності працівників є орієнтовними і покликані полегшити потенційним учасникам аукціону підготовку тендерних пропозицій. Дотримання трудового, господарського та податкового законодавства в процесі надання послуг з охорони є виключною відповідальністю суб’єкта господарювання, що надає такі послуги. Основні вимоги Лікарні для вчених НАН України щодо обсягів (цілодобова охорона двох постів) та якості послуг, що мають бути надані переможцем процедури закупівлі, викладено у Технічному завданні та Тендерній документації, розміщених на сайті Prozorro.gov.ua.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Довідка про включення до ЄДРПОУ.
Номер:
15ae4d48fd5f4d7f96f6d49b25862815
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-20-000370-a.c4
Назва:
Довідка про включення до ЄДРПОУ.
Вимога:
У додатку 3 до Тендерної документації зазначається, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію довідки про включення до ЄДРПОУ.
Відповідно до частини 2 статті 20 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» у старій редакції відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується.
Проте, у діючій на сьогодні редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» стаття 11 (Надання відомостей з Єдиного державного реєстру) не передбачає такої форми надання відомостей із реєстру як довідка про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується.
Таким чином, на сьогодні отримання довідки про включення до ЄДРПОУ є неможливим. У зв’язку з цим просимо Замовника виключити із додатку 3 до Тендерної документації вимогу про необхідність надання копію довідки про включення до ЄДРПОУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2017 14:52
Вирішення:
Із додатку 3 до Тендерної документації вимогу про необхідність надання копію довідки про включення до ЄДРПОУ було видалено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Довідка про взяття на облік платника податку
Номер:
7b0fcd70e10143c59d43a00d3d7b80ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-20-000370-a.c3
Назва:
Довідка про взяття на облік платника податку
Вимога:
У додатку 3 до Тендерної документації зазначається, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію довідки про взяття на облік платника податку.
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» скасовано Довідку про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП.
Відповідно до пункту 4 наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, а саме відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидентів, уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи, управителям майна, інвесторам (операторам) за угодами про розподіл продукції, виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, дипломатичним місіям, військовим частинам та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність).
Тобто, на сьогодні отримання довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП є неможливим. У зв’язку з цим просимо Замовника виключити із додатку 3 до Тендерної документації вимогу про необхідність надання копію довідки про взяття на облік платника податків.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2017 14:51
Вирішення:
Мається на увазі документ про те, що Учасник є платником податку на додану вартість.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність калькуляції
Номер:
91f49c3f7865436fb339f1b705aa0976
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-20-000370-a.a1
Назва:
Невідповідність калькуляції
Вимога:
У наданій Замовником Калькуляції вартості охоронних послуг за період з 01.07.2017р. по 31.12.2017р. двох цілодобових постів охорони будівель та території за адресою: м. Київ, узвіз Вознесенський, 22 зазначається що кількість чоловік, необхідних для охорони, враховуючи відпустки, заміни та лікарняні листи становить 6,2 чоловіки.
Всі розрахунки в калькуляції робляться Замовником виходячи із 6,2 чоловік (фонд заробітної плати, накладні та загальновиробничі витрати тощо).
Звертаємо увагу Замовника, що людей обраховувати можна лише цілими числами.
(https://www.youtube.com/watch?v=zr3YuhgpuYg )
У зв’язку з цим всі дані наданої Замовником калькуляції є невірними.
Окрім того, необхідна кількість охоронців визначена Замовником для надання послуг не відповідає вимогам трудового законодавства.
Згідно із частиною 1 статті 50 Кодексу законів про працю нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Згідно із частиною 1 статті 58 Кодексу законів про працю при змінних роботах працівники чергуються в змінах рівномірно в порядку, встановленому правилами внутрішнього трудового розпорядку.
Згідно із частиною 1,2 статті 59 Кодексу законів про працю тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід). Призначення працівника на роботу протягом двох змін підряд забороняється.
Згідно із частиною 1 статті 61 Кодексу законів про працю на безперервно діючих підприємствах, в установах, організаціях, а також в окремих виробництвах, цехах, дільницях, відділеннях і на деяких видах робіт, де за умовами виробництва (роботи) не може бути додержана встановлена для даної категорії працівників щоденна або щотижнева тривалість робочого часу, допускається за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) підприємства, установи, організації запровадження підсумованого обліку робочого часу з тим, щоб тривалість робочого часу за обліковий період не перевищувала нормального числа робочих годин (статті 50 і 51).
Згідно із частиною 1 статті 62 Кодексу законів про працю надурочні роботи, як правило, не допускаються. Надурочними вважаються роботи понад встановлену тривалість робочого дня (статті 52, 53 і 61).
Згідно із частиною 1 статті 65 Кодексу законів про працю надурочні роботи не повинні перевищувати для кожного працівника чотирьох годин протягом двох днів підряд і 120 годин на рік.
Окрім того, відповідно до частини 1 статті 106 Кодексу законів про працю за погодинною системою оплати праці робота в надурочний час оплачується в подвійному розмірі годинної ставки.
Згідно із частиною 3 статті 106 Кодексу законів про працю у разі підсумованого обліку робочого часу оплачуються як надурочні всі години, відпрацьовані понад встановлений робочий час в обліковому періоді, у порядку, передбаченому частинами першою і другою цієї статті.
З урахуванням викладених норм Кодексу законів про працю для надання послуг охорони на двох цілодобових постах потрібно як мінімум 9 охоронників.
Також відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), проте у наданій калькуляції Замовник його не враховує.
Таким чином надана замовником калькуляція вартості охоронних послуг за період з 01.07.2017р. по 31.12.2017р. двох цілодобових постів охорони будівель та території за адресою: м. Київ, узвіз Вознесенський, 22 є невірною та такою, що суперечить вимогам трудового законодавства.
Також просимо Замовника роз’яснити з якою метою надається зазначена калькуляція?
Тому просимо Замовника внести необхідні зміни до зазначеної калькуляції для приведення її до вимог законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.06.2017 16:53
Вирішення:
Приведені в Калькуляції витрат на охорону розрахунки обсягів використання робочого часу та чисельності працівників є орієнтовними і покликані полегшити потенційним учасникам аукціону підготовку тендерних пропозицій. Дотримання трудового, господарського та податкового законодавства в процесі надання послуг з охорони є виключною відповідальністю суб’єкта господарювання, що надає такі послуги. Основні вимоги Лікарні для вчених НАН України щодо обсягів (цілодобова охорона двох постів) та якості послуг, що мають бути надані переможцем процедури закупівлі, викладено у Технічному завданні та Тендерній документації, розміщених на сайті Prozorro.gov.ua.
Статус вимоги:
Відхилено