• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із розробки, друку та доставки розрахункових документів для Замовника за кодом ДК 021:2015 79810000-5 – «Друкарські послуги»

Торги відмінено

3 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період уточнення: 24.05.2021 12:01 - 10.07.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення до технічного завдання та тендерної документації

Номер: f1f498737f66439f979e3122977cbd0c
Дата опублікування: 28.05.2021 14:47
Опис: Добрий день, Прохання надати відповіді на наступні запитання: 1. Відповідно до Додатку 3, Замовником вимагається "7. Друкування рахунків формату 8 (210мм*203,2мм) або 12 (210мм*304,8мм) дюймів з односторонньою або двосторонньою повнокольоровою персоналізацією" В зв’язку з тим, що повнокольорова персоналізація призводить до значного зростання вартості рахунку, прохання надати більш чітку інформацію про те, яка саме інформація має персоналізуватия (бажано надати макет рахунку для ознайомлення). Кількість символів та розмір шрифта для персоналізації? Кількість фарб що використовується, Можливо мається на увазі, що рахунок буде мати статичний кольоровий елемент (наприклад логотип замовника), а змінна інформація буде персоналізуватися чорною фарбою? Звертаємо Вашу увагу, що дана інформація є дуже важливою, для коректного розрахунку ціни, оскільки кольорова персоналізація значно збільшує вартість виготовлення! 2. Відповідно до Додатку 2, на підтвердження відповідності Учасника встановленим вимогам, від учасника вимагається: «1.1.1. Довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі, повністю виконаного у період з 2017 по 2021 роки (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). 1.1.2. Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1.1. Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ).» Враховуючи те, що рахунки з повнокольоровою персоналізацією на території України в таких об’ємах впродовж 2017-2021 не виготовлялися, виникає питання, які саме договори будуть вважатися Замовником аналогічні по предмету? Прохання надати відповідь з зазначенням об’єму продукції, її технічної характеристики постачання якої буде вважатися аналогічним до предмету закупівлі. 3. Відповідно до вимог документації, учасник повинен надати «Розрахунок вартості послуг, на основі даних вказаних в Додатку 3 цієї тендерної документації, який підтверджує стартову суму аукціону, із зазначенням загальної вартості тендерної пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ.» Додаток 3 містить наступні послуги, що мають надаватися: «1. Послуги з виготовлення рахунків побутовим споживачам, 8 дюймів (210мм*203,2мм) 4620000 2. Послуги з виготовлення рахунків побутовим споживачам, 12 дюймів (210мм*304,8мм) 770000» В той самий час, в Додатку № 1 проекту договору зазначено, що: « Сторони погодили ціну на послуги: № зп Найменування робіт (послуг) Одиниця виміру кількість Ціна за одиницю (без ПДВ), грн. Ціна за одиницю (з ПДВ), грн. 1. Виготовлення та доставка до Замовника друкованої продукції із власних матеріалів формату 8”, друк 1+0, з виділеним кольором, у вигляді “self-mailer” шт. 2. Виготовлення та доставка до Замовника друкованої продукції із власних матеріалів формату 8”, друк 1+1, з виділеним кольором, у вигляді “self-mailer” шт. 3. Виготовлення та доставка до Замовника друкованої продукції із власних матеріалів формату 12”, друк 1+0, з виділеним кольором, у вигляді “self-mailer” шт. 4. Виготовлення та доставка до Замовника друкованої продукції із власних матеріалів формату 12”, друк 1+1, з виділеним кольором, у вигляді “self-mailer” шт. 5. Виготовлення та доставка до Замовника друкованої продукції із власних матеріалів формату 8”, друк 1+0, у вигляді “self-mailer” шт. 6. Виготовлення та доставка до Замовника друкованої продукції із власних матеріалів формату 8”, друк 1+1, у вигляді “self-mailer” шт. 7. Виготовлення та доставка до Замовника друкованої продукції із власних матеріалів формату 12”, друк 1+0, у вигляді “self-mailer” шт. 8. Виготовлення та доставка до Замовника друкованої продукції із власних матеріалів формату 12”, друк 1+1, у вигляді “self-mailer” шт.» Тобто, в самому договорі буде зазначено більше позицій, ніж в пропозиції поданій учасником. Відповідно, виникає питання, на підставі чого буде визначатися ціна послуг в Додатку № 1 Договору, яка кількість цих позицій, і що саме включати в розрахунок вартості послуг, який надається учасником при подачі?
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуто Ваші питання. 1. Під повнокольоровою персоналізацією розуміється можливість персоналізованого друку різними кольорами, у тому числі друк графічних зображень. Протягом дії договору Замовник може змінювати макети рахунків з огляду на його потреби. 2. На підтвердження відповідності Учасника встановленим вимогам тендерної документації він має надати інформацію, яка буде підтверджувати відповідний досвід виконання робіт, аналогічний предмету закупівлі. Аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. 3. Розцінки, встановлені у Додатку 3 ТД будуть визначальними при обранні переможця торгів як найбільш тиражні. Розцінки на решту асортименту, зазначеного у проекті договору, будуть визначені шляхом перемовин між сторонами під час виконання договору на підставі цін, встановлених за результатами торгів на позиції зазначені у Додатку 3 ТД.
Дата відповіді: 31.05.2021 14:21