• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)

1) найменування замовника: Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2) місцезнаходження замовника: вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ фактична вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 3) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41022900 4) категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником і назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)) 5.1.) Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником:, код ДК 021:2015:09111100-1 - Вугілля, Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) 6) кількість товарів або надання послуг: 26 195 т. 6.1) місце поставки товарів або надання послуг: відповідно Додатку № 6 (проект рамкової угоди) тендерної документації (далі - ТД) 7) очікувана вартість предмета закупівлі: 84 549 863,45 грн. без ПДВ (вісімдесят чотири мільйони п’ятсот сорок дев’ять тисяч вісімсот шістдесят три грн. 45 коп.) 8) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.12.2020 18:00 9) умови оплати: термін відстрочки платежу 45 банківських днів відповідно до умов Договору 10) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 11) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2 536 495,00 (два мільйони п’ятсот тридцять шість тисяч чотириста дев’яносто п’ять гривень 00 коп.), гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації. 12) дата та час розкриття тендерних пропозицій: 14.12.2020 18:00 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: 422 750,00 (чотириста двадцять дві тисячі сімсот п’ятдесят гривень 00 коп.). 14) перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. 15) строк, на який укладається рамкова угода, що не може перевищувати чотирьох років: 1 рік, а саме до 31.12.2021 року включно) 16) кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду 20 17) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в інтересах якого (яких) проводиться закупівля за рамковою угодою (у разі проведення закупівлі за рамковою угодою централізованою закупівельною організацією в інтересах замовника): закупівля за рамковою угодою проводиться замовником.

Завершена

84 549 863.45 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 422 750.00 UAH