• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (благоустрій території) Залучанського дитячого будинку-інтернату в с. Залуччя Снятинського району Івано-Франківської області (коригування) (ДК 021:2015: код 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)

1. Найменування замовника: Залучанський дитячий будинок-інтернат. 2.Категорія замовника:Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:03188725. 4. Місцезнаходження замовника:78363, Івано-Франківська обл., Снятинський район, с. Долішнє Залуччя, вул. Шевченка, буд. 179 А. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Вадюк Ганна Василівна, секретар тендерного комітету, e-mail: zdbi-natali@bigmir.net, тел. +380979311776. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі:ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (благоустрій території) Залучанського дитячого будинку-інтернату в с. Залуччя Снятинського району Івано-Франківської області (коригування). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):ДК 021:2015: код 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78363, Івано-Франківська обл., Снятинський район, с. Долішнє Залуччя, вул. Шевченка, буд. 179 А. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 467 021,80 грн. (один мільйон чотириста шістдесят сім тисяч двадцять одна гривня 80 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «02» листопада 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «05» листопада 2020 року час 0000 год. 17.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21.Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Документи, що надаються учасником у пропозиції відповідно до вимог оголошення, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

1 467 021.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 670.22 UAH