• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (благоустрій території) Залучанського дитячого будинку-інтернату в с. Залуччя Снятинського району Івано-Франківської області (коригування) (ДК 021:2015: код 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)

1. Найменування замовника: Залучанський дитячий будинок-інтернат. 2.Категорія замовника:Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:03188725. 4. Місцезнаходження замовника:78363, Івано-Франківська обл., Снятинський район, с. Долішнє Залуччя, вул. Шевченка, буд. 179 А. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Вадюк Ганна Василівна, секретар тендерного комітету, e-mail: zdbi-natali@bigmir.net, тел. +380979311776. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі:ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (благоустрій території) Залучанського дитячого будинку-інтернату в с. Залуччя Снятинського району Івано-Франківської області (коригування). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):ДК 021:2015: код 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78363, Івано-Франківська обл., Снятинський район, с. Долішнє Залуччя, вул. Шевченка, буд. 179 А. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 467 021,80 грн. (один мільйон чотириста шістдесят сім тисяч двадцять одна гривня 80 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «02» листопада 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «05» листопада 2020 року час 0000 год. 17.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21.Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Документи, що надаються учасником у пропозиції відповідно до вимог оголошення, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

1 467 021.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 670.22 UAH
Період оскарження: 27.10.2020 12:15 - 02.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Бездіяльність Замовника

Номер: 3670dbc2e86741d998fb93959d9af26c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-004477-a.c5
Назва: Бездіяльність Замовника
Вимога:
Ми так зрозуміли , що відповіді не буде, а що відповідати ...
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дана вимога не може бути задоволена, так як вона за своєю інформативністю не має суті, даний коментар не можна розцінювати як вимогу відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Також звертаємо Вашу увагу шодо визначеного строку для надання відповіді за вимогою Учасника, а саме частиною 4 статті 33 Закону "Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення." Дякуємо за розуміння та увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Не правомірне визначення переможця

Номер: 4e6b167c521a4d2485c4d54909a466bb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-004477-a.b4
Назва: Не правомірне визначення переможця
Вимога:
КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» 78043 Івано-Франківська область, Тлумацький район,с. Грушка тел.0685071126 Р/РUA 383366770000026001060714091 Тлумацьке відділення Приватбанку, МФО 336677 код ЄДРПОУ 19399200 Вих. № 2 віL 10.11. 03. 2020 р. Найменування органу оскарження: До Замовника КП "Залучанський дитячий будинок - інтернат" Код в ЄДРПОУ / ІПН 03188725 Юридична адреса: КП "Залучанський дитячий будинок - інтернат" Код в ЄДРПОУ / ІПН 03188725 Юридична адреса 78363, Україна, Івано-Франківська область, Снятинський район с. Долішнє Залуччя, вул. ШЕВЧЕНКА, 179 А 78363, Україна, Івано-Франківська область, Снятинський район с. Долішнє Залуччя, вул. ШЕВЧЕНКА, 179 А 78363, Україна, Івано-Франківська область, Снятинський район с. Долішнє Залуччя, вул. ШЕВЧЕНКА, 179 А Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Найменування, місце знаходження суб’єкта оскарження: КП "Залучанський дитячий будинок - інтернат" 78363, Україна, Івано-Франківська область, Снятинський район с. Долішнє Залуччя, вул. ШЕВЧЕНКА, 179 А 20834351 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-27-004477-a ● 8799c1c532ac4d5b813d7b551c974279 Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (благоустрій території) Залучанського дитячого будинку-інтернату в с. Залуччя Снятинського району Івано-Франківської області (коригування) (ДК 021:2015: код 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (надалі – Замовник) оголосив відкриті торги в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2020-10-27-004477- ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (благоустрій території) Залучанського дитячого будинку-інтернату в с. Залуччя Снятинського району Івано-Франківської області (коригування) (ДК 021:2015: код 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») Кінцева дата подання пропозицій була призначена на 05 листопада 2020 00:00 . Очікувана вартість закупівлі 1`467`021.80 грн (з ПДВ). Для участі в Торгах подано шість тендерних пропозицій наступними учасниками: Реєстр пропозицій Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDF ● HTML Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 13:17 Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи ФОП Попадюк Володимир Левкович 1 300 000,00 UAH з ПДВ 900 000,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ Снятинбудіндустрія Нова 1 188 960,00 UAH з ПДВ 1 038 970,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ "АЛЬФА ЕКО ЕНЕРДЖІ" 1 270 747,74 UAH з ПДВ 1 038 999,00 UAH з ПДВ Документи ФОП Бойко Володимир Миронович 1 324 796,00 UAH з ПДВ 1 039 000,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ "Будівельна компанія "Вік" 1 271 832,00 UAH з ПДВ 1 079 999,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ "ЕЛІТГАРАНТБУД" 1 349 178,00 UAH з ПДВ 1 238 000,00 UAH з ПДВ Документи СНЯТИНСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ №16 1 397 830,00 UAH з ПДВ 1 397 830,00 UAH з ПДВ Документи Кооператив "Будівельник" 1 414 664,00 UAH з ПДВ 1 414 664,00 UAH з ПДВ Документи Протокол розкриття Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDF ● HTML Що робити після перемоги в аукціоні Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано ФОП Попадюк Володимир Левкович #2889912035 Переможець 900 000,00 UAH з ПДВ 09 листопада 2020 12:47 ФОП Попадюк Володимир Левкович 2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 3.2. до Додатку 3 до Оголошення). В учасника є 4 робітники 3майстри і шофер , а де довіка про спеціалістів , робвітників хто буде робити дану роботу їх кількість згідно розрахунку -- НЕ ВИКОНАНО  Учасник надає гарантійний термін на виконані послуги – не менше 12 місяців з дати підписання Акту виконаних робіт/наданих послуг, шляхом надання листа гарантії. У випадку виявлення протягом гарантійного терміну недоліків та дефектів, Замовник запрошує Підрядника для складання відповідного дефектного акту. Підрядник зобов’язаний усунути виявлені дефекти за власні кошти та своїми силами, або компенсувати Замовнику витрати на їх усунення. НЕ НАДАНО  Учасник самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати виконання правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше. НЕ ВКАЗАНО  Виконання повного обсягу робіт/послуг проводити у відповідності до вимог чинного законодавства із застосуванням матеріальних ресурсів, які мають сертифікати. НЕ ВКАЗАНО Но саме головне , Учасник переможець Не має ні видів діяльності по КВЕДУ ні ліцензії на провадження даних робітё • виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності); • Учасник переможець надає виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності); • Яка зарейстрована 28.11.2011р, всі організації в 1916році проходили переєстрацію на придмет КВЕДУ , тобто дозволу на певний вид робіт. Так як Учасник переможець не має даного виду робіт і у відкритих джерелах також відсутні дані, то Учасник ФОП Попадюк Володимир Левкович – не має права приймати участь в даній Закупівлі Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; тому відхиляється згідно ст.14 Закону Дані помилки впливають на пряму суттєво на визначення учасника переможця . Замовник повинен діяти в правовому полі. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. • Просимо дискваліфікувати Учасник ФОП Попадюк Володимир , та перейти до розгляду наступного Учасника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачено надання учасником у складі своєї пропозиції «довідка про спеціалістів, робітників хто буде робити дану роботу їх кількість згідно розрахунку». Учасником у складі пропозиції надано довідку, що вимагалась Додатком 3 до оголошення, а саме «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 3.2. до Додатку 3 до Оголошення)». Учасником ФОП Попадюк Володимир Левкович дотримано форму даної довідки та надано інформацію, що нею вимагалось, а саме: ПІБ, посада, стаж роботи. 2. Не надання у складі пропозиції гарантійного листа щодо гарантійного терміну на виконані послуги – не менше 12 місяців з дати підписання Акту виконаних робіт/наданих послуг не впливає на склад пропозиції даного учасника в цілому так як, у складі пропозиції учасник ФОП Попадюк Володимир Левкович надав свою згоду з технічним завданням та його умовами, що передбачені Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі шляхом надання лист про відповідність предмету закупівлі. Також дана умова щодо гарантійного строку експлуатації обєкту встановлюватиметься Замовником та безпосередньо підрядником, що передбачено п.7.1. розділу 7 проекту договору, що опублікований до оголошення та в свою чергу поданий учасником у складі пропозиції відповідно до вимог закупівлі. 3. «Учасник самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати виконання правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше» - не є пунктом (вимогою), що підлягає виконанню учасником при поданні своєї пропозиції замовнику. 4. «Виконання повного обсягу робіт/послуг проводити у відповідності до вимог чинного законодавства із застосуванням матеріальних ресурсів, які мають сертифікати» - не є пунктом (вимогою), що підлягає виконанню учасником при поданні своєї пропозиції замовнику. Пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. 5. «Учасник переможець не має ні видів діяльності по КВЕДУ ні ліцензії на провадження даних робіт» - оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не передбачено надання УЧАСНИКОМ при поданні пропозиції ліцензій та дозволів на провадження робіт по предмету закупівлі Замовника. Частиною пешою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього, а саме договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Зазначаємо, що пропозиція ФОП Попадюк Володимир Левкович відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною, відповідно Замовник був зобов’язаний повідомити про намір укласти договір про закупівлю з даним учасником. Замовником повіністю забезпечено ефективне та прозоре здійснення закупівель, створено конкурентне середовища, як того вимагає законодавство у сфері публічних закупівель, дотримано вомог щодо запобігання проявам корупції у цій закупівлі, надали можливість добросовісній конкуренції.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

вимога до Замовника

Номер: 69d42ee3d71940739b4418190351797f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-004477-a.c3
Назва: вимога до Замовника
Вимога:
Стаття Закону на яку Ви посилаєтесь застосовується тільки до Учасника, пропозиція якого була відхилена Замовником через невідповідність. Так як наша пропозиція не розглядалась, Ви не можете застосувати до нас дані норми закону, а отже вважати нашу вимогу незаконною. На даний момент і до 12.11.2020 р. 00:00 триває прийом оскаржень щодо визначення переможця, а отже будь-який з учасників має можливіть звернутися з вимогою до Замовника і оскаржити визнання переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може на будь-якому етапі процедури звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Зазначені звернення не зупиняють перебігу спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Не правомірність визначення переможця.

Номер: 51d1f205090e410aa14e9b6dcce8be6c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-004477-a.b2
Назва: Не правомірність визначення переможця.
Вимога:
ФОП Попадюк Володимир Левкович 2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 3.2. до Додатку 3 до Оголошення). В учасника є 4 робітники 3майстри і шофер , а де довіка про спеціалістів , робвітників хто буде робити дану роботу їх кількість згідно розрахунку -- НЕ ВИКОНАНО  Учасник надає гарантійний термін на виконані послуги – не менше 12 місяців з дати підписання Акту виконаних робіт/наданих послуг, шляхом надання листа гарантії. У випадку виявлення протягом гарантійного терміну недоліків та дефектів, Замовник запрошує Підрядника для складання відповідного дефектного акту. Підрядник зобов’язаний усунути виявлені дефекти за власні кошти та своїми силами, або компенсувати Замовнику витрати на їх усунення. НЕ НАДАНО Листа-згоди учасника з проектом договору, а також Проект договору із зазначенням виразу «згодні із умовами договору» (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений Листа-згоди учасника з проектом договору—НЕ МАЄ  Учасник самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати виконання правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше. НЕ ВКАЗАНО  Виконання повного обсягу робіт/послуг проводити у відповідності до вимог чинного законодавства із застосуванням матеріальних ресурсів, які мають сертифікати. НЕ ВКАЗАНО Також ми хочемо побачити той кошторис на чому так можна понизити дану закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачено надання учасником у складі своєї пропозиції «довідка про спеціалістів, робітників хто буде робити дану роботу їх кількість згідно розрахунку». Учасником у складі пропозиції надано довідку, що вимагалась Додатком 3 до оголошення, а саме «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 3.2. до Додатку 3 до Оголошення)». Учасником ФОП Попадюк Володимир Левкович дотримано форму даної довідки та надано інформацію, що нею вимагалось, а саме: ПІБ, посада, стаж роботи. 2. Не надання у складі пропозиції гарантійного листа щодо гарантійного терміну на виконані послуги – не менше 12 місяців з дати підписання Акту виконаних робіт/наданих послуг не впливає на склад пропозиції даного учасника в цілому так як, у складі пропозиції учасник ФОП Попадюк Володимир Левкович надав свою згоду з технічним завданням та його умовами, що передбачені Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі шляхом надання лист про відповідність предмету закупівлі. Також дана умова щодо гарантійного строку експлуатації обєкту встановлюватиметься Замовником та безпосередньо підрядником, що передбачено п.7.1. розділу 7 проекту договору, що опублікований до оголошення та в свою чергу поданий учасником у складі пропозиції відповідно до вимог закупівлі. 3. Листа-згода учасника з проектом договору, а також Проект договору із зазначенням виразу «згодні із умовами договору» (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі було подано учасником ФОП Попадюк Володимир Левкович, просимо уважно переглянути склад пропозиції. 4. «Учасник самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати виконання правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше» - не є пунктом (вимогою), що підлягає виконанню учасником при поданні своєї пропозиції замовнику. 5. «Виконання повного обсягу робіт/послуг проводити у відповідності до вимог чинного законодавства із застосуванням матеріальних ресурсів, які мають сертифікати» - не є пунктом (вимогою), що підлягає виконанню учасником при поданні своєї пропозиції замовнику. Пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. В свою чергу просимо зауважити, що відповідно до частини чотирнадцятої статті чотирнадцятої Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено лише наступне: «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь». Ваша вимога щодо невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям UA-2020-10-27-004477-a.a1 від 10.11.20, 10:59 не може бути ані задоволена, ані відхилена ні в якому випадку, так як вона подана з порушенням Закону. Дану вимогу вважати не дійсною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.11.2020 15:18
Вимога
Вирішена

невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям

Номер: 1f1dbdd0a9a8425bbe774cb62b43ac6e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-27-004477-a.a1
Назва: невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям
Вимога:
Згідно додатку 3.1 до додатку 3 (кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників процедури закупівлі) Замовником вимагалося подання Учасником у складі пропозиції інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази згідно кваліфікаційних критеріїв на виконання вимог Оголошення. ФОП Попадюк Володимир Левкович подав дану довідку, в якій відсутнє обладнання та механізми, які потрібні для виконання даного виду робіт згідно відомості ресурсів до договірної ціни, а саме: бетонозмішувачі примусової дії пересувні, місткість 250л; електростанції пересувні, потужність 2кВт; молотки відбійні електричні легкі, розчинозмішувачі пересувні, місткість150л; а також арендовані будівельні машини і механізми - котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т. Враховуючи вищенаведене, ФОП Попадюк Володимир Левкович не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам до учасників процедури закупівлі, а отже не може бути визнаний переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогою оголошення про проведення спрощеної закупівлі було надання інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (за формою відповідно до додатку 3.1. до Додатку 3 до Оголошення). Учасником ФОП Попадюк Володимир Левкович дотримано форму даної довідки та надано інформацію, що нею вимагалось, а саме: найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, кількість, технічний стан, примітки (власність, оренда тощо). Замовником не встановлювалось жодних вимог щодо відповідності інформації у зазначені й довідці відповідно до відомості ресурсів або тощо. Пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. В свою чергу просимо зауважити, що відповідно до частини чотирнадцятої статті чотирнадцятої Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено лише наступне: «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь». Ваша вимога щодо невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям UA-2020-10-27-004477-a.a1 від 10.11.20, 10:59 не може бути ані задоволена, ані відхилена ні в якому випадку, так як вона подана з порушенням Закону. Дану вимогу вважати не дійсною.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні