-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки дитячі XL+ (15-30 кг), підгузки для дорослих Small (1), підгузки для дорослих Medium (2), поясний підгузник для дорослих Medium (2))
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Залучанський дитячий будинок-інтернат. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188725. 4. Місцезнаходження замовника: 78363, Івано-Франківська обл., Снятинський район, с. Долішнє Залуччя, вул. Шевченка, буд. 179 А. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Кузенко Марія Миколаївна, заступник голови тендерного комітету Залучанського дитячого будинку – інтернату, тел. +380671285623, електронна пошта zdbi-natali@bigmir.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Підгузки дитячі XL+ (15-30 кг), підгузки для дорослих Small (1), підгузки для дорослих Medium (2), поясний підгузник для дорослих Medium (2). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Підгузки дитячі XL+ (15-30 кг) – 1 500 (одна тисяча п’ятсот) штук; Підгузки для дорослих Small (1) – 19 920 (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот двадцять) штук; Підгузки для дорослих Medium (2) – 29 112 (двадцять дев’ять тисяч сто дванадцять) штук; Поясний підгузник для дорослих Medium (2) – 1 100 (одна тисяча сто) штук. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78363, Івано-Франківська обл., Снятинський район, с. Долішнє Залуччя, вул. Шевченка, буд. 179 А. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 765 000,00 грн. (сімсот шістдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 650,00 грн. (сім тисяч шістсот п’ятдесят грн. 00 коп.) – 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100% 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15» травня 2020 року час 0000 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
мін. крок: 1% або 7 650.00 UAH