• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки дитячі XL+ (15-30 кг), підгузки для дорослих Small (1), підгузки для дорослих Medium (2), поясний підгузник для дорослих Medium (2))

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Залучанський дитячий будинок-інтернат. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188725. 4. Місцезнаходження замовника: 78363, Івано-Франківська обл., Снятинський район, с. Долішнє Залуччя, вул. Шевченка, буд. 179 А. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Кузенко Марія Миколаївна, заступник голови тендерного комітету Залучанського дитячого будинку – інтернату, тел. +380671285623, електронна пошта zdbi-natali@bigmir.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Підгузки дитячі XL+ (15-30 кг), підгузки для дорослих Small (1), підгузки для дорослих Medium (2), поясний підгузник для дорослих Medium (2). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Підгузки дитячі XL+ (15-30 кг) – 1 500 (одна тисяча п’ятсот) штук; Підгузки для дорослих Small (1) – 19 920 (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот двадцять) штук; Підгузки для дорослих Medium (2) – 29 112 (двадцять дев’ять тисяч сто дванадцять) штук; Поясний підгузник для дорослих Medium (2) – 1 100 (одна тисяча сто) штук. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78363, Івано-Франківська обл., Снятинський район, с. Долішнє Залуччя, вул. Шевченка, буд. 179 А. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 765 000,00 грн. (сімсот шістдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 650,00 грн. (сім тисяч шістсот п’ятдесят грн. 00 коп.) – 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100% 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15» травня 2020 року час 0000 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

765 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 650.00 UAH
Номер: ad8fe6eadc034dba8be5a0d9b83a85b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-19-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 19.06.2020 11:44 - 11.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.06.2020 № 32 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 19.06.2020 №32 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-04-29-001878-b 29.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема: в межах законодавства вжити заходів, передбачених пунктом другим частини першої статті 32 Закону по лоту №1, та щодо розірвання договору по лоту №2, відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Залучанський дитячий будинок – інтернат» (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі - ТД), реєстри отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БЕМБІКС», протоколи розгляду тендерних пропозицій від б/д №б/н, укладений договір від 02.06.2020 №44 (далі – Договір). За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 2 до ТД «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та спосіб документального підтвердження відсутності підстав для переможця (згідно вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»)» Замовник вимагає від переможця торгів надати документи, які підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі та подаються лише переможцем, а саме: - довідка у довільній формі з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - довідка у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону. Однак, переможцем торгів ТОВ «БЕМБІКС» вищезазначені довідки не надано. Таким чином, Замовником на порушення пункту З частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «БЕМБІКС» оскільки переможцями процедури закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень: 03.07.2020 15:11 - 18.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.07.2020 15:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 03 липня 2020 року щодо проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки дитячі XL+ (15-30 кг), підгузки для дорослих Small (1), підгузки для дорослих Medium (2), поясний підгузник для дорослих Medium (2)) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-29-001878-b (далі – Закупівля) повідомляємо про причини неможливості усунення виявлених порушень: 1) Предмет Закупівлі не передбачав його частин (лотів), тому розірвання договору окремо за лотом неможливе. 2) Предмет Закупівлі не передбачав його частин (лотів), тому відмінити тендер не можливо відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі – Закон). Щодо довідок. Котрі не були надані Переможцем торгів, ТОВ «БЕМБІКС», пояснюємо: • довідка у довільній формі з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми: Відповідно до частини шостої ст. 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно до листа вих. 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі – Лист) для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Також відповідно до Додатку до Листа відсутність підстав, що висвітлені у ч. 12 ст. 17 Закону підтверджуються наданням довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Додатково повідомляємо, що на сьогоднішній день окремого реєстру щодо правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми наразі не існує. ДІ МВС надає довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи судимості за всіма статтями Кримінального кодексу України, в тому числі за статтями 149 (Торгівля людьми), 150 (Експлуатація дітей) та 150¹ (Використання малолітньої дитини для заняття жебрацтвом). Дана довідка була надана Переможцем торгів у строк та була чинна на момент її оприлюднення (не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі наміру про укладання договору). • довідка у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбаченої положеннями частини 2 статті 17 Закону: Зазначену довідку надають Учасники у складі своєї тендерної пропозиції, тому вимагати таку довідку у Переможця Замовник не мав права. У складі своєї пропозиції ТОВ «БЕМБІКС» надавав «Довідку про відсутність підстав для відмови учаснику згідно ч. 1 та ч. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 07 від 13 травня 2020 року. Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною шостою ст. 17 Закону, переможець надав замовникові у повному обсязі та строки визначені Законом. У зв’язку із вищевикладеним Замовником дотримано принципи та вимоги Закону щодо проведення процедури закупівлі, порушення відсутні та правомірно визнано Переможцем ТОВ «БЕМБІКС».
Дата публікації звіту: 08.07.2020 14:34