• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Підготовка до осінньо-зимового періоду (заміна вікон в хоровому залі капели).

Перелік та обсяги ремонтних робіт: - демонтаж старих віконних коробок в хоровому залі капели; - монтаж вікон (металопластикових конструкцій): • орієнтовний розмір: 2450 (2420) х 1260 (1220), орієнтовно 3,0 м кв.; • колір: білий; • скло: 4-10-4-10-4И, 18 шт.; • фурнітура; • кількість: 6 шт. (загальна площа близько 18,0 м кв.); - підвіконня ПВХ біл. 700мм L1400*6шт., 8,4 м; - відлив біл.370мм L1400*6шт., 8,4 м; - укоси віконні гіпсокартонні (орієнтовна ширина – 600 мм, орієнтовно 38 м/п), демонтаж, монтаж; - додаткові послуги: піднімання конструкцій на 2-й поверх без ліфта; вивіз сміття; демонтаж наявних вертикальних жалюзі (6 шт.) з подальшим їх монтажем. ВАЖЛИВО!!!!! 1. Учасники закупівлі подають до цінової пропозиції необхідні за чинним законодавством України ліцензії, дозволи, паспорти, сертифікати відповідності тощо на проведення відповідних робіт. 2. Учасникам закупівлі необхідно скласти проектно-кошторисну документацію з урахуванням норм ДБН В.2.6-14-97 «Конструкції будинків і споруд. Покриття будинків і споруд», яка (у разі визнання учасника переможцем закупівлі) проходить погодження в КП «Київжитлоспецексплуатація» (балансоутримувач приміщення). ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ 1. Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання по виконанню послуг з підготовки до осінньо-зимового періоду, а саме заміни вікон в хоровому залі КЗК «Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького» за адресою: м. Київ, Печерський район, вулиця Басейна, 1/2, ІІ-й поверх. 2. По закінченню виконання робіт та відсутності зауважень зі сторони Замовника Сторони підписують Акт прийому-передачі виконаних робіт. 3. Гарантійні зобов’язання щодо виконаних робіт оформлюються після підписання Акту виконаних робіт та перерахування коштів Виконавцю шляхом укладення відповідної додаткової угоди. 4. Режим проведення ремонтних робіт в приміщенні: з 9.00 до 18.00, з понеділка по п’ятницю. 5. Строк виконання ремонтних робіт: 5 робочих днів. 6. Обсяги закупівлі робіт можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 7. Умови Договору не можуть змінюватися після підписання Договору Сторонами, до повного виконання зобов’язань, крім випадків зменшення обсягів закупівлі в залежності від реального фінансування видатків та узгодженого Сторонами зменшення ціни Договору. 8. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником ремонтних робіт, після підписання Акту виконаних робіт. 9. Розрахунок проводиться у національній валюті – гривні. 10. Перерахування коштів Виконавцю здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. 11. Виконавець зобов’язаний виконати ремонтні роботи, передбачені цим Договором, належної якості та забезпечити оптимізацію витрат щодо належного рівня виконання робіт відповідного класу. 12. За порушення зобов’язань, передбачених Договором, Виконавець сплачує штрафні санкції в розмірі 0,2 відсотка від суми Договору за кожний прострочений день, але не нижче облікової ставки Національного банку України на день нарахування штрафних санкцій.

Завершена

55 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 825.00 UAH