• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Підготовка до осінньо-зимового періоду (заміна вікон в хоровому залі капели).

Перелік та обсяги ремонтних робіт: - демонтаж старих віконних коробок в хоровому залі капели; - монтаж вікон (металопластикових конструкцій): • орієнтовний розмір: 2450 (2420) х 1260 (1220), орієнтовно 3,0 м кв.; • колір: білий; • скло: 4-10-4-10-4И, 18 шт.; • фурнітура; • кількість: 6 шт. (загальна площа близько 18,0 м кв.); - підвіконня ПВХ біл. 700мм L1400*6шт., 8,4 м; - відлив біл.370мм L1400*6шт., 8,4 м; - укоси віконні гіпсокартонні (орієнтовна ширина – 600 мм, орієнтовно 38 м/п), демонтаж, монтаж; - додаткові послуги: піднімання конструкцій на 2-й поверх без ліфта; вивіз сміття; демонтаж наявних вертикальних жалюзі (6 шт.) з подальшим їх монтажем. ВАЖЛИВО!!!!! 1. Учасники закупівлі подають до цінової пропозиції необхідні за чинним законодавством України ліцензії, дозволи, паспорти, сертифікати відповідності тощо на проведення відповідних робіт. 2. Учасникам закупівлі необхідно скласти проектно-кошторисну документацію з урахуванням норм ДБН В.2.6-14-97 «Конструкції будинків і споруд. Покриття будинків і споруд», яка (у разі визнання учасника переможцем закупівлі) проходить погодження в КП «Київжитлоспецексплуатація» (балансоутримувач приміщення). ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ 1. Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання по виконанню послуг з підготовки до осінньо-зимового періоду, а саме заміни вікон в хоровому залі КЗК «Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького» за адресою: м. Київ, Печерський район, вулиця Басейна, 1/2, ІІ-й поверх. 2. По закінченню виконання робіт та відсутності зауважень зі сторони Замовника Сторони підписують Акт прийому-передачі виконаних робіт. 3. Гарантійні зобов’язання щодо виконаних робіт оформлюються після підписання Акту виконаних робіт та перерахування коштів Виконавцю шляхом укладення відповідної додаткової угоди. 4. Режим проведення ремонтних робіт в приміщенні: з 9.00 до 18.00, з понеділка по п’ятницю. 5. Строк виконання ремонтних робіт: 5 робочих днів. 6. Обсяги закупівлі робіт можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 7. Умови Договору не можуть змінюватися після підписання Договору Сторонами, до повного виконання зобов’язань, крім випадків зменшення обсягів закупівлі в залежності від реального фінансування видатків та узгодженого Сторонами зменшення ціни Договору. 8. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником ремонтних робіт, після підписання Акту виконаних робіт. 9. Розрахунок проводиться у національній валюті – гривні. 10. Перерахування коштів Виконавцю здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. 11. Виконавець зобов’язаний виконати ремонтні роботи, передбачені цим Договором, належної якості та забезпечити оптимізацію витрат щодо належного рівня виконання робіт відповідного класу. 12. За порушення зобов’язань, передбачених Договором, Виконавець сплачує штрафні санкції в розмірі 0,2 відсотка від суми Договору за кожний прострочений день, але не нижче облікової ставки Національного банку України на день нарахування штрафних санкцій.

Завершена

55 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 825.00 UAH
Період оскарження: 03.10.2016 13:25 - 06.10.2016 18:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про визначення Переможця, торгів Підготовка до осінньо-зимового періоду (заміна вікон в хоровому залі капели)

Номер: 564b2101d42f453691558add1f2ce289
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-03-000671-b.a3
Назва: Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про визначення Переможця, торгів Підготовка до осінньо-зимового періоду (заміна вікон в хоровому залі капели)
Скарга:
вих. № 202 від 20 жовтня 2016 року Концертний заклад культури «Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького» СКАРГА на протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року 3 жовтня 2016 року на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-03-000671-b Концертний заклад культури «Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького» (код 02226079) (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення закупівлі: Підготовка до осінньо-зимового періоду (заміна вікон в хоровому залі капели). 12 жовтня 2016 року відбулися електронні торги за участі трьох претендентів-організацій ТОВ «Віндом» (код 39323722), ТОВ «Достаток ультра плюс» (код 39422123), ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126). ТОВ «Віндом» (код 39323722) була найменшою і склала 51 705,00 грн. 18 жовтня 2016 року Замовник прийняв рішення про визначення переможця за результатом оцінки пропозицій, про що було складено протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року. ТОВ «Віант-Буд» ознайомилась з документами пропозиції електронних торгів ТОВ «Віндом» та знайшла низку суттєвих порушень при складанні документів пропозиції електронних торгів, що унеможливлюють визнання цього підприємства переможцем торгів і як наслідок укладання з ним договору про закупівлю вищезазначених робіт. Порушення ТОВ «Віндом» при складанні та поданні документів пропозиції електронних торгів полягають у наступному: I. Відповідно інформації про предмет закупівлі викладених на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-03-000671-b Замовник вимагав: «1. Учасники закупівлі подають до цінової пропозиції необхідні за чинним законодавством України ліцензії, дозволи, паспорти, сертифікати відповідності тощо на проведення відповідних робіт. 2. Учасникам закупівлі необхідно скласти проектно-кошторисну документацію з урахуванням норм ДБН В.2.6-14-97 «Конструкції будинків і споруд. Покриття будинків і споруд», яка (у разі визнання учасника переможцем закупівлі) проходить погодження в КП «Київжитлоспецексплуатація» (балансоутримувач приміщення).» Проте ТОВ «Віндом» на момент закінчення аукціону (12.10.2016р. 12:19) не подало жодного документу (ліцензії, дозволи паспорти, сертифікати відповідності тощо на проведення відповідних робіт та проектно-кошторисну документацію складену з урахуванням норм ДБН В.2.6-14-97 «Конструкції будинків і споруд. Покриття будинків і споруд»), які вимагав подати Замовник разом з ціновою пропозицією. ІІ. Розрахунок (файл «Капелла комерческое.pdf») який на момент закінчення аукціону (12.10.2016р. 12:19) подала компанія ТОВ «Віндом» не відповідає технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі. А саме: o Площа вікон: вимога Замовника – 18,00 м2, в розрахунку врахована загальна площа 17,7144 м2. o Вимога Замовника - відлив біл.370мм L1400*6шт., 8,4 м, в розрахунку 380 мм 1900*6. o Вимога Замовника - укоси віконні гіпсокартонні (орієнтовна ширина – 600 мм, орієнтовно 38 м/п), демонтаж, монтаж, в розрахунку врахований «Откосы гипсакартон с установкой 6шт.» взагалі не вказана площа укосів і роботи по їх улаштуванню та фарбуванню. ІІІ. ТОВ «Віндом» подало частину документів, які вимагав Замовник лише 18.10.2016р.о 14:10, що не відповідає вимогам подання документів разом з ціновою пропозицією 11.10.2016р.до 18:00. IV. В пакеті документів поданих ТОВ «Віндом» 18 жовтня 2016 року о 14:10 відсутні: Ліцензія і Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, як того вимагає Замовник («Учасники закупівлі подають до цінової пропозиції необхідні за чинним законодавством України ліцензії, дозволи»). На підставі вищенаведеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення, яким скасувати визначення переможця згідно протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року. 2. Розглянути пропозиції інших учасників торгів з визначенням законного переможця. Директор Бондарчук В.Г.
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Вирішення: Відповідь на СКАРГУ від 20 жовтня 2016 року на протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року. На думку ТОВ «Віант-Буд» (суб’єкт оскарження) під час проведення електронних торгів щодо заміни вікон в хоровому залі капели зі сторони ТОВ «Віндом», якого Замовник визнав Переможцем, допущено низку суттєвих порушень при складанні документів пропозиції, що унеможливлює визнання ТОВ «Віндом» переможцем торгів. Надаємо роз’яснення щодо кожного пункту претензій ТОВ «Віант-Буд» та аргументуємо наше рішення Замовника щодо визначення переможця торгів: 1. ТОВ «Віндом» на момент проведення аукціону надало цінову пропозицію з переліком усіх необхідних Замовнику видів ремонтних робіт щодо заміни вікон. Решту документів, в т.ч. проектно-кошторисну документацію, копії установчих документів, свідоцтво на знак для товарів і послуг, сертифікат відповідності тощо ТОВ «Віндом» розмістило на сайті PROZORRO.GOV.UA через офіційний електронний майданчик e-tender на третій робочий день після проведення аукціону, що не суперечить чинному законодавству щодо проведення допорогових закупівель. 2. Питання відповідності поданої ТОВ «Віндом» пропозиції технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі: оскільки в штатному розписі Замовника відсутні працівники з відповідним рівнем спеціальних знань та вмінь щодо заміни вікон, під час складання технічних вимог до предмету закупівлі Замовником неодноразово використовувався термін «орієнтовний розмір», що є підставою для незначного коригування цифр безпосередньо під час проведення відповідними спеціалістами точних замірів кожного окремого вікна. Таким чином, пропозиція ТОВ «Віндом» щодо загальної площі вікон 17,7144 м кв. при їх кількості 6 шт., на нашу думку, не суперечить вимозі Замовника «кількість: 6 шт. (загальна площа близько 18,0 м кв.)». Види та обсяги інших робіт (укоси, відливи тощо), не прописані детально в комерційній пропозиції ТОВ «Віндом», яка носить узагальнений інформативний характер, більш детально викладені в кошторисній документації, що й було розглянуто Замовником з метою прийняття виваженого рішення. 3. Відповідно до роз’яснень, наданих ТОВ «Віндом», види робіт, необхідних нам, як Замовнику, не є ліцензійною діяльністю, тому наявність Ліцензії не є необхідною умовою. Крім того, зазначені види робіт не є роботами підвищеної небезпеки (будуть проводитися з середини приміщення на другому поверсі, не потребують залучення спеціальних технічних засобів – підйомних механізмів, кранів тощо), тому наявність Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки не є необхідною умовою. Беручи до уваги наведені вище аргументи, а також враховуючи головний критерій оцінки пропозицій – найнижча ціна (економія бюджетних коштів), не було жодних підстав для відхилення найкращої пропозиції та було прийнято виважене рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Віндом».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.11.2016 15:41
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "ВІАНТ-БУД", Бондарчук Валентина +380442285770 viantbud@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про визначення Переможця, торгів Підготовка до осінньо-зимового періоду (заміна вікон в хоровому залі капели)

Номер: 4086a02310ba4bf6b1fc7aa28786310c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-03-000671-b.c2
Назва: Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про визначення Переможця, торгів Підготовка до осінньо-зимового періоду (заміна вікон в хоровому залі капели)
Скарга:
вих. № 202 від 20 жовтня 2016 року Концертний заклад культури «Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького» СКАРГА на протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року 3 жовтня 2016 року на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-03-000671-b Концертний заклад культури «Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького» (код 02226079) (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення закупівлі: Підготовка до осінньо-зимового періоду (заміна вікон в хоровому залі капели). 12 жовтня 2016 року відбулися електронні торги за участі трьох претендентів-організацій ТОВ «Віндом» (код 39323722), ТОВ «Достаток ультра плюс» (код 39422123), ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126). ТОВ «Віндом» (код 39323722) була найменшою і склала 51 705,00 грн. 18 жовтня 2016 року Замовник прийняв рішення про визначення переможця за результатом оцінки пропозицій, про що було складено протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року. ТОВ «Віант-Буд» ознайомилась з документами пропозиції електронних торгів ТОВ «Віндом» та знайшла низку суттєвих порушень при складанні документів пропозиції електронних торгів, що унеможливлюють визнання цього підприємства переможцем торгів і як наслідок укладання з ним договору про закупівлю вищезазначених робіт. Порушення ТОВ «Віндом» при складанні та поданні документів пропозиції електронних торгів полягають у наступному: I. Відповідно інформації про предмет закупівлі викладених на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-03-000671-b Замовник вимагав: «1. Учасники закупівлі подають до цінової пропозиції необхідні за чинним законодавством України ліцензії, дозволи, паспорти, сертифікати відповідності тощо на проведення відповідних робіт. 2. Учасникам закупівлі необхідно скласти проектно-кошторисну документацію з урахуванням норм ДБН В.2.6-14-97 «Конструкції будинків і споруд. Покриття будинків і споруд», яка (у разі визнання учасника переможцем закупівлі) проходить погодження в КП «Київжитлоспецексплуатація» (балансоутримувач приміщення).» Проте ТОВ «Віндом» на момент закінчення аукціону (12.10.2016р. 12:19) не подало жодного документу (ліцензії, дозволи паспорти, сертифікати відповідності тощо на проведення відповідних робіт та проектно-кошторисну документацію складену з урахуванням норм ДБН В.2.6-14-97 «Конструкції будинків і споруд. Покриття будинків і споруд»), які вимагав подати Замовник разом з ціновою пропозицією. ІІ. Розрахунок (файл «Капелла комерческое.pdf») який на момент закінчення аукціону (12.10.2016р. 12:19) подала компанія ТОВ «Віндом» не відповідає технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі. А саме: o Площа вікон: вимога Замовника – 18,00 м2, в розрахунку врахована загальна площа 17,7144 м2. o Вимога Замовника - відлив біл.370мм L1400*6шт., 8,4 м, в розрахунку 380 мм 1900*6. o Вимога Замовника - укоси віконні гіпсокартонні (орієнтовна ширина – 600 мм, орієнтовно 38 м/п), демонтаж, монтаж, в розрахунку врахований «Откосы гипсакартон с установкой 6шт.» взагалі не вказана площа укосів і роботи по їх улаштуванню та фарбуванню. ІІІ. ТОВ «Віндом» подало частину документів, які вимагав Замовник лише 18.10.2016р.о 14:10, що не відповідає вимогам подання документів разом з ціновою пропозицією 11.10.2016р.до 18:00. IV. В пакеті документів поданих ТОВ «Віндом» 18 жовтня 2016 року о 14:10 відсутні: Ліцензія і Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, як того вимагає Замовник («Учасники закупівлі подають до цінової пропозиції необхідні за чинним законодавством України ліцензії, дозволи»). На підставі вищенаведеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення, яким скасувати визначення переможця згідно протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року. 2. Розглянути пропозиції інших учасників торгів з визначенням законного переможця. Директор Бондарчук В.Г.
Вирішення: Відповідь на СКАРГУ від 20 жовтня 2016 року на протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року. На думку ТОВ «Віант-Буд» (суб’єкт оскарження) під час проведення електронних торгів щодо заміни вікон в хоровому залі капели зі сторони ТОВ «Віндом», якого Замовник визнав Переможцем, допущено низку суттєвих порушень при складанні документів пропозиції, що унеможливлює визнання ТОВ «Віндом» переможцем торгів. Надаємо роз’яснення щодо кожного пункту претензій ТОВ «Віант-Буд» та аргументуємо наше рішення Замовника щодо визначення переможця торгів: 1. ТОВ «Віндом» на момент проведення аукціону надало цінову пропозицію з переліком усіх необхідних Замовнику видів ремонтних робіт щодо заміни вікон. Решту документів, в т.ч. проектно-кошторисну документацію, копії установчих документів, свідоцтво на знак для товарів і послуг, сертифікат відповідності тощо ТОВ «Віндом» розмістило на сайті PROZORRO.GOV.UA через офіційний електронний майданчик e-tender на третій робочий день після проведення аукціону, що не суперечить чинному законодавству щодо проведення допорогових закупівель. 2. Питання відповідності поданої ТОВ «Віндом» пропозиції технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі: оскільки в штатному розписі Замовника відсутні працівники з відповідним рівнем спеціальних знань та вмінь щодо заміни вікон, під час складання технічних вимог до предмету закупівлі Замовником неодноразово використовувався термін «орієнтовний розмір», що є підставою для незначного коригування цифр безпосередньо під час проведення відповідними спеціалістами точних замірів кожного окремого вікна. Таким чином, пропозиція ТОВ «Віндом» щодо загальної площі вікон 17,7144 м кв. при їх кількості 6 шт., на нашу думку, не суперечить вимозі Замовника «кількість: 6 шт. (загальна площа близько 18,0 м кв.)». Види та обсяги інших робіт (укоси, відливи тощо), не прописані детально в комерційній пропозиції ТОВ «Віндом», яка носить узагальнений інформативний характер, більш детально викладені в кошторисній документації, що й було розглянуто Замовником з метою прийняття виваженого рішення. 3. Відповідно до роз’яснень, наданих ТОВ «Віндом», види робіт, необхідних нам, як Замовнику, не є ліцензійною діяльністю, тому наявність Ліцензії не є необхідною умовою. Крім того, зазначені види робіт не є роботами підвищеної небезпеки (будуть проводитися з середини приміщення на другому поверсі, не потребують залучення спеціальних технічних засобів – підйомних механізмів, кранів тощо), тому наявність Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки не є необхідною умовою. Беручи до уваги наведені вище аргументи, а також враховуючи головний критерій оцінки пропозицій – найнижча ціна (економія бюджетних коштів), не було жодних підстав для відхилення найкращої пропозиції та було прийнято виважене рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Віндом».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.11.2016 23:24
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "ВІАНТ-БУД", Бондарчук Валентина +380442285770 viantbud@ukr.net
Скарга
Відкликано скаржником

Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про визначення Переможця, торгів Підготовка до осінньо-зимового періоду (заміна вікон в хоровому залі капели)

Номер: d6dc7e60d71f4b66aac8fa1d6172bbae
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-03-000671-b.a1
Назва: Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про визначення Переможця, торгів Підготовка до осінньо-зимового періоду (заміна вікон в хоровому залі капели)
Скарга:
вих. № 202 від 20 жовтня 2016 року Концертний заклад культури «Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького» СКАРГА на протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року 3 жовтня 2016 року на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-03-000671-b Концертний заклад культури «Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького» (код 02226079) (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення закупівлі: Підготовка до осінньо-зимового періоду (заміна вікон в хоровому залі капели). 12 жовтня 2016 року відбулися електронні торги за участі трьох претендентів-організацій ТОВ «Віндом» (код 39323722), ТОВ «Достаток ультра плюс» (код 39422123), ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126). ТОВ «Віндом» (код 39323722) була найменшою і склала 51 705,00 грн. 18 жовтня 2016 року Замовник прийняв рішення про визначення переможця за результатом оцінки пропозицій, про що було складено протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року. ТОВ «Віант-Буд» ознайомилась з документами пропозиції електронних торгів ТОВ «Віндом» та знайшла низку суттєвих порушень при складанні документів пропозиції електронних торгів, що унеможливлюють визнання цього підприємства переможцем торгів і як наслідок укладання з ним договору про закупівлю вищезазначених робіт. Порушення ТОВ «Віндом» при складанні та поданні документів пропозиції електронних торгів полягають у наступному: I. Відповідно інформації про предмет закупівлі викладених на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-03-000671-b Замовник вимагав: «1. Учасники закупівлі подають до цінової пропозиції необхідні за чинним законодавством України ліцензії, дозволи, паспорти, сертифікати відповідності тощо на проведення відповідних робіт. 2. Учасникам закупівлі необхідно скласти проектно-кошторисну документацію з урахуванням норм ДБН В.2.6-14-97 «Конструкції будинків і споруд. Покриття будинків і споруд», яка (у разі визнання учасника переможцем закупівлі) проходить погодження в КП «Київжитлоспецексплуатація» (балансоутримувач приміщення).» Проте ТОВ «Віндом» на момент закінчення аукціону (12.10.2016р. 12:19) не подало жодного документу (ліцензії, дозволи паспорти, сертифікати відповідності тощо на проведення відповідних робіт та проектно-кошторисну документацію складену з урахуванням норм ДБН В.2.6-14-97 «Конструкції будинків і споруд. Покриття будинків і споруд»), які вимагав подати Замовник разом з ціновою пропозицією. ІІ. Розрахунок (файл «Капелла комерческое.pdf») який на момент закінчення аукціону (12.10.2016р. 12:19) подала компанія ТОВ «Віндом» не відповідає технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі. А саме: o Площа вікон: вимога Замовника – 18,00 м2, в розрахунку врахована загальна площа 17,7144 м2. o Вимога Замовника - відлив біл.370мм L1400*6шт., 8,4 м, в розрахунку 380 мм 1900*6. o Вимога Замовника - укоси віконні гіпсокартонні (орієнтовна ширина – 600 мм, орієнтовно 38 м/п), демонтаж, монтаж, в розрахунку врахований «Откосы гипсакартон с установкой 6шт.» взагалі не вказана площа укосів і роботи по їх улаштуванню та фарбуванню. ІІІ. ТОВ «Віндом» подало частину документів, які вимагав Замовник лише 18.10.2016р.о 14:10, що не відповідає вимогам подання документів разом з ціновою пропозицією 11.10.2016р.до 18:00. IV. В пакеті документів поданих ТОВ «Віндом» 18 жовтня 2016 року о 14:10 відсутні: Ліцензія і Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, як того вимагає Замовник («Учасники закупівлі подають до цінової пропозиції необхідні за чинним законодавством України ліцензії, дозволи»). На підставі вищенаведеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення, яким скасувати визначення переможця згідно протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року. 2. Розглянути пропозиції інших учасників торгів з визначенням законного переможця. Директор Бондарчук В.Г.
Вирішення: Відповідь на СКАРГУ від 20 жовтня 2016 року на протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 13 від 18.10.2016 року. На думку ТОВ «Віант-Буд» (суб’єкт оскарження) під час проведення електронних торгів щодо заміни вікон в хоровому залі капели зі сторони ТОВ «Віндом», якого Замовник визнав Переможцем, допущено низку суттєвих порушень при складанні документів пропозиції, що унеможливлює визнання ТОВ «Віндом» переможцем торгів. Надаємо роз’яснення щодо кожного пункту претензій ТОВ «Віант-Буд» та аргументуємо наше рішення Замовника щодо визначення переможця торгів: 1. ТОВ «Віндом» на момент проведення аукціону надало цінову пропозицію з переліком усіх необхідних Замовнику видів ремонтних робіт щодо заміни вікон. Решту документів, в т.ч. проектно-кошторисну документацію, копії установчих документів, свідоцтво на знак для товарів і послуг, сертифікат відповідності тощо ТОВ «Віндом» розмістило на сайті PROZORRO.GOV.UA через офіційний електронний майданчик e-tender на третій робочий день після проведення аукціону, що не суперечить чинному законодавству щодо проведення допорогових закупівель. 2. Питання відповідності поданої ТОВ «Віндом» пропозиції технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі: оскільки в штатному розписі Замовника відсутні працівники з відповідним рівнем спеціальних знань та вмінь щодо заміни вікон, під час складання технічних вимог до предмету закупівлі Замовником неодноразово використовувався термін «орієнтовний розмір», що є підставою для незначного коригування цифр безпосередньо під час проведення відповідними спеціалістами точних замірів кожного окремого вікна. Таким чином, пропозиція ТОВ «Віндом» щодо загальної площі вікон 17,7144 м кв. при їх кількості 6 шт., на нашу думку, не суперечить вимозі Замовника «кількість: 6 шт. (загальна площа близько 18,0 м кв.)». Види та обсяги інших робіт (укоси, відливи тощо), не прописані детально в комерційній пропозиції ТОВ «Віндом», яка носить узагальнений інформативний характер, більш детально викладені в кошторисній документації, що й було розглянуто Замовником з метою прийняття виваженого рішення. 3. Відповідно до роз’яснень, наданих ТОВ «Віндом», види робіт, необхідних нам, як Замовнику, не є ліцензійною діяльністю, тому наявність Ліцензії не є необхідною умовою. Крім того, зазначені види робіт не є роботами підвищеної небезпеки (будуть проводитися з середини приміщення на другому поверсі, не потребують залучення спеціальних технічних засобів – підйомних механізмів, кранів тощо), тому наявність Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки не є необхідною умовою. Беручи до уваги наведені вище аргументи, а також враховуючи головний критерій оцінки пропозицій – найнижча ціна (економія бюджетних коштів), не було жодних підстав для відхилення найкращої пропозиції та було прийнято виважене рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Віндом».
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 24.10.2016 13:24
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "ВІАНТ-БУД", Бондарчук Валентина +380442285770 viantbud@ukr.net