• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-25П_0325_ВО) Послуги з заправки та відновлення картриджів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0325_ВО) ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50313000-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 227 425,36 грн без ПДВ (двісті двадцять сім тисяч чотириста двадцять п’ять гривень 36 копійки), в т.ч.: Лот 1 - 18 089,30 грн без ПДВ (вісімнадцять тисяч вісімдесят дев’ять гривень 30 копійок); Лот 2 - 12 968,40 грн без ПДВ (дванадцять тисяч дев’ятсот шістдесят вісім гривень 40 копійок); Лот 3 - 59 925,85 грн без ПДВ (п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять п’ять гривень 85 копійок); Лот 4 - 56 004,88 грн без ПДВ (п’ятдесят шість тисяч чотири гривні 88 копійок); Лот 5 - 46 508,00 грн без ПДВ (сорок шість тисяч п’ятсот вісім гривень 00 копійок); Лот 6 - 33 928,93 грн без ПДВ (тридцять три тисячі дев’ятсот двадцять вісім гривень 93 копійки) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.09.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Завершена

227 425.36 UAH без ПДВ