• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-25П_0325_ВО) Послуги з заправки та відновлення картриджів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0325_ВО) ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50313000-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 227 425,36 грн без ПДВ (двісті двадцять сім тисяч чотириста двадцять п’ять гривень 36 копійки), в т.ч.: Лот 1 - 18 089,30 грн без ПДВ (вісімнадцять тисяч вісімдесят дев’ять гривень 30 копійок); Лот 2 - 12 968,40 грн без ПДВ (дванадцять тисяч дев’ятсот шістдесят вісім гривень 40 копійок); Лот 3 - 59 925,85 грн без ПДВ (п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять п’ять гривень 85 копійок); Лот 4 - 56 004,88 грн без ПДВ (п’ятдесят шість тисяч чотири гривні 88 копійок); Лот 5 - 46 508,00 грн без ПДВ (сорок шість тисяч п’ятсот вісім гривень 00 копійок); Лот 6 - 33 928,93 грн без ПДВ (тридцять три тисячі дев’ятсот двадцять вісім гривень 93 копійки) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.09.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Завершена

227 425.36 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: fe4f525cb3364411bd0c1bff81f36c7b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: f83b2eff51534675b069b77876f9e382  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 70fe2f1b478744599e408913b327e287  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9a3e8cf67d8c40b7a56050e1eac43998
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: dbfb474a8f744585aab76db2166ef146  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 751fefff6a8b449ca1c3358ccaea0d18  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 8f785cb51dcd41a1ab3370aa907a5d7c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: e697b31b911448469a64888e89fe2410  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 575c918d51c14733af89b5e0d28e2f2b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: fbc46b5ad02c491aa0c1345ea03948d7  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 1e3819daffdb4c069ff7755cf31d9362
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 9312270af822460ba248e7f2ad6af53c  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: b554a8227a9148fe814ed068d1128491  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: cd9017330c9f4ccc9dcac7ce39a871d3  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: afbac49d040d41fb91a003fc76463d3d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: ac6bc6089210424597dae84b92206784  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 0ea0a0759eef4456813650e665a39494  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: e799dff52d2145d09ab8e0ae892a1d46
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 47d37f292c3c43a3b148540479d13223  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 8273cbb6229f4a56a868ee04f133ccf1  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 7e1a181932e34d52a15c9ab9bd34cf22
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 794f544811174a39996229ffd8358952  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: cdc94024fa894135b2f6bcab75120aff
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 2. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 8895bd00ce5743139fc5adbc3bd9fa85  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 946aa765274b49adbfeab5856e9c84c0  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 6b82759bbf5d4bb3addab49c61f524df
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 3. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 5404ab30de4e44b7ba9ff4a2a2bed334  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 4d09d18849904acab38f9fa3811101cd  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 287b8a2fe7c648fdbc9656ac9bf67610
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 6. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 4ae2fe23562b47c0b04cf763f238a4df  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 70a87d6cbac342538e88456592e950df  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 991a904e085440949fdbddb4c42a4c61
Критерій стосується лоту Лот 5. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 00b4fcd63dae46f081466f65be41a824  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 763f2123b7ce4daeb4686e16fac36584
Критерій стосується лоту Лот 4. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: db03849207d9487a9f3e7dcaedcf2a39  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 87e493239b4d4873822cebd7ae9d363f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 4. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: a76ba66f2951473bb33336e1243b78e3  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: b167303cf6f7485583d5d8ba10eaef43  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 7e0f2aa451474c8aae1d93396e362b37
Критерій стосується лоту Лот 2. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: a145a08227544669a4187515d996ba16  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: ba7c7d7f32c146858fa2ad56fc8516f4
Критерій стосується лоту Лот 1. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 5dfba4500408432db2b53a687dafbb75  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 4772eaf4a9d840e78a5d5b6fb8919178
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 1. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 2aa33bd7f9eb4fdd85ca8bdb67a9bcd6  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: fd4a3763cfd24357b55b9b14859ce98a  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 2c116fd388934c9b89f3812ca299c94a
Критерій стосується лоту Лот 6. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 333bc1e172b448619ec06ca9238b5de1  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 3bd2cbc484dc4c5b986f1062f43e6534
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 5. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 61c5d3f15cd94bbf976d0368bf3bdbde  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 466069f8af944ec685848172b49f5755  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 73784b802b444a46b6cde20f7916f281
Критерій стосується лоту Лот 3. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: fd294c00da35487aac3e71b7a71f180b  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: c21e1a51a8ec4955804eaee7fa128096
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 3f16570003de448e946cb434a75d26a9  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 89b94bb95019487fb3be66ba11f7f624
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 73bd6adcb76d4e0da406798aeb10a0bb  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: d6ca734d8e9341f3bf14b9bca7f2df67
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Мова тендерної пропозиції
ID: d2e2f1793c0c4adaa6922a6bb25cf9b1  
Очікуване значення : ukr  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 7ee954f9eb9243a3b013ac0e22a5168b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.09.2025 15:11
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 7b72ece3c9294bfcaf0ee3ff4cab1261  
Очікуване значення : 120