-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бланки (Бланки документів для забезпечення освітнього процесу)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. Найменування: Національна академія внутрішніх справ 1.2. Код за ЄДРПОУ: 08751177 1.3. Місцезнаходження: 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Бланки (Бланки документів для забезпечення освітнього процесу) (Код за ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки) 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Бланки (3 найменування) згідно Додатку 4. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 7550 шт., а саме: - Залікова книжка- 3 700 шт. - Навчальна картка здобувача вищої освіти – 3 700 шт. - Студентський квиток- 150 шт. 4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 3 діб з дня отримання заявки від замовника, але не пізніше 03.10.2022 р. 6. Умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 60 календарних днів після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, видаткових накладних, актів приймання-передачі) 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 109 990,00 грн з ПДВ 8. Основні умови договору: 8.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом та умовами Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 9. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 12.09.2022 року 10. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): до 15.09.2022 року 11. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 12. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі 15. Джерело фінансування: Державний бюджет України 16. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Барановської Лесі Василівни – уповноважена особа; тел./факс +38(044)2454247; e-mail: baranovskalesja@ukr.net
мін. крок: 1% або 1 099.90 UAH